مجله تاپ‌ناز‌

سفر به سوی قاره زیبایی ها

با سفر به چهارمین کشور دنیا به لحاظ وسعت از مقاصد جذاب در این کشور که حرفهای زیادی برای گفتن دارند لذت ببرید.    کشور آمریکا همیشه مقصد وسوسه انگیزی برای مسافران بوده . انتخاب چند شهر از بین  همه شهرهای جذاب و دیدنی آمریکا  کاری سخت و دشوار است.ایالات متحده امریکا صاحب بزرگترین صنعت کشاورزی در جهان میباشد.

سفر به سوی قاره زیبایی ها

در ابتدا سری بزنیم به دومین ابشار بزرگ دنیا پس از تهیه بلیط هواپیما آمریکا

ابشار نیاگارا جایی که شما را مسحور می کند رودخانه نیاگارا و آبشار نیاگارا مرز بین کانادا و امریکا  واقع شده است.

این آبشار غول آسا هرساله نزدیک به  ۱۲ میلیون گردشگر را مجذوب زیبایی خیره‌کننده خود می‌کند.

در تور آمریکا با نحوه‌ی پیدایش این آبشار باشکوه و عظیم  آشناتر میشوید.

آبشار نیاگارا مجموعه ای بسیار دیدنی متشکل از سه آبشار وسیع و زیبا می باشد که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و منظره  بسیار با شکوهی را برای هر تماشگری خلق کرده اند. بسیاری از مردم به اشتباه تصور می کرده اند که آبشار نیاگارا بلندترین آبشار جهان است  در حالی که لقب  بلند ترین آبشار جهان متعلق به آبشار آنجل است و در حقیقت  آبشار نیاگارا تنها به سبب شکوه، وسعتش و عظمتی که دارد در کل جهان معروف شده است،و البته این را هم توجه داشته باشید که نیاگارا از نظر سرعت جریان آب در جهان رتبه اول را دارد.

با تهیه یک بلیط هواپیما آمریکا خودتان را برای لذت بردن از یک تور شگفت انگیز  یعنی تور آمریکا آماده کنید.

 

بلیط هواپیما آمریکا شما را در تور آمریکا به یک جاده زیبا به نام  رونا اورگان میبرد

 

ایالت اورگان  بین ایالت کالیفرنیا و ایالت واشنگتن واقع شده است.این ایالت به سبب تنوع سرزمینی ‌از جنگل‌ها و کوه‌ها  گرفته تا سواحل زیبا معروف است. در ایالت اورگان می‌توانید از پارک ملی و دریاچه زیبایی به نام کارتر دیدن کنید.این دریاچه زیبا در قسمت کوهستان جنوب اورگان قرار دارد و توسط آتشفشان کوه مازاما ایجاد شده است. در نزدیکی ساحل غربی دریاچه جزیره ای کوچک و مخروطی شکل قرار دارد که به جزیره جادوگر معروف است.

سفر به سوی قاره زیبایی ها

نمایی از پارک سکویا

از گردشی به سمت یکی از پارک های زیبای آمریکا پس از خرید بلیط هواپیما آمریکا خواهیم داشت

این پارک زیبا به شکل کنونی که مشاهده میکنید در سال ۱۸۹۰ میلادی راه اندازی شده و شهرت اصلی ان بخاطر وجود درختان غول پیکر سکویا در آن است. پیش از آن، این منطقه محلی برای زندگی آمریکاییان بومی بوده است.گونه‌های متنوعی از حیوانات مانند خرس سیاه، گوزن و گوسفند نیز در این جنگل زندگی می‌کنند.بسیاری از گردشگران در تور آمریکا برای ماهیگیری، صخره‌ نوردی  به این پارک می‌آیند.

بهتر است بدانیم این نوع درخت سکویا درختی سوزنی برگ است که از شاخه مخروطیان و سردهٔ درختان غول پیکر است. نام سکویا در کل هم برای درخت غول به‌کار میشود و هم برای سرخ‌چوب ساحلی گفته میشود و همانطئر که گفته شد قدیمیترین این درختان در جنگل ملی سکویا  واقع شده است و همچنین ۳۰۰۰ سال عمر دارد.

 

جالب است که بدانیم درختان سکویا از بزرگ‌ترین درختان جهان هستند و میانگین بیشینه ارتفاع این درختان زیبا بین ۵۰ تا ۸۵ متر است.طول بعضی از این درختان گاهی  به ۱۱۰ متر می‌رسد.در نظر بگیرید که طول محیط بدنه این درختان ۱۵ متر است. متاسفانه بسیاری از این درختان در سده ۱۹ میلادی توسط مهاجران قطع شدند.همچنین آتش‌سوزی یکی از خطراتی است که امروزه درختان سکویا را تهدید مینماید.این درختان در بخشهایی از جزیره ماداگاسکار دیده شده اند.ولی بدلیل وضعیت جوی و گونه هایی جانوری از جمله سمورهای دم حلقه ای که از نهال این درختان تغذیه میکنند این درختان هیچوقت بالغ نمی‌شوند و کامل رشد و نمو نمیکنند.

 

تور گردشگری به سرزمین بزرگ سفید شمالی کانادا

با خرید بلیط هواپیما کانادا قدم به کشور  وسیع کانادا میگذارید  بزرگترین کشور نیمکره غربی کره زمین بامساحتی برابر با 9984670 کیلومتر مربع میباشد.

کشوری در شمال قاره آمریکای شمالی که متشکل از ده استان و سه قلمرو ‌است.در واقع این کشور پهناور از سمت شرق تا اقیانوس اطلس، از غرب تا اقیانوس آرام و از شمال تا اقیانوس منجمد شمالی گسترده شده ‌است و از جنوب با ایالات متحده آمریکا همسایه میباشد و شما در تور کانادا به هر قسمت از این سرزمین زیبا سفر خواهید کرد.

هر چند کانادا بعد از کشور روسیه بزرگ‌ترین کشور جهان است،اما جمعیت آن تنها،حدودا یک‌پنجم جمعیت کشور روسیه است.با خرید بلیط هواپیما کانادا به پر جمعیت ترین شهرهای کشور کانادا یعنی  تورنتو مونترال و ونکوور  سفر کنید و از تک تک مناظر شگفت انگیز لذت ببرید.

 

واقعیتی جالب از شهر چرچیل

جالب است بدانید که ساکنان چرچیل، کانادا، در خودروهای خود را قفل نمی کنند تا اگر  زمانی کسانی که پیاده هستند به ناگاه مورد حمله یک خرس قطبی قرار گیرند، بتوانند به داخل ماشین فرار کنند.در بخش نیوفاندلند، کانادا؛ گاهی سطح اقیانوس اطلس یخ می زند و سبب میشود مردم  بتوانند به راحتی روی آن هاکی بازی کنند.

 

از خیابان یونگ چه میدانید

با خرید بلیط هواپیما کانادا به این خیابان که با 1.896 کیلومتر مربع، خیابان Yonge در کانادا، طولانی ترین خیابان در جهان است قدم بگذارید و خاطرات خوشی را برای خود و اطرافیانتان رقم بزنید

شایان ذکر است برای علاقه مندان به تور کانادا بگوییم که کانادا؛ یک واژه یونانی است  و به معنای «روستا» میباشد.

 

از ونکوور کانادا چه میدانید

 

در تور کانادا به شهر ونکوور بروید  شهر ونکوور پس از نیویورک بزرگترین بندر آمریکای شمالی هم از نظر بارگیری و هم از نظر اندازه ی فیزیکی محسوب میشود.شهر ونکوور بزرگترین شهر ساحل غربی کانادا است. این شهر در یک محیط دوست داشتنی طبیعی واقع شده است که از مزایای کامل رشته کوه های زیبای ساحلی بریتیش کلمبیا و اقیانوس آرام بهره گرفته است.

جالب اینجاست که وقتی از ساکنین این شهر درباره ی مناظر بکر و زیبا و الهام بخش نظر خواسته می شود، نمی‌توانند از بین گزینه های متعدد موجود تنها یک مورد را انتخاب نمایند و اما سوال اینجاست که برای مهاجرت و زندگی آمریکا یا کانادا کدام مناسب‌تر است؟

این شهر از آب و هوای آرامش بخش و ملایم و بسیار دلپذیری برخوردار است که به خوبی در قلب و روح مردمانش نفوذ کرده است و به طور پیوسته و همیشگی باعث می شود که این شهر آرامش بخش حتی به عنوان یکی از ۵ شهر برتر دنیا جهت زندگی کردن،رتبه بندی شود.در این شهر نظاره گر باشید که اولین توربین بادی جهان در جهت موافق باد با فضایی عمومی قابل مشاهده برای بازدید کنندگان در این منطقه وجود دارد.

همچنین بازدیدکنندگان بواسطه خرید بلیط هواپیما کانادا می توانند شانس این را داشته باشند که از یک برج 20 طبقه بالا روند تا کل شهر را از چشم اندازی کاملا جدید و خیره کننده مشاهده نمایند.

 

فاجعه ای در ونکوور

 

در سال 1886 شهر ونکوور هنوز در دوران نوپای خود به سر میبرد و در آن زمان فقط  قسمت شرقی مرکز شهر  گسترش یافته بود.اما در تاریخ  13 ژوئن همان سال،متاسفانه شهر ونکوور متحمل یک آتش سوزی فاجعه بار شد که تک به تک دیوارهای شهر را سوزاند.

آسیب این آتش سوزی فاجعه انگیز بود اما خوشبختانه در مدت ساخت و ساز خطوط ریلی راه آهن، وجود کسب و کارها و سرمایه گذاران بزرگ، این منطقه ویران شده به عنوان یک معدن طلای بالقوه در نظر گرفته شد.امروزه این شهر زیبا نمونه ای از یک معماری و طرح ریزی عالی شهری به حساب می آید.

و اما

بهترین کشورهای اروپا را در تور اروپا را بشناسیم

 

قاره اروپا با تنوع اقلیمی و جغرافیایی خود توانسته به یکی از مقاصد محبوب گردشگری تبدیل گردد. در این قاره تعداد زیادی از کشورها را می‌توان یافت که از نظر گردشگری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. هر چند که تمامی کشورهای اروپایی برای خریداران بلیط خارجی مناسب هستند.

اما برخی از آن‌ها جایگاه ویژه‌ای را در میان گردشگران تور اروپا بدست آورده‌اند. طبیعت سرسبز و زیبای این قاره دلیل فروش بالای بلیط هواپیما اروپا است و این قاره میزبان هزاران گردشگری است که برای بازدید از جاذبه‌های کشورهای اروپایی، سفر به این قاره را انتخاب می‌کنند.

شهرها و کشورهای اروپایی به گونه‌ای نزدیک به هم هستند که با یک بار سفر به اروپا می‌توان از چندین کشور این قاره دیدن کرد و همین موضوع یکی از نکات مثبت سفر به قاره اروپا به حساب می‌آید.

در مقالات قبلی در مورد سوئیس و فرانسه صحبت کرده‌ایم و امروز قصد داریم در مورد اسپانیا و دیگر کشورهای محبوب اروپایی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم، اگر سفر به اروپا برایتان جذاب است همراه ما در این مقاله بمانید.

سفر به سوی قاره زیبایی ها

کشور اسپانیا

اسپانیا یکی دیگر از بهترین و محبوب‌ترین کشورهای تور اروپا می‌باشد که به دلیل آب و وهوای مطبوع، غذاهای پرادویه و رقص‌هایش به شهرت رسیده است. بسیاری از خریداران بلیط هواپیما پس از سفر به اروپا، اسپانیا را در صدر جدول بهترین کشورهای اروپایی برای سفر قرار داده‌اند.

دلیل محبوبیت اسپانیا در میان خریداران بلیط خارجی می‌تواند با آب و هوای بسیار خوب این کشور، داشتن مردمانی مهربان و خونگرم و ارزان بودن اسپانیا نسبت به سایر کشورهای اروپایی ارتباط مستقیمی داشته باشد. گردشگران تور اروپا می‌توانند با هزینه‌های کمتری به اسپانیا سفر کنند و از شهرهای این کشور که همگی ارزش دیدن دارند بازدید کنند.

بارسلونا و مادرید از بهترین و معروف‌ترین شهرهای اسپانیا هستند، شهر بارسلون نیز یکی از جذاب‌ترین و پرتوریست‌ترین شهرهای جهان است که پس از خرید بلیط خارجی اسپانیا حتما باید از این شهر دیدن کرد. از دیگر جاذبه‌های تور اروپا در کشور اسپانیا می‌توان به جزایر قناری و منطقه ایبیزا اشاره کرد که نهایت لذت و آرامش را برای خریداران بلیط هواپیما اسپانیا به همراه دارد.

اسپانیا که یکی از اقتصادهای بزرگ در جهان است نزدیک به ۴۵ میلیون نفر جمعیت دارد و کوه‌های پیرینه واقع در شمال شرقی این کشور، مرز طبیعی میان اسپانیا با فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی می‌باشد. همین امر باعث دور افتادگی کشور اسپانیا از بسیاری از وقایع اروپا گشته است.

شاید خریداران بلیط هواپیما ندانند که چند سالی است که اسپانیا با بحران‌های اقتصادی روبه‌رو شده است و تنها راه نجات این کشور از اقتصاد رو به ورشکستگی صنعت توریسم است. اگر با خرید تور اروپا به کشور اسپانیا سفر می‌کنید حتما از موزه‌های اروپایی نیز دیدن کنید. پایان رپورتاژ آگهی /

 

مطالب مشابه را ببینید!