مجله تاپ‌ناز‌

سفر به کوبا | اطلاعاتی در مورد سفر به کوبا و هزینه های صفر به کشور کوبا

سفر به کوبا

سفر به کوبا حتما برای شما خاطره نگیز می شود و اگر هزینه های سفر به این کشور را بدانید حتما سفر بهتی هم خواهد داشت. کوبا یکی از مقاصد گردشگری است که گردشگران زیادی سالانه به این کشور سفر می کنند. سفر به کوبا تجربه های جالبی برای گردشگران به ارمغان می آورد.

سواحل کوبا یکی از مناطق جالب برای گردشگران است که کشور کوبا از لحاظ تاریخی و فرهنگی هم دارای اهمیت ویژه ای می باشد زیرا چشم اندازهای تاریخی بیشماری دارد. در سفر کردن به کشور کوبا می توانید جاذبه های دیدنی و متنوع آن را ببینید و حتما سواحل آن برای شما خاره انگیز خواهد شد. در این مطلب راهنمای سفر به کوبا و هزینه های سفر به این کشور را مرور می کنیم.

سفر به کوبا

راهنمای سفر به کوبا و هزینه های آن

کشور کوبا قوانین گردشگری خاصی دارد و بر خلاف تصور گردشگران کوبا از ککشورهای توریستی است که هزینه های آن بالا است و آن طور که فکر می کنید هزینه ها در این کشور پایین نیست. در سفر به کشور کوبا می توانید از امکانات اقامتی مختلفی برخوردار شوید. هتل های کشور کوبا در بخش های مختلفی در حال خدمت رسانی هستند و گردشگران با ارائه هزینه های اقامتی مختلف می توانند از امکانات زیاد این کشور استفاده کنند.

برای سفر به کشورهای مختلف باید برنامه ریزی درستی داشته باشید تا با این شکل با اطمینان خاطر سفر کنید. هزینه هایی که در طول سفر باید در نظر داشته باشید می تواند از مهمترین عوامل در یک برنامه ریزی برای سفر به کشو کوبا باشد که در این بخش برآورد آنها را اعلام می کنیم.

سفر به کوبا

هزینه های اقامت در کشور کوبا

با توجه به اینکه تعداد هتل های موجود در کوبا کم هستند و میزان گردشگران هم روز به روز در حال افزایش است برای اقامت در این کشور با مشکل هایی روبرو می شوید. هزینه های اقامت در این هتل ها گران است و برای اقامت در این هتل ها باید 70 تا 300 دلار در روز را در نظر بگیرید. یکی از امکانات مناسب که برای گردشگران در این کشور ارائه می شود اقامت در اتاق های مهمان می باشد که با هزینه ای پایین می توانید ا امکانات برخوردار شوید.

با توجه به اینکه تعداد هتل های موجود در کوبا دارای محدودیت است و میزان گردشگران رو به افزایش است برای اقامت در این کشور با مشکل هایی رو به رو خواهید شد. هزینه های اقامت در این هتل ها اغلب گران هستند هزینه ای برای اقامت در این هتل ها باید در نظر بگیرید از ۷۰ تا ۳۰۰ دلار است. یکی از امکانات بسیار مناسبی که برای گردشگران ارائه می شود اقامت در اتاق های مهمان است که با هزینه پایین تر امکانات خود را ارائه می دهند.

هزینه های حمل و نقلی نیز هم یکی دیگر از هزینه های سفر به کوبا می باشد که نزدیک به 80 دلار تخمین زده می شود هزینه خورد و خوراک هم پایین ترین هزینه ها تا بالاترین هزینه ها 30 تا 35 دلار در نظر گرفته می شود.

سفر به کوبا

جاذبه های دیدنی:

  • مالکون هاوانا
  • موزه ملی دبلاز
  • موزه انقلاب
  • کوه های سیرا ماسترا
  • مقبره و گورستان هی کولون
  • کایو کوکو
  • کلوپ تروپیکانا

سفر به مناطق ذکر شده در کوبا می تواند تجربه های لذت بخش را در اختیار گردشگران ایرانی قرار دهد و سالانه گردشگران زیادی به این منطاق سفر می کنند و از این جاذبه های دیدنی لذت می برند.

مطالب مشابه را ببینید!