مجله تاپ‌ناز‌

سفید کردن آلت مردان + ورش های سفید کردن پوست آلت آقایان در منزل

ممکن است آلت بعضی از مردان رنگ تیره داشته باشد ولی میت توان با روش هایی آلت تناسلی را سفید کرد. رنگ آلت تناسلی پس از سن بلوغ و به دلیل بعضی از سهل انگاری ها و یا رعایت نکردن بهداشت ممکن است تیره شود.

در این مطلب روش های طبیعی برای رفع تیرگی و سفید کردن آلت تناسلی مردان توضیحاتی می دهیم.

سفید کردن ناحیه تناسلی مردان

دلیل تیرگی اندام تناسلی آقایان

این اهمیت ندارد که رنگ پوست بدن شما چطور باشد، سفید یا سیاه باشد ولی رنگ آلت تناسلی می تواند تیره شود. با شروع سن بلوغ آلت تناسلی تیره تر از قبل می شود. وقتی که مردان به سن بلوغ جنسی می رسند بدن آنها شروع به تولید هورمون جنسی آدرنال و آندروژن می کند.

آندروژن مسئول ویژگی های جنسی ثانویه در مردان مانند موی صورت و بدن می باشد. این هورمون می تواند رنگ پوست را هم تغییر دهد. این اتفاق هنگامی می افتد ه آندروژن در مقابل ملانوسیت ها یا سلول های پوستی که ملانین تولید می کنند قرار می گیرند.

به آرامی کشاله ران تیره تر می شود و به دنبال آن کیسه بیضه هم رنگ تیره ای می گیرد. همچنین لب های فئوملاتونین بیشتری تولید می کنند که در نتیجه رنگ لب ها هم تیره رنگ می شود. لکه های قرمز رنگ بر روی آلت تناسلی دیده می شود که به دنبال آن آلت تناسلی تیره می شود.

البته رنگ آلت تناسلی می تواند به دلایل ژنتیکی هم  باشد و حتی زیر بغل و روی زانو هم ممکن است کمی تره باشند که طبیعی است ولی عواملی مانند اصطحکاک هنگام راه رفتن، پوشیدن شلوار و لباس زیر تنگ و یا از نحوه از بین بردن موهای زائد که معمولا باژیلت انجام می شود تیرگی این اندام را بیشتر می کند. یکی دیگر از دلایل تیرگی ناحیه تناسلی مربوط به بیماری قند می باشد و تغییرات هورمونی هم باعث این امر می شود.

روش های طبیعی برای رفع تیرگی آلت تناسلی مردان

در این مطلب روش های سریع و موثر برای سفید کردن پوست ناحیه تناسلی را مرور می کنیم و با انجام دادن این روش ها می توانید تیرگی ناحیه تناسلی مردان را رفع کنید و پوستی روشن در ناحیه تناسلی داشته باشید.

سفید کردن آلت مردان

لیمو و شکر

سفید کردن ناحیه تناسلی مردان با لیمو و شکر هم ممکن است باید آب لیمو را با کمی شکر مخلوط کنید تا مخلوط حالت سفتی پیدا کند. بعد این مخلوط را روزانه و حدود 5 دقیقه روی محل تیره بزنید و کمی ماساژ دهید. لیمو خاصیت رنگ بری دارد و شکر هم سلول های مرده سطح پوست را از بین می برد.

ماست و حنا

یکی از روش های خوب برای سفید کردن پوست ناحیه تناسلی مردان استفاده از مخلوط ماست و حنا است. برای این منظور باید ماست و حنا را نسبت یک به دو با هم مخلوط کنید و بر روی نقاط تیره رنگ آرنج و زانو زیر بغل و آلت تناسلی بمالید و می توانید یک برگ آلوئه ورا را از وسط باز کنید و سبزی گیاه را به پوست تیره خود بزنید. این روش را مرتب انجام دهید تا موثر باشد.

جوش شیرین

سفید کردن ناحیه تناسلی و روشن شدن پوست با جوش شیرین هم به این نحو است که می توانید پس از حمام کردن جوش شیرین به زیر بغل بزنید و آن را پس از 10 دقیقه بشویید و این را فراموش نکنید که قبل از انجام این کار زیر بغل شما باید خوب خشک باشد.

آب سیب زمینی و خیار

ترکیب آب سیب زمینی و خیار برای سفید کردن آلت تناسلی مردان و زنان مفید است. باید قطعات سیب زمینی یا خیار را روی نقاط تیره قرار دهید و پس از 10 دقیقه بشویید. می توانید آب سیب زمینی و خیار را با هم مخلوط کنید و با یک دستمال به نواحی تیره بزنید.

سرکه سیب

برای سفید کردن پوست تیره با سرکه سیبب، باید بگذارید 15 دقیقه روی پوست بماند و سپس آن را بشویید.

سفید کردن آلت مردان

لیمو ترش تازه

با استفاده از لیمو ترش می توانید پوست این ناحیه را روشن کنید. باید چند لیموی تازه را آب بگیرید و با مقداری برابر از آب مخلوط نمایید و به اندام خارجی خود بزنید و 5 دقیقه صبر کنید و سپس آن را بشویید. باید یادتان باشد که در صورت بروز حساسیت پوستی و سوزش غیر عادی باید خیلی سریع محل را با آب زیاد بشویید.

اگر پوست شما به لیمو حساسیت داشته باشد می تواند بعد از شستشو و خشک کردن محل در حالی که کمی پوست مرطوب است از کرم سفید کننده استفاده کنید.

توصیه می کنیم که برای جلوگیری از ایجاد مشکل از کرم موبر استفاده کنید.

برای انجام این کار محل اندام دارای مو را مرطوب کنید ولی نباید خیس باشد، سپس کرم را با دست یا وسیله موجود روی محل بزنید و پس از 5 دقیقه محل را خوب بشویید.

خیار

رفع تیرگی اندام تناسلی با خیار هم امکان پذیر است. باید آب یک عدد خیار را با کمی زردچوبه مخلوط کنید و بر روی محل تیره قرار دهید و پس از چند دقیقه بشویید. ترکیب خیار و زردچوبه باعث ایجاد حس خنکی و تازگی می شود و پوست شما را روشن می کند.

روغن نارگیل

برای روشن کردن پوست تیره ناحیه تناسلی می توانید از روغن نارگیل هم استفاده کنید. 2 قاشق روغن نارگیل را روی پوست تیره ماساژ دهید. روغن نارگیل یکی از بهترین روشن کننده های پوست تیره زیر بغل و آلت تناسلی می باشد.

آب سیب زمینی

با آب سیب زمینی هم می توانید پوست تیره را روشن کنید و فقط کافی است که آب یک عدد سیب زمینی را بگیرید و 15 دقیقه روی پوست تیره، زیر بغل و آلت تناسلی قرار دهید و سپس آن را بشویید.

روش های ذکر شده در بالا همه طبیعی هستند و عوارض کمی دارند و با انجام مداوم این روش ها حتما پوست شما سفید خواهد شد.

مطالب مشابه را ببینید!