مجله تاپ‌ناز‌

شباهت رابطه مقعدی با خودارضایی کردن

داشتن رابطه مقعدی از پشت شباهت هایی با خودارضایی دارد که زیاد جالب نیست

در این مطلب به بررسی خودمانی شباهتهای رابطه جنسی از عقب و خودارضایی آقایان میپردازیم. به گزارش پارسناز رابطه مقعدی از جهاتی شبیه خودارضایی در آقایان هست . یعنی برخی از ویژگی هایی خودارضایی در رابطه ی مقعدی هم دیده میشه که یک به یک به آنها می پردازیم :

1 – لذت یک جانبه و تک نفره

در رابطه ی مقعدی مثل خودارضایی ، فقط خود آقا هستش که لذت جنسی می بره . طبیعتا خانم ها از رابطه ی مقعدی لذت جنسی نمی برند چون عصب های تحریک جنسی در ناحیه مقعد وجود ندارن . بخش مهمی از لذتی که برخی از خانم ها ممکنه از رابطه ی مقعدی ببرند مربوط به لذتی هستش که شوهرش حس می کنه . این لذت یا بهتره بگیم احساس رضایت از خود ، مربوط به رضایت شوهرشون هستش . یعنی وقتی می بینه شوهرش داره لذت می بره اینم ممکنه یه جورایی لذت ببره . همون طور که عرض شد جنس این لذت ، مثل لذت رابطه ی مهبلی نیست و اثرات مثبت اون رو روی جسم و روح خانم نداره .پس در رابطه ی مقعدی اغلب اوقات فقط یک نفر لذت جنسی میره .

 

2 – در رابطه ی مقعدی مثل خودارضایی خبری از ارضای روحی مرد نیست.اگه مردی در رابطه ی جنسی ، از لحاظ روحی ارضاء نشه ، به رابطه ی بیشتر رو میاره تا کمبودش رو جبران کنه . میشه گفت در رابطه معقدی فقط انزال صورت میگره و ارگاسمی در کار نیست . ارگاسم زمانی اتفاق می افته که مرد از لحاظ روحی و جسمی احساس رضایت کنه .

 

بعد روحی ماجرا زمانی اتفاق می افته که مرد احساس رضایت همسرش رو ببینه . ببینه که داره لذت جنسی می بره . عکس العمل های اون رو ببینه . درخواست های خاص خانمش رو بشنوه .این حالات زمانی در خانم اتفاق می افته ، که موقع رابطه ی جنسی ، بیشترین تماس بدنی رو با شوهرش داشته باشه . دست های شوهرش روی سینه هاش کار کنه ، دهان شوهر بیکار نباشه ! حالا چه کلامی چه عملی !

 

موقعی که خانم داره به اوج میرسه ، معمولا حرکات شدیدتری رو از شوهرش درخواست می کنه . آیا چنین کارهایی در رابطه ی مقعدی امکان پذیره ؟!

 

شاید بشه در بعضی حالات رابطه مقعدی ، برخی از این کارها رو انجام داد ، ولی آیا همون اثر بخشی رابطه مهبلی رو داره و می تونه خانم رو به ارگاسم برسونه ؟

 

3 – اعتیاد آور بودن رابطه مقعدی با توجه به عدم وجود محدودیت های رابطه ی مهبلی

 

به طور طبیعی در طول ماه ، حدود 5 الی 10 روز رابطه جنسی مهبلی تعطیل هستش . در دوران بارداری این مدت محرومیت ممکنه تا 10 ماه هم طول بکشه !! گاهی نبود وسایل پیشگری هم خودش می تونه باعث عدم انجام رابطه ی مهبلی بشه . پس خود به خود در کسانی که به رابطه ی مهبلی اکتفا می کنند ، خطر اعتیاد وجود نداره .

 

ولی کسانی که به رابطه ی مقعدی می پردازند این محدودیت ها رو ندارند . چنین مردانی در تمام طول سال این مجوز رو به خودشون میدن ! چون نه دوران عادت ماهیانه می تونه مانع بشه ، نه ترس از بارداری و نه حتی خود دوران بارداری !همیشه کد آزاده ! مثل خودارضایی !

4 – کاهش قدرت خودکنترلی

 

گفتیم کسانی به رابطه ی مهبلی اکتفا می کنند و محدودیت های اون رو پذیرفتند ، طبیعتا مقاومت بیشتری در مقابل فشارهای جنسی از خودشون نشون میدن . چنین مردانی در مواقع خاص که مواردی از اون عرض شد به راحتی می تونن فشار جنسی رو تحمل کنند . همچنین بالاخره گاهی مهمون میاد ، مهمانی می ریم ، ماموریت می ریم ، خانم میره مسافرت و … ،‌ این مردان به راحتی می تونن به زندگی عادیشون بپردازند .

 

ولی کسانی که به واسطه ی انجام رابطه مقعدی ، محدودیتی برای خودشون قائل نشدند در چنین مواقعی به دردسر می افتن ! از این لحاظ هم رابطه مقعدی مثل خودارضایی می مونه . یعنی همون طور که خودارضایی باعث کاهش قدرت مقاومت در مقابل فشار جنسی میشه ، رابطه ی مقعدی هم به واسطه ی ویژگی هایی که داره می تونه همین بلا سر مردان بیاره .

مطالب مشابه را ببینید!