مجله تاپ‌ناز‌

آشنایی با خدمات بهترین شرکت‌های خدمات نظافتی تهران

آشنایی با خدمات بهترین شرکت‌های خدمات نظافتی تهران

قدیم‌ها برای پیدا کردن یک نظافتچی خوب برای نظافت منزل به سراغ دوست و فامیل و آشنا می‌رفتیم و از آن‌ها درخواست می‌کردیم که اگر کسی را می‌شناسند معرفی کنند. گاهی اوقات فردی که آن‌ها معرفی می‌کردند با معیارهای ما مطابق نبود و در نتیجه فرایند پیدا کردن کادر نظافت خوب بسیار طولانی می‌شد، اما اکنون با تخصصی شدن مشاغل و توسعه تبلیغات در فضای مجازی، می‌توانیم با مراجعه به وبسایت‌های گوناگون، نظافتچی مناسب را پیدا کنیم.

مجموعه‌های گوناگونی در سراسر ایران مشغول ارائه شرکت خدمات نظافتی هستند و دامنه متفاوتی از خدمات با کیفیت گوناگون را در اختیار شما قرار می‌دهند. در ادامه به بررسی مهم‌ترین خدمات نظافتی در شهر تهران می‌پردازیم.

انواع خدمات نظافتی منزل

نظافت منزل

در فرهنگ اسلامی و کشور ایران، خانه مکان مهمی برای استراحت و آرامش روح و جسم بوده و نظافت و تمیزی این فضا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. ورود و خروج گرد و غبار در زمستان و تابستان، ضرورت تمیز کردن حداقل هر دو هفته یکبار را ایجاب می‌کند.
نظافت منزل توسط مجموعه‌های گوناگونی در تهران انجام می‌شود و دیگر نیازی نیست که در این باره نگرانی داشته باشید. معمولا روند نظافت از آشپزخانه آغاز شده و بعد از تمیز کردن سالن پذیرایی و اتاق خواب‌ها به سرویس بهداشتی ختم می‌شود. این روند بنا به خواست شما می‌تواند متغیر باشد.

نظافت پارکینگ و راه‌پله

پارکینگ، راه‌پله‌ها و آسانسور از مکان‌های پر رفت و آمدی هستند که تمیزی آن‌ها نقش مهمی در جلوگیری از انتقال بیماری‌ها دارد. خصوصا در چند ماه گذشته با گسترش ویروس کرونا، نظافت راه‌پله‌ها به یک امر ضروری تبدیل شده است.
خدمات نظافت راه پله شامل تمیز کردن آسانسور، پله‌ها و نرده‌ها، لابی، سالن تجمع، آیفون‌ها، شیشه‌های داخلی و خارجی، تی کشیدن کف و از بین بردن لکه‌ها است.

نظافت محل کار

بهداشت محل کار نقش مهمی در روحیه کارمندان و تداوم حضور ارباب رجوع و مشتریان دارد. نظافت مداوم شرکت یا مغازه موحب افزایش بهره‌وری، آرامش بیشتر و اضطراب کمتر شده و خطر ابتلا به بیماری‌های واگیر را کاهش می‌دهد.
خدمات نظافت محل کار Pinwork شامل ورودی‌ها، میز پرسنل، سرویس بهداشتی، آبدارخانه، شستشوی دیوارها و سطح زمین، گردگیری کمدها و تجهیزات اداری و شستشوی شیشه‌ها می‌شود.

پرده‌شویی و خشکشویی پرده

پرده‌ها چون در معرض مستقیم گرد و غبار و هوای آلوده بیرون هستند به مرور زمان چرک شده و شستن آن‌ها اهمیت دارد. فرایند باز کردن، شست و شو، اتو و نصب مجدد پرده نسبتا سخت و زمان‌بر است و باید اصول خاصی را در این فرایند رعایت کرد.
در غیر این صورت ممکن است پارچه پرده آسیب دیده، ابعاد آن تغییر کند و عمر آن کاهش یابد. استفاده از مواد مناسب برای شستشو، زمان و حرارت لازم برای اتو و شناخت انواع مدل‌های پرده و جنس پارچه اهمیت بسیار زیادی در حفظ کیفیت آن دارد.

قالی‌شویی و مبل‌شویی

مبل و قالی یکی از اجزای ثابت و پر کاربرد خانه‌های ایرانی است. استفاده روزانه از مبلمان و رفت‌وآمد متناوب بر روی فرش‌ها موجب کثیفی و تیره شدن آن‌ها می‌شود. هم‌چنین کودکان ممکن است حین بازی بر روی مبل یا فرش لکه ایجاد کنند.
شستشوی این دو وسیله خانگی نیازمند مهارت و دانش است زیرا هر یک جنس و الیاف متفاوتی داشته و استفاده نامناسب از مواد شستشوی یا خشکشویی نامناسب بیشتر به آن‌ها آسیب زده و موجب ضرر مالی می‌شود.

سم‌پاشی منازل و ضدعفونی محیط

سمپاشی برای از بین بردن حشرات و آفت‌های باغچه یا محل زندگی بسیار ضرورت دارد زیرا اگر نسبت به این موضوع بی‌اهمیت باشیم بهداشت محیط از بین می‌رودو موجب گسترش بیماری‌ می‌شود. شناسایی انواع حشرات و ابزار لازم برای از بین بردن آن‌ها نکته مهمی است که شخصی که این کار را انجام می‌دهد باید از آن مطلع باشد.
امروزه ضدعفونی محیط‌های مختلف مثل محل کار یا وسایل حمل‌ونقل با شیوع ویروس کرونا اهمیت پیدا کرده است و نیاز است روزانه مکان‌های پر رفت‌وآمد برای جلوگیری از انتقال بیماری ضدعفونی شود.

سایر خدمات

خدماتی مانند نگه‌داری از کودک، سرویس ماشین و کارواش سیار، نیروی پذیرایی در مهمانی‌ها و… از جمله فعالیت‌هایی است که مراکز نظافتی در تهران ارائه می‌کنند. اکثر شرکت‌های نظافتی فعال در شهر تهران این خدمات را ارائه می‌دهند، اما موضوعی که آن‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند سرعت، کیفیت ارائه خدمات و رعایت نکات ضروری هنگام نظافت است.
یکی از بزرگترین مجموعه‌های خدماتی نظافتی منزل، پین‌ورک است که دارای کادر مجرب و آموزش‌دیده در حوزه نظافت بوده و متناسب با نیاز شما، خدمات خود را در تهران و البرز ارائه می‌کنند.

ویژگی‌های پین‌ورک

  • این مجموعه دارایمتخصصین آموزش‌دیده در حوزه آداب معاشرت و شیوه نظافت است.
  • شما قبل از ثبت سفارش می‌توانید مشخصات کادر نظافت به همراهامتیاز آن‌ها را ببنید و نظرات سایر کاربران را مشاهده کنید.
  • تمامی سفارشات بعد از این‌که زمان نظافت به اتمام رسید،نظرسنجی می‌شوند.
  • معیارهای پین‌ورک برای جذب و تایید صلاحیت نیروها بسیار سخت‌گیرانه است و کادر این مجموعه دارای گواهیعدم اعتیاد و سوپیشینه هستند.
  • هزینه نظافتبرای نظافتچی خانم و نظافتچی آقا با توجه به ساعات و نوع نظافت تعیین می‌شود.
  • پیگیری دائمی و مدام از ویژگی‌های منحصر به فرد پین‌ورک است. به عنوان مثال اگر بعد از گذشت یک ساعت از کار نظافتچی از او رضایت نداشتید از طریق تماس باپشتیبانی مجموعه می‌توانید درخواست نیروی خدماتی جدید کنید.

پین ورک، یک شرکت خدماتی نظافتی آنلاین است. این مجموعه دارای کادر متخصص در حوزه نظافت منزل و سایر خدمات مورد نیاز شما من جمله قالیشویی، دکوراسیون منزل و کاغذدیواری، کارواش، تاسیسات و تعمیرات لوازم خانگی و… است.

اگر می‌خواهید از خدمات بهترین شرکت‌ خدمات نظافتی تهران برای انجام امور خود بهره ببرید، کافیست اپلیکیشن پین‌ورک را نصب کنید و یا به سایت پین ورک به آدرس pinwork.ir  مراجعه کرده و با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰۰۲۱ تماس بگیرید.

اگر تاکنون از خدمات شرکت پین ورک استفاده نکرده‌اید، در اولین سفارش خود از پانزه هزار تومان تخفیف خدمات این شرکت، برخوردار خواهید شد. پایان رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!