مجله تاپ‌ناز‌

شرکت های ارز دیجیتال در ایران

شرکت های ارز دیجیتال در ایران شاید بارها اسم بیت کوین و ارز دیجیتال را شنیده‌باشید. بیت کوین اولین ارز دیجیتال شناخته‌شده برای عموم مردم است. البته در سالیان گذشته ارزهای دیجیتال دیگری نیز به …

شاید بارها اسم بیت کوین و ارز دیجیتال را شنیده‌باشید. بیت کوین اولین ارز دیجیتال شناخته‌شده برای عموم مردم است. البته در سالیان گذشته ارزهای دیجیتال دیگری نیز به خاطر حمایت سرمایه‌گذاران بزرگ مانند ایلان ماسک، محبوبیت‌شان افزایش یافته است. در حال حاضر بیش از ۱۵۰۰۰ رمزارز مختلف وجود دارد و هر روز بر تعداد آن افزوده می‌شود. کاربران می‌توانند رمزارزها را از صرافی‌های بین‌المللی و شرکت های ارز دیجیتال در ایران خریداری کنند.

شرکت های ارز دیجیتال در ایران

خرید ارز دیجیتال در ایران

قیمت ارزهای دیجیتال در دو سال گذشته به صورت قابل توجهی افزایش یافته است. در حال حاضر یکی از سودآورترین بازارهای مالی برای سرمایه‌گذاری، بازار ارزهای دیجیتال است. دو سال پیش بسیاری از افراد، هیچ آشنایی با این بازار نداشتند. در حالی که امروزه در دورهمی‌های دوستان و خانوادگی اشخاص در هر سن با هر سطح علم و سوادی در مورد ارزهای مناسب برای سرمایه‌گذاری و صرافی معتبر برای ترید کردن صحبت می‌کنند.

صرافی‌های متعددی در سراسر جهان وجود دارند که می‌توانید در آن به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید. اما از آنجایی که ایران مورد تحریم واقع شده‌است، اکثر این صرافی‌ها به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌دهند. به همین دلیل بسیاری از افراد به‌دنبال شرکت های ارز دیجیتال در ایران هستند که معتبر باشند.

از سوی دیگر برای خرید رمزارزهای مختلف و ورود به بازار ارزهای دیجیتال شما به تتر نیاز دارید. تنها راه خرید تتر با استفاده از تومان، صرافی‌های داخلی هستند. تتر یک ارز دیجیتال با قیمت ثابت یک دلار است در صرافی‌های داخلی کیف پول‌های امن برای شما ایجاد می‌شود که می‌توانید تتر خود را در آن نگهداری کنید.

کدام صرافی های ارز دیجیتال ایرانی، شرکت هستند؟

در ایران، قانونی در مورد ارزهای دیجیتال وجود ندارد. به همین خاطر، صرافی‌های داخلی برای تاسیس نیاز به مجوز بانک مرکزی ندارند. اما برخی از صرافی‌های داخلی، شرکت ثبت شده هستند و کد رهگیری مالیاتی دارند. کد رهگیری مالیاتی، نشان از معتبر بودن این صرافی‌ها است. چند صرافی داخلی که مجوز دانش بنیان بودن خود را از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان شرکت دریافت کردند به شرح زیر است:

۱. صرافی ارز دیجیتال تبدیل

صرافی ارز دیجیتال تبدیل

صرافی ارز دیجیتال تبدیل مجوز دانش‌بنیان شرکت خود را تحت عنوان «پیشگامان عصر نوین شریف» از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دریافت کرد. اطلاعات تماس با این شرکت و اعضای هیئت‌مدیره آن در سایت‌های رسمی، قابل مشاهده است.

تمام فعالیت‌های این صرافی تحت نظارت پلیس فتا است، به همین دلیل کاربران لازم نیست هیچ نگرانی در مورد سرمایه خود داشته باشند. همچنین تیم امنیتی حرفه‌ای این شرکت برای حفظ دارایی کاربران به صورت شبانه روزی، وضعیت سایت را بررسی می‌کنند. تیم امنیتی حرفه‌ای و زیرساخت‌های قوی امنیتی این صرافی باعث شده است که تاکنون هیچ نفوذ امنیتی، سایت این صرافی نداشته باشد.

کاربران در صرافی تبدیل از طریق درگاه مستقیم بانکی می‌توانند با واریز ریالی، تتر یا هر ارز دیجیتال دیگر خریداری کنند. در صورتی که مشکلی برای خرید یا فروش ارز دیجیتال مورد نظرتان داشتید از طریق چت زنده و تماس می‌توانید با پشتیبانان صرافی تبدیل ارتباط برقرار کنید.

تعداد کاربران فعال در صرافی تبدیل بالا است به همین دلیل کاربران می‌توانند به راحتی ارز دیجیتال موردنظرشان را در اسرع وقت بخرند یا بفروشند. در صرافی تبدیل روش‌های مختلفی مانند ثبت سفارش، فروش آنی و حد ضرر برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال وجود دارد. برای دسترسی آسانی به صرافی تبدیل می‌توانید اپلیکیشن آن را دانلود و بر روی گوشی همراه خود نصب کنید.

۲. صرافی نوبیتکس

نوبیتکس اولین صرافی مبادله ارزهای دیجیتال در ایران است. کاربران هم از طریق سایت و هم اپلیکیشن می‌توانند در این وب سایت به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازند. تیم امنیتی صرافی نوبیتکس به صورت دائم امنیت سایت را بررسی می‌کند که مانع هک و به خطر افتادن دارایی کاربران شود.

در این صرافی دو روش محدود و سریع برای مبادله ارزهای دیجیتال وجود دارد. در روش محدود امکان تعیین قیمت توسط کاربران وجود دارد اما هیچ تضمینی برای اینکه ارز دیجیتال در قیمت تعیین شده فروخته شود یا خریداری گردد، وجود ندارد. در روش سریع، امکان تعیین قیمت وجود ندارد، اما ارز دیجیتال به صورت آنی مبادله می‌شود.

برای واریز ریالی در صرافی نوبیتکس، درگاه مستقیم بانکی وجود دارد. چت آنلاین و تیکت راه‌های ارتباطی با این شرکت ارز دیجیتال در ایران است.

۳. صرافی رمزینکس

رمزینکس یکی دیگر از شرکت های ارز دیجیتال در ایران که به خاطر ثبت به عنوان شرکت، معتبر است. دارایی‌های کاربران در صرافی رمزینکس در کیف پول سرد نگهداری می‌شود به همین دلیل سیستم معاملاتی در رمزینکس ایمن است. همچنین استفاده از آخرین روش‌های امنیتی در این وب سایت باعث شده که امنیت دارایی‌های کاربران در آن به خوبی حفظ شود.

در ۲۴ ساعت شبانه روز امکان مبادله ارزهای دیجیتال در این صرافی وجود دارد. پشتیبانی در سایت رمزینکس به صورت ۲۴ ساعته و از طریق چت آنلاین است.

سخن آخر

در سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، مهم‌ترین موضوع امنیت و اعتبار صرافی است که در آن دارایی‌های خود را نگهداری می‌کنید. صرافی‌های ایرانی که به عنوان شرکت ثبت شده‌اند و کد  رهگیری مالیاتی دارند، تحت نظارت نهادهای امنیتی فعالیت می‌کنند. به همین دلیل سرمایه شما در این شرکت های ارز دیجیتال در ایران که ثبت شده‌اند، در امنیت هستند و در صورت ایجاد مشکل می‌توانید از طریق مراجع امنیتی و قضایی، پیگیر مطالبات خود باشید. از سوی دیگر تمامی صرافی‌های داخلی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند و رابط کاربری ساده‌ای دارند، به همین دلیل مبادله و استفاده از بخش‌های مختلف این وب سایت‌ها برای کاربران ایرانی راحت‌تر است. در صورت داشتن هرگونه مشکلی می‌توانید سوالات و مشکلات خود را با پشتیبانان صرافی‌های داخلی در میان بگذارید.

سوالات متداول

آیا می‌توانم بیت کوین را بدون احراز هویت بخرم؟

بله امکان خرید بیت کوین بدون احراز هویت وجود دارد؛ اما توصیهٔ ما این است که از مجرای امن و مطمئن‌تر مانند صرافی‌های معتبر استفاده کنید.

خرید بیت کوین

قیمت ارز دیجیتال در صرافی‌های داخلی چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت ارز دیجیتال در صرافی‌های داخلی براساس میزان عرضه و تقاضا تعیین می‌گردد. همچنین در صرافی‌های ایرانی امکان تعیین قیمت از سوی کاربران مختلف امکان‌پذیر است. فقط کافی است وارد صرافی موردنظرتان شوید و در قسمت ثبت سفارش، قیمت درخواستی خود را وارد کنید. در صرافی‌های آنلاین رمزارزها، صفحه قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال وجود دارد که به صورت آنی قیمت تمامی رمزارزهای در آن نشان داده می‌شود.

چگونه از صرافی‌های آنلاین رمزارز، ارز دیجیتال بخریم؟

برای خرید ارز دیجیتال از سایت‌های داخلی، باید ابتدا حساب کاربری برای خود ایجاد کنید و سپس با واریز ریالی، اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف مانند تتر و شیبا و بیت کوین شوید.

آیا مبادله ارزهای دیجیتال در تمام ساعات شبانه روز امکان‌پذیر است؟

بله. شما در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید ارز دیجیتال مورد نظر خود را بخرید و یا بفروشید.

 

مطالب مشابه را ببینید!