مجله تاپ‌ناز‌

شهر کن فرانسه + بهترین مکان های گردشگری و تفریحی این شهر زیب

شهر کن یکی از شهرهای ساحلی و یبای با شکوه در فرانسه است که دارای جذابیت های فراوانی است که هر ساله گردشگران زیادی به این شهر سفر می کنند و در تفرجگاه های ساحلی و هتل های لاکچری ساکن می شوند.

با وارد شدن به شهر کن نخستین چیزی که توجه شما را جلب می کند نوع معماری و سبک زندگی افراد آن می باشد. شهر کن رستوران های لاکچری و فروشگاه های لوکس زیادی دارد که علاقمندان و گردشگران زیادی به ای نشهر سفر می کنند و به دنبال جاذبه های مدرن هستند که اغلب آنها در هتل ها و فروشگاه های برند و مدرن شهر می روند.

آب و هوای این منطقه مطبوع است و این یکی از امتیازات این منطقه در جذب توریست است و هر ساله در تمام فصول سال این مطقه گردشگر جذب می کند و از سوی دیگر سرسبزی و چشم اندازهای دیدنی این منطقه باعث جلب توجه بازدیدکنندگان می شود.

از زیباترین مکان های دیدنی کن می توان به سواحل زیبا، مناطق قدیمی شهری، فستیوال ها و جشنواره های مختلف اشاره کرد که هر سال در این شهر برگزار می شود. یکی ا جذابیت هایی که بیشتر گردشگران با ورود به شهر شاهد آن هستند درختان نخلی است که بر زیبایی شهر اضافه کرده اند و در کنار دیگر جاذبه ها مانند سنگ فرش های خیابانی، موزه های هنری و سواحل اشاره کرد.

مکان های دیدنی و زیبای شهر کن

تورهای مسافرتی سفر به شهر کن برای گردشگران بسیار لذت بخش تر است زیرا این تورها امکانات گردشگری مهم را در اختیار گردشگران قرار می دهد تا سفری خوب و خاطره انگی داشته باشند. شهر ساحلی کن یکی از شهرهای افسانه ای و رویایی در فرانسه است و ویژگی های منحصر بفردی برای گردشگران دارد. گشت و گذار در کوجه پس کوچه های شهری بدون شک یکی ا لذت ها و تجربه های عالی برای گردشگران است.

 

شهر کن فرانسه

کالیفرنیا

یکی از منطقه های دوست داشتنی کالیفرنیا در کن است که بسیاری از آن دیدن می کنند و دارای شکوه خاصی است و البته در این منطقه ویلاهای لاکجری و زیبایی را خواهید دید. منطقه افسانه ای کالیفرنیا محلی برای نقاشی های پیکاسو است که در نزدیکی محل زندگی او بوده است. کلیسای روسی در بلوار الکساندر یکی دیگر از دیدنی های این منطقه است.

 

شهر کن فرانسه

موزه مالمزون

موزه مالمزون در گراند هتل قرار گرفته است که در سال 1863 ساخته شده است و یک موزه کوچک است که بازدیدکنندگان زیادی دارد. هیجانی که در گشت و گزار این موزه است باعث می شود که گردشگران جذب آن شوند. بعضی از نمایشگاه های موقتی که در این موزه برگزار می شود باعث برجستگی این موزه می شود.

بخوانید: زندگی و تحصیل در فرانسه چقدر هزینه دارد؟

شهر کن فرانسه

موزه کستر

یکی دیگر از مکان های دیدنی کن که بر روی تپه های خلیج کن قرار گرفته است دموه کستر است که در گذشته این بنا یک صومعه بود و امروز با وجود باغ های مدیترانه ای محاصره شده است. در خط ساحلی این منطقه می توانید منظره های شگفت انگیزی را ببینید مجموعه ای از آثار عالی در این موزه که شامل اشیای عتیقه و نقاشی های مهم هستند توجه گردشگران را به خود جلب می کند. در بعضی از اتاق های این موزه اشیای هنری وجود دارند ا سویی وجود بخش موسیقی و لوازم آن از جذابیت های این موزه است.

 

شهر کن فرانسه

بلوار کروآزت

این بلوار یکی از خیابان های معروف این شهر است که اطراف آن را درختان نخل سرسبز پوشانده اند و یکی از مکان های دیدنی است که گردشگران داخلی و خارجی زیادی به این بلوار می روند و در این خیابان قدم می زنند. پیاده روی در این خیابان بسیار لذت بخش است و این منطقه در خط ساحلی قرار گرفته است.

 

شهر کن فرانسه

نوتردام اسپرانس

کلیسای نوتردام اسپرانس در قرن شانزدهم ساخته شده است و در بخشی از آن محرابی ساخته شده است که تقریبا بلند است و با وارد شدن به این کلیسا فضایی صلح آمیز و ارامش بخش می بینید که در کنار ارتفاعات گنبدی شکل گوتیکی از جذابیت زیادی برخودار هستند. ترکیب سیک های معماری مختلف در این بنا خیلی جذاب است و به عنوان مثال رواق رنسانسی در کنار یک ارگ دیده می شود که متعلق به سال 1857 هستند. یکی دیگر از مکان های دیدنی کن گورستانی است که متعلق به قرن شاندهم است و در این کلیسا قرار گرفته است و در ابتدای جنگ جهانی ا این قبرستان به عنوان یک بیمارستان استفاده می شد و در بعضی از موارد هم اعمال مذهبی در آن پرداخته می شود.

مطلب پیشنهادی: 10 شهر زیبای فرانسه و معرفی مناطق گردشگری آنها

شهر کن فرانسه

سواحل کن

سواحل ماسه ای کن با  وجود چشم اندازهای زیبا و دیدنی که دارد خیلی شناخته شده است. این منطقه دارای آبی آرام است و به همین دلیل محلی برای آب تنی افراد است. 7 کیلومتر از این ساحل  دارای امکانات مختلف گردشگری رفاهی است و موجب جذب گردشگری می شوند این ساحل یکی از دیدنی های کن است. بخش های زیادی از این سواحل جزئی از املاک شخصی است و در آن ها لوکس ترین هتل ها ساخته شده اند. بخش های دیگری از این سواحل متعلق به گردشگران است  عموم افراد می توانند از آن دیدن کنند برای استفاده از امکانات اطراف این سواحل گردشگران باید مبالغی را پرداخت کنند.

 

شهر کن فرانسه

بندر قدیمی کن

بندر قدیمی کن یکی دیگر از مکان های گردشگری کن است و در محله تاریخی و قدیمی سوکه واقع شده است نزدیک بودن این بندر به راه آهن باعث اهمیت آن شده است. خیابان های آزادی که در بخش های دیگری از این بندر قرار دارند گذرگاهی باریک دارند و هر روز صبح محلی عالی برای قدم زدن گردشگران هستند.

 

شهر کن فرانسه

کلیسای بلینی

اگر به جاذبه های تاریخی این شهر علاقه دارید می توانید کلیسای بلینی را ببینید که یکی ا مکان های گردشگری شهر کن است. این کلیسا در سال 1894 ساخته شده است و بخش هایی از ویلاهای آن به سبک فلورانی معماری شده اند. شاخصه های باروکی و ایتالیایی که در این بنا دیده می شود بسیار تحسین برانگی است و به دلیل زیبایی که دارد به عنوان آتلیه از آن استفاده می شود.

مطالب مشابه را ببینید!