مجله تاپ‌ناز‌

شوینده مناسب برای کودک و نوزاد با بهترین کیفیت از برند پینو بیبی

همه از اهمیت خرید محصولات مراقبت کودک در سیسمونی باخبریم. اگر در روزهای پایان بارداری هستید یا نوزاد و کودکی دارید که می‌خواهید محصولات شوینده مانند مایع لباس یا پودر صابون خریداری کنید، حتما انتخاب بهترین برند تولیدکننده این محصولات برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است. آیا شما هم جزو دسته افرادی هستید که فکر می‌کنید بهترین برندهای مربوط به لوازم سیسمونی، برندهای خارجی و کالاهای وارداتی هستند؟ پس تا انتهای این مقاله با معرفی پینو بیبی، یکی از برترین برندهای تولیدکننده محصولات مراقبتی و نگهداری کودک ایرانی، با ما همراه باشید.

هنگامی که در حال خرید سیسمونی هستید، چگونگی انتخاب تک تک وسایل اتاق کودک حائز اهمیت است. اما زمانی که به انتخاب محصولات بهداشتی نوزاد می‌رسید، باید در انتخاب‌های خود دقت و حساسیت بیشتری داشته باشید. لوازمی چون پودر صابون یا مایع لباس و هر مواد شوینده دیگری که از آن برای استحمام یا شستشوی لباس نوزاد استفاده می‌کنید، باید صددرصد طبیعی، باکیفیت و به صورت کاملا استاندارد تولید شده باشند.

پینو بیبی، برند ایرانی تولید محصولات مرتبط با مادر و کودک، چندین سال است که به صورت تخصصی در حوزه تولید محصولات مراقبتی و نگهداری از کودک فعالیت می‌کند. با وجود چنین برندهای باکیفیت ایرانی دیگر نیازی نیست در بازار به دنبال برندهای چینی گران قیمت بگردید. پینو بیبی تاکنون توانسته است محصولات مختلفی چون مایع لباس، پودر صابون ۴۰۰ و ۸۰۰ گرمی، دستمال مرطوب و… را به سبد محصولات بهداشتی نوزاد خود اضافه کند.

شوینده مناسب کودک

شوینده مناسب کودک

۵ ویژگی مایع لباس مناسب نوزاد و کودک

اگر می‌خواهید بهترین مایع لباس بازار را خریداری کنید، باید ویژگی‌های یک مایع لباس خوب و باکیفیت را بدانید. برندهای زیادی در بازار به چشمتان می‌خورد اما قطعا همه آن‌ها کیفیت لازم را نداشته و متناسب با پوست نوزاد و کودک نیستند. 5 مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مایع لباس خوب عبارت است از:

  1. مایع لباس باید عاری از هرگونه مواد مضر و شیمیایی باشد.
  2. هایپوآلرژنیک باشد. (ترکیباتی ضد حساسیت داشته باشد)
  3. متناسب با ویژگی‌ها و حساسیت‌های پوست نوزاد تولید شده باشد.
  4. باعث ایجاد التهاب و خارش بر روی پوست نشود.
  5. حاوی مواد نرم کننده بوده و آسیبی به بافت پارچه نزند.

یک مایع لباس خوب تمامی ویژگی‌های فوق را دارا است. یکی از اشتباهات بزرگ برخی از والدین شستشوی لباس نوزاد یا کودک با مواد شوینده‌ متفرقه است. به هیچ عنوان مواد شوینده‌ای که برای شستشوی لباس‌های خود از آن استفاده می‌کنید، مناسب پوست کودک نیست.

مایع لباس پینو بیبی با قیمت مناسب

در میان انواع برندهای مواد شوینده مخصوص نوزادان در بازار، پینوبیبی توانسته است سهم قابل توجهی از فروش را به خود اختصاص دهد. این برند تولیدکننده تخصصی محصولات شوینده و بهداشتی نوزاد است. بنابراین با خرید مایع لباس پینوبیبی، به عبارتی به صورت مستقیم و بدون واسطه از خود تولیدکننده خرید می‌کنید و این موضوع می‌تواند هم از نظر قیمتی و هم از نظر کیفیتی اطمینان شما را جلب کند.

از مایع لباس پینو بیبی می‌توانید برای شستشوی لباس نوزاد، ملحفه، روتختی کودک و… استفاده کنید. این مایع ضمن آنکه قدرت لکه بری بالایی دارد، به بافت پارچه آسیبی وارد نمی‌کند. برای خرید مایع لباسشویی مخصوص کودک برند پینو، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی پینوبیبی مراجعه کرده و به راحتی محصولات مورد نظر خود را به صورت مستقیم از تولیدکننده خریداری کنید.

مایع لباس

مایع لباس

ویژگی‌ های مایع لباس برند پینو بیبی

واکنش نشان دادن پوست نوزاد و کودک به مایع لباسشویی، باقی ماندن آثار لکه بر روی لباس‌ها، پخش شدن رنگ لباس‌ها هنگام شستشو یا خراب شدن بافت پارچه‌ها همگی از دردسرهای انتخاب غلط یک مایع لباسشویی نوزاد هستند. از همین‌رو برند پینو بیبی سعی کرده است با در نظر گرفتن تمامی این چالش‌ها، محصولی را تولید کند که دغدغه مادران را به کلی از بین ببرد. مایع لباس پینو ویژگی‌های زیر را دارا است که می‌تواند هر مادری را راضی کند:

  • دارای پلیمرهای پایدارکننده رنگ برای جلوگیری از تغییر رنگ لباس‌ها هنگام شستشو
  • قدرت لکه بری بالا و از بین بردن بوی نامطبوع لباس و ملحفه
  • دارای فرمولاسیونی ضد حساسیت
  • تولید شده با فناوری هایپوآلرژنیک
  • دارای رایحه‌ ملایم و بدون ضرر

نکاتی که حین خرید پودر صابون لباسشویی نوزاد باید به آن توجه داشته باشید

پودر صابون از دیگر محصولات شوینده مخصوص کودکان و نوزادان است که با وجود آن‌ها نگرانی مادران برای تمیزی لباس‌های کودکانشان تا حدود زیادی برطرف شده است. پودرهای صابون به شرط اینکه تولید شده توسط یک برند به‌نام و باکیفیت باشند، عاری از هرگونه مواد شیمیایی و مضر هستند. برای شستشوی آن دسته از لباس‌ها که بهتر است از مایع لباس استفاده نشود، پودر صابون گزینه بهتری است. اما با وجود برندهای مختلف در بازار چگونه بهترین پودر صابون لباسشویی کودک را پیدا کنیم؟

پودر صابون برای کودک

پودر صابون ۴۰۰ و ۸۰۰ گرمی پینو بیبی

پودر صابون

پودر صابون

از دیگر تولیدات باکیفیت برند پینو می‌توان به پودرهای صابون این برند اشاره کرد. پودر صابون جایگزین بسیار خوبی به‌ جای پودرهای معمولی برای شستشوی لباس‌های پشمی و ظریف کودک است. پوست بسیاری از نوزادان به پودرهای معمولی واکنش نشان می‌دهد چراکه این پودرها اصلا برای کودک طراحی نشده‌اند بنابراین بهتر است اصلا از پودرهای معمولی برای شستشوی لباس‌های کودک استفاده نکنید.

بعد از شستشوی البسه کودک با پودر صابون پینو بیبی، هیچ آثاری از این مواد شوینده بر روی بافت پارچه باقی نمی‌ماند بنابراین اطمینان خواهید داشت که پوست نوزاد یا کودکتان دچار حساسیت نمی‌شود. پودرهای پینو فاقد هرگونه رنگ و مواد نگهدارنده هستند. از این پودر صابون400  و 800 گرمی می‌توانید برای شستشوی لباس‌های نوزاد از بدو تولد استفاده کنید. ازدیگر ویژگی‌هایی که پودر صابون پینوبیبی را به یکی از بهترین برندهای موجود در بازار تبدیل کرده است می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • فاقد رنگ و مواد شیمیایی
  • فاقد سیلیکون
  • فاقد SLS
  • تولید شده از فرمولاسیون ایمن و ضد حساسیت
  • دارای پلیمرهای پایدارکننده رنگ پارچه

برای خرید پودر صابون ۴۰۰ و ۸۰۰ گرمی برند پینو به وبسایت این فروشگاه مراجعه کرده و سفارشتان را به صورت مستقیم ثبت کنید.

شوینده کودک

خلاصه آنچه در این مطلب خواندید

انتخاب یک مایع لباس و پودر صابون باکیفیت برای شستشوی لباس‌های نوزاد و کودکتان تضمین سلامتی کودک و حفظ بافت و رنگ پارچه‌ لباس‌ها است. پینو بیبی به عنوان یکی از برندهای تولیدکننده محصولات مراقبتی و نگهداری از نوزاد، مایع لباس و پودر صابون ۴۰۰ و ۸۰۰ گرمی را با بروز تکنولوژی‌های دنیا تولید و عرضه می‌کند. برای خرید مستقیم و بدون واسطه از این برند می‌توانید به فروشگاه اینترنتی پینو مراجعه کنید.

مطالب مشابه را ببینید!