مجله تاپ‌ناز‌

روش های عالی برای صاف کردن و حالت دادن به مو بدون حرارت و سشوار

در این مطلب روش هایی مفید و کاربردی به منظور حالت دادن به مو بدون استفاده از حرارت (سشوار و یا اتوی مو) را به شما آموزش می دهیم و با استفاده از این روش های بدون ضرر می توانید به موها فرم و حالتی بی نظیر بدهید.

فرم دادن به مو باعث می شود که مدل موها و استایل شما آراسته تر به نظر اید پس بهتر است برای فرم دادن به موها از مدل مویی مناسب استفاده کنید. روش های زیادی برای فرم دادن به مو وجود دارد که یکی از این روش ها حالت دادن به مو بدون حرارت است.

حالت دادن به مو بدون حرارت با 5 روش

اتوی مو، سشوار و بابلیس وسایل حرارتی برای فرم دادن به مو می باشند که استفاده مرتب از آنها باعث رسیدن آسیب های جدی به مو می شود، پس بهتر است شما با روش های فرم دادن به مو بدون استفاده از حرارت هم آشنا شوید.

با استفاده از پنکه، اسپری، تکه های پارچه و … می توانید به موهای خود حالت و فرمی بی نظیر بدهید. اگر مایل هستید با این روش های بدون ضرر آشنا شوید بهتر است که تا آخر مطلب با ما همراه باشید:

روش های عالی برای صاف کردن و حالت دادن به مو بدون حرارت و سشوار

استفاده از دستمال سر

برای فر کردن مو بدون حرارت می توانید دستمال سر یا پیشانی بند نرم را دور سر و موهای خود بپیچید و سپس موها را به آرامی از سمت خارج به داخل و دور پیشانی بند بپیچید و با استفاده از سنجاق سر، موها را ثابت کنید. اجازه بدهید که موهای شما به صورت کامل خشک شوند و سپس پیشانی بند را از دور موها باز کنید و برای ثابت کردن فر مو از اسپری مو یا موس استفاده نمایید.

استفاده از پنکه

پس از شستن مو و استفاده از نرم کننده ابتدا مو را با حوله خشک کنید و سپس کمی سرم صاف کننده روی مو بزنید و موها را جمع کنید و قسمتی از مو را که می خواهید صاف کنید باز نگه دارید. پنکه ای را در قسمت پشت سر خود قرار دهید و سپس به کمک برس موها را به سوی بیرون شانه کنید تا موهای شما صاف شوند.

فرم دادن به مو به کمک اسپری نمک 

برای اینکه موها ویو به نظر برسند از دستگاه ویو استفاده می شود. توجه داشته باشید که بهترین جایگزین برای این دستگاه اسپری نمک می باشد. برای ساخت اسپری نمک باید از نمک دریا ، روغن های طبیعی و آلوئه ورا استفاده نمایید سپس این محلول را روی موهایتان نرم دار اسپری کنید.

بافتن موها

در ابتدا موها را کمی مرطوب کنید و بعد از شانه زدن موها، آنها را ببافید. می توانید بافت را به مدت یک شب روی موها نگه دارید و سپس موها را باز کنید که در این صورت موهای شما حالت دار به نظر برسد.

فرم دادن به مو با تکه پارچه

با تکه های پارچه می توانید به جای بیگودی برای حالت دادن به مو استفاده کنید که در این صورت ابتدا باید موها را به کمک نرم کننده بشویید و سپس نم مو را با حوله بگیرید و پارچه های نخی را که به صورت نوارهای دراز برش زده اید دور موها بپیچید.

اگر تمایل دارید فر موهای شما ریز و مرتب تر به نظر برسند، بهتر است موها را به چند دسته تقسیم کنید و سپس برش های پارجه را از قسمت زیر مو به دور آنها بپیچید و بعد از گذشت چند ساعت برش های پارچه را از دور مو باز نمایید.

مطالب مشابه را ببینید!