مجله تاپ‌ناز‌

3 اشتباه رایج در طراحی بنرهای تبلیغاتی

3 اشتباه رایج در طراحی بنرهای تبلیغاتی

امروز در این مقاله قصد داریم 3 اشتباه رایج در طراحی بنرهای تبلیغاتی را که موجب از بین رفتن بودجه تبلیغاتی کسب و کارها می شود را بررسی کنیم، پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید…

اشتباهات رایج در طراحی بنر

طراحی بنر ، اولین قدم برای شروع یک کمپین تبلیغاتی می باشد. شما باید قبل از رزرو تبلیغ و پرداخت هزینه جایگاه مورد نظر، بنر تبلیغاتی خود را آماده کنید. طراحی بنرهای تبلیغاتی باید طبق سلیقه مخاطب هدف  و رسانه ای که در آن تبلیغ می کنید طراحی شده باشد.

در ادامه به بررسی 3 اشتباه رایج در طراحی بنرهای تبلیغاتی می پردازیم:

استفاده از فونت های قدیمی

استفاده از فونت های قدیمی یکی از اصلی ترین اشتباهات همه کسب و کارها می باشد. شما باید در طراحی های خود حتما فونت سازمانی و به روز داشته باشید. فونت هایی مانند ایران سانس، ایران یکان، یکان بخ و… فونت هایی هستند که می تواند به برند شما اعتبار ببخشند.

استفاده از فونت های خانواده mj به هیچ عنوان در تبلیغات پیشنهاد نمی شود.

عدم رعایت عنوان بندی

نکته دوم رعایت عنوان بندی ها می باشد. هر بنر تبلیغاتی می بایست یک پیغام جذاب و مهم با تیتر درشت و بولد داشته باشد تا بتواند مخاطب هدف را جذب کند. سپس مخاطب دیگر توضیحات مانند راه های ارتباطی و آفرهای ویژه که با فونت نسبتا کوچک تر نوشته شده است را مطالعه کند.

متاسفانه در بسیاری از بنرهای تبلیغاتی عنوان بندی و سایز فونت اصلا رعایت نمی شود و برای مثال شماره تماس و آدرس بزرگ تر از شعار اصلی بنر می باشد!

3 اشتباه رایج در طراحی بنرهای تبلیغاتی

استفاده نکردن از رنگبندی سازمانی

هر کسب و کاری باید رنگ بندی سازمانی اختصاصی داشته باشد، برای مثال رنگ بندی سازمانی شرکت ایرانسل زرد با کد رنگی #f7c600 می باشد.

پس شرکت ایرانسل در همه تبلیغات های خود حتی بنرهای تبلیغاتی اینستاگرام و بنر تبلیغاتی تلگرام نیز باید از این کد رنگی استفاده کند تا برندینگ قوی تری داشته باشد.

شما هم حتما به این نکته توجه داشته باشید که همه بنرهای تبلیغاتی خود را در یک طرح بندی و رنگ سازمانی ثابت پیش ببرید.

3 اشتباه رایج در طراحی بنرهای تبلیغاتی

سفارش طراحی آنلاین بنر

اگر در زمینه طراحی بنرهای تبلیغاتی تسلط نداشته و در تیم خود گرافیست ندارید، می توانید کارهای طراحی خود را برون سپاری کنید.

شرکت های زیادی مانند بنر ساز www.Bannersaaz.ir هستند که می توانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید و با پرداخت هزینه طراحی، بنر تبلیغاتی  حرفه ای داشته باشید.

سایت بنرساز به صورت تخصصی در زمینه بنر گیف نیز فعالیت می کند و شما می توانید برای سفارش بنر Gif تبلیغاتی نیز از خدمات آن ها استفاده کنید.

مطالب مشابه را ببینید!