مجله تاپ‌ناز‌

طراحی دکوراسیون از زبان طراحان داخلی!

توصیه های ساده ولی کارا برای طراحی دکوراسیون از زبان طراحان داخلی

متخصصان و حرفه ای ها در زمینه ی معماری و طراحی داخلی از جمله معماران، طراحان، ساختمان سازان، طراحان محوطه آگاهی ها و تجربه هایی دارند که هر روزه در پروژه هایشان به کار می گیرند. برخی از این اصول بسیار ساده هستند و در عین حال بسیار تأثیرگذار.

طراحی داخلی

علاقه ی شخصی طراح مهم نیست، مهم چیزی است که مشتری برای خانه اش می خواهد
خانه شما، سبک شما

یکی از مواردی که طراحان داخلی باید بسیار به آن توجه کنند، محترم شمردن و ارزش گذاردن به سبک شخصی کارفرمایان است. ما قبلا توصیه هایی به طراحان داخلی در برخورد با مشتریان پیشنهاد کرده ایم. علاقه ی شخصی طراح مهم نیست، مهم چیزی است که مشتری برای خانه اش می خواهد. آرزوها، خواسته ها و نیازهای مشتری ها منحصر به خودشان است. بنابراین شناخت این موارد و طراحی بر اساس آن ها منجر به خلق فضایی منحصر به فرد و متناسب با سبک زندگی افراد می شود.

ترفندهای دکوراسیون,آشنایی با ترفندهای دکوراسیون

وقتی خانه مملو از لوازم مختلف است، خطوط تمیز و ساده در طراحی، ظاهر خانه را بهتر نشان می دهد
سادگی را در دکوراسیون ارج نهید.

وقتی خانه مملو از لوازم مختلف است، خطوط تمیز و ساده در طراحی، ظاهر خانه را بهتر نشان می دهد. یک طراحی مینیمال، هم مقرون به صرفه است هم موردپسند سلیقه های مختلف.

 

توصیه طراحان دکوراسیون,دکوراسیون ساده خانه

هرگز زیاده روی و بیش از اندازه طراحی نکنید
زمان توقف طراحی را بدانید.

هرگز زیاده روی و بیش از اندازه طراحی نکنید. زمانی که به نقطه ای رسیدید که آنچه را طراحی کرده اید دوست دارید، متوقف شوید. ممکن است وسوسه ی ادامه طراحی را داشته باشید اما اغلب با ادامه دادن، از مسیر درست خارج می شوید.

طراحی داخلی خانه,طراحی داخلی ساده خانه

اولین عنصر مهم در طراحی، نور است. طراحان به دنبال دریافت بیشترین نور طبیعی هستند
در طراحی داخلی به نور جنوب توجه کنید.

از نظر برخی طراحان، اولین عنصر مهم در طراحی، نور است. آنها به دنبال دریافت بیشترین نور طبیعی هستند. این به معنای داشتن پنجره های رو به جنوب بزرگ و عریض است. ضمن اینکه نور طبیعی هزینه های انرژی را کاهش می دهد.

توصیه های دکوراسیون ساده, ایده های دکوراسیون ساده

در انتخاب نهایی عناصر دکوراسیون عجله نکنید، نمونه های بیشتری ببینید
برای انتخاب عناصر دکوراسیون وقت بگذارید.

برخی از طراحان بر اهمیت وقت گذاشتن و سنجش دقیق گزینه ها تأکید می کنند. در انتخاب نهایی عجله نکنید، از احساس تان پیروی کنید. اگر درباره ی انتخاب عنصری در طراحی مطمئن نیستید، به نمایشگاه ها بروید، نمونه های بیشتری ببینید و تا زمانی که عنصر مورد علاقه تان را پیدا نکرده اید، دست نگه دارید.

آشنایی با ترفندهای دکوراسیون,دکوراسیون ساده

طراحان بر اهمیت یک محیط زندگی طبیعی و آزاد تأکید می کنند
در طراحی داخلی، قابلیت زندگی کردن را در اولویت قرار دهید.

طراحان بر اهمیت یک محیط زندگی طبیعی و آزاد تأکید می کنند. حرکت در فضا و زندگی در آن باید ماهیتی طبیعی داشته باشد. برخی از طراحی ها ممکن است چشم گیر باشند اما الزاما قابل زندگی کردن نیستند.

 

مطالب مشابه را ببینید!