مجله تاپ‌ناز‌

طراحی ناخن فانتزی + عکس های انواع مدل ناخن فانتزی با ایده های جالب طراحی

طراحی ناخن فانتزی

در این بخش تاپ ناز انواع مدل ناخن فانتزی و ایده های جالب طراحی را مشاهده می کنید که حتما چند طرح آن حتما با سلیقه شما همخوانی خواهد داشت و امیدواریم که از این دیزاین ها لذت ببرید.

طراحی ناخن فانتزی

بیشتر خانم ها برای داشتن ناخن های خوش فرم و زیبا از مدل های طراحی ناخن فانتزی و دیزاین ناخن کوتاه و بلند بهره می برند و اگر شما هم مایل هستید ناخن هایی با طرحی خاص و بی نظیر داشته باشید پس بهتر است از این مدل ها ایده بگیرید و جذابیت ناخن ها را بیشتر کنید.

متدهای جدید برای طراحی ناخن فانتزی

طراحی ناخن ها یکی از کارهای مورد علاقه خانم ها و دختران جوان است و باعث می شود که ظاهر و تیپ خانم ها بسیار متفاوت شود. در این بخش تاپ ناز ایده هایی برای طراحی ناخن فانتزی را قرار داده ایم که امیدواریم مورد پسند شما قرار بگیرند.

طراحی ناخن فانتزی

دیزاین ناخن فانتزی زنانه و دخترانه

برای طراحی ناخن ها به صورت فانتزی شابلون های زیادی طراحی شده است و این شابلون ها کار دیزاین ناخن ها را تا حدی زیادی آسان تر می کند. باید توجه داشته باشید که اگر شما مایل هستید ناخن هایتان دارای طرح های فانتزی باشند و علاوه بر این زمان زیادی هم برای دیزاین ناخن ندارید می توانید روی دو یا سه ناخن طراحی فانتزی و خاص را ایجاد کنید و باقی ناخن ها را به کمک لاک با یک رنگ مناسب دیزاین کنید.

طراحی ناخن فانتزی

برای دیزاین کردن ناخن به صورت فانتزی می توانید از طرح حشرات، حیوانات و … استفاده کنید همچنین می توانید ناخن ها را در ابتدا به کمک لاک با رنگی مناسب دیزاین کنید سپس با وسایل تزیین کننده بر روی سطح ناخن هایتان طرح هایی فانتزی و خاص ایجاد کنید.

می توانید اشکال هندسی مختلف را روی ناخن ها بکشید. دیزاین ناخن به کمک طرح میوه هم می تواند جذابیت خاصی داشته باشد و شما می توانید با کمک رنگ های متنوع لاک طرح میوه هایی مانند هندوانه، توت فرنگی، گیلاس و … را بر روی سطح ناخن خود بکشید و از این طریق جذابیت ناخن را بیشتر کنید.

طراحی ناخن فانتزی

استفاده از رنگ های متنوع لاک برای هر یک از ناخن ها نیز می تواند دیزاین حرفه ای و فانتزی را روی سطح ناخن ها ایجاد کند و علاوه بر این شما می توانید برای دیزاین ناخن هایتان از ترکیب دو یا سه رنگ لاک استفاده نمایید.

بخوانید: برای ضخیم و قوی تر شدن ناخن و مو چه بخوریم؟

طراحی ناخن فانتزی

دیزاین ناخن متفاوت

طراحی ناخن فانتزی

طراحی ناخن

طراحی ناخن فانتزی طراحی ناخن فانتزی طراحی ناخن فانتزی

مدل های طراحی و دیزان ناخن با سبک خاص

طراحی ناخن فانتزی

طراحی ناخن با اشکال جالب

طراحی ناخن فانتزی طراحی ناخن فانتزی طراحی ناخن فانتزی

طراحی فانتزی ناخن

طراحی ناخن فانتزی

دیزاین فانتزی ناخن ها

طراحی ناخن فانتزی طراحی ناخن فانتزی طراحی ناخن فانتزی طراحی ناخن فانتزی طراحی ناخن فانتزی طراحی ناخن فانتزی طراحی ناخن فانتزی طراحی ناخن فانتزی طراحی ناخن فانتزی طراحی ناخن فانتزی طراحی ناخن فانتزی طراحی ناخن فانتزی طراحی ناخن فانتزی طراحی ناخن فانتزی طراحی ناخن فانتزی طراحی ناخن فانتزی طراحی ناخن فانتزی طراحی ناخن فانتزی طراحی ناخن فانتزی طراحی ناخن فانتزی

 

طراحی ناخن مشکیطراحی ناخن مربعی

 

امیدواریم که از این طرح های زیبا لذت برده باشید و ناخن هایتان را به بهترین نحو دیزاین کنید.

مطالب مشابه را ببینید!