مجله تاپ‌ناز‌

طراحی ناخن نگین دار جذاب + مدل های شیک از طرح های ناخن زیبا با نگین

در این بخش مدل های طراحی ناخن نگین دار مجلسی شیک و بسیار زیبا ویژه خانم های با کلاس را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از این مدل ها لذت ببرید.

طراحی ناخن نگین دار یکی از ایده های خلاقانه برای دیزان ناخن ها می باشد و می توانید با استفاده از لاک و یا رنگ های متنوع و نگین های زیبا دیزاین حرفه ای و مجلسی برای ناخن های خود داشته باشید و در مهمانی ها و مجالس بسیار جذاب و به روز باشید.

برای طراحی ناخن ایده های متنوعی وجود دارد و یکی از این ایده های جالب طراحی ناخن با استفاده از نگین است که روشی کاربردی و جدید است و این مدل دیزاین برای خانم هایی که مایل هستند مدل دیزاین ناخن های حرفه ای و متفاوت تر داشته باشند بسیار ایده آل است. در ادامه اطلاعاتی در مورد ژلیس ناخن هم اطلاعاتی را بخوانید و می توانید طراحی ناخن فانتزی هم در لینک مشاهده کنید.

طراحی ناخن نگین دار

یکی از پرطرفدارترین روش های برای دیزاین و طراحی ناخن، استفاده از طرح نگین دار است و با استفاده از نگین های ساده و یا رنگی می توانید دیزاینی پر طرق و برق برای ناخن ها داشته باشید. دیزاین با استفاده از نگین بسیار ساده است و برای دیزاین ناخن با استفاده از نگین شما به وسایلی ساده مانند چسب مخصوص و نگین نیاز دارید. در ادامه ایده های برای طراحی ناخن نگین دار را مشاهده می کنید که می توانید ایده بگیرید.

مدل های دیزاین ناخن نگین دار ساده

برای چسباندن نگین روی ناخن می توانید از چسب مخصوص ناخن با کیفیت استفاده کنید تا از افتادن نگین ها از روی ناخن جلوگیری شود. برای اینکه نگین ها چسبانده شده روی ناخن های شما جدا نشوند می توانید از برق ناخن استفاده کنید. با زدن یک لایه برق ناخن، روی نگین ها، نها به صورت کامل به ناخن شما می چسبند و براحتی از سطح ناخن جدا نخواهند شد.

 ناخن نگین دار

طراحی ناخن با نگین می توانید ظاهری مجلسی به ناخن ها بده دو برای جشن تولد و عروسی ها این روش دیزاین را می توانید استفاده کنید. نگین ها دارای رنگ های مختلف هستند و می توانید برای هر رنگ لاک از نگین هایی که با لاک ناخن شما همرنگ می باشند استفاده کنید تا زیبایی و جذابیت ناخن های شما چندین برابر شود. طراحی ناخن ساده با استفاده از نگینبسیار مجلسی و شیک است و اگر شما مهارت زیادی ندارید می توانید با استفاده از چند رنگ لاک و یا یک رنگ لاک زیبا و نگین دیزاین شیکی روی ناخن ها داشته باشید.

 ناخن نگین دار

طراحی ناخن مجلسی با استفاده از نگین

برای طراحی ناخن می توانید از سنگ های تزیینی، منجوق و مروارید در کنار نگین استفاده کنید. این مدل طراحی ناخن ها زیبا و خاص می باشند. اگر برای طراحی ناخن های خود از لاک سفید و یا بی رنگ استفاده می کنید می توانید از منجوق و نگین های رنگی استفاده کنید تا ناخن های شما جلوه ای زیبا داشته باشند.

 ناخن نگین دار

دیزاین ناخنها با نگین و اکلیل

در طراحی ناخن های زنانه و دخترانه از متریال تزیینی مختلف استفاده می شود که هر کدام دارای طرفداری به خصوص دارد و البته هر کدام جذابیت و زیبایی خاصی به ناخن های می بخشند. ولی اگر بخواهیم یکی از جدیدترین مدل های دیزاین و طراحی ناخن را معرفی کنیم و نمونه های زیبا از آن را در اختیار علاقمندان به جدیدترین طراحی ناخن قرار دهیم باید بگوییم که تلفیق چند متریال تزیینی می تواند یکی از شیک ترین انواع دیزاین برای ناخن باشد و جلوه ای بسیار زیبا به ناخن های شما بدهد.

دیزاین ناخن با استفاده از نگین را در ادامه مشاهده می کنید و همانطور که می بینید از نگین و اکلیل هم استفاده شده است که در کنار هم بسیار خیره کننده شده اند.

 

 ناخن نگین دار

 ناخن نگین دار

تزیین ناخن با استفاده از نگین

 ناخن نگین دار  ناخن نگین دار  ناخن نگین دار

 ناخن نگین دار

ناخن های زیبای تزیین شده با نگین

 ناخن نگین دار  ناخن نگین دار  ناخن نگین دار  ناخن نگین دار

 ناخن نگین دار

طراحی و تزیین ناخن با نگین

 ناخن نگین دار Jeweled Nail Design 9 e1610972480981  ناخن نگین دار  ناخن نگین دار  ناخن نگین دار  ناخن نگین دار  ناخن نگین دار  ناخن نگین دار  ناخن نگین دار  ناخن نگین دار  ناخن نگین دار  ناخن نگین دار  ناخن نگین دار  ناخن نگین دار  ناخن نگین دار  ناخن نگین دار  ناخن نگین دار  ناخن نگین دار  ناخن نگین دار  ناخن نگین دار  ناخن نگین دار  ناخن نگین دار  ناخن نگین دار  ناخن نگین دار  ناخن نگین دار  ناخن نگین دار  ناخن نگین دار  ناخن نگین دار  ناخن نگین دار  ناخن نگین دار

مطالب مشابه را ببینید!