مجله تاپ‌ناز‌

طرح ویژه تخفیفات عمل نخ بر صورت تهران

نخ یکی از روش های غیر جراحی محسوب میشه که میتونه صورتتون رو جوونتر کنه و بهش حجم بده اما گرونه! حالا اومدیم تا لیست تخفیفات عمل نخ بر صورت تهران رو با هم بررسی کنیم تا ببینیم چه فرصت هایی وجود داره تا بتوانیم صورتمونو زیبا و جذاب نشون بدیم.

طرح ویژه تخفیفات عمل نخ بر صورت تهران

تخفیفات عمل نخ بر صورت تهران بالای 70 درصد

اگه تو منطقه سعادت آباد دنبال پزشکی هستین که بتونه با هزینه ارزون، عمل لیفت با نخ براتون انجام بده و از طرح تخفیفات عمل نخ بر صورت تهران هم استفاده کنین، میتونین سراغ دکتر بروجردی برین. این دکتر در زمینه لاغری موضعی بدن هم فعالیت میکنه و طبق آخرین آماری که از تخفیف طرح لیفت با نخ دیده می شود هزینه ها با 74 درصد تخفیف همراه که گزینه بسیار عالی محسوب میشه. در این مطب پکیج هایی وجود داره که باعث میشه بتونین تخفیف بهتری داشته باشین. روش های لیفت صورت با نخ در لینک قبل موجود میباشد.

طرح تخفیفات عمل نخ بر صورت تهران در منطقه مهرآبادی جنوبی با 88 درصد تخفیف یکی از بهترین پیشنهاداتی هست که میتونین ازش استفاده کنین. مطب دکتر ممتاز تونسته در این راستا طرح تخفیف خوبی بذاره. تو این مطب لیفت بدون ایجاد زخم و جای زخم صورت میگیره. نحوه کارگذاری نخ به طور دقیق بررسی میشه و همینطور شرایط استفاده از این طرح برای همه سنین وجود داره. از بهترین مواد بی حسی استفاده میشه و هیچ عارضه ای براتون نداره. این طرح تنها تا 26 اسفند 99 براتون برقراره پس عجله کنین تا این فرصت مناسب از دست نره.

طرح ویژه تخفیفات عمل نخ بر صورت تهران

شرایط استفاده از تخفیفات عمل نخ بر صورت تهران در منطقه مفتح در کلینیک سانی برای شما تا بیش از 83 درصد تخفیف فراهم شده. در این کلینیک از بهترین و جدیدترین پروتکل های ضدعفونی استفاده میشه و بسیاری از وسایل یکبار مصرف هستن.خبر خوب اینکه در این کلینیک امکان لیفت بینی برای بانوان و آقایان وجود داره و فقط مختص خانما نیست. میتونین با استفاده از طرح ویژه بالای 80 درصد تخفیفات عمل نخ بر صورت تهران در کلینیک سانی از شر چین و چروکاتون خلاص بشین. همینطور هیچ عوارض جانبی هم براتون نداره پس نگران نباشین. فرصت استفاده از این طرح تخفیفات عمل نخ بر صورت تهران تا 30 اسفند 99 هستش پس نباید زمانو از دست بدین.

 

مرکز زیبایی آمیتیس همیشه با طرح های تخفیف خودش تونسته همه رو شگفت زده کنه و این بارم تو لیست تخفیفات عمل نخ بر صورت تهران قرار گرفته و گزینه بسیار عالی محسوب میشه. تو این مرکز روش لیفت بدون هیچ درد و جراحی صورت میگیره، برای همه سن ها مناسبه و زخم و جای زخم هم ایجاد نمیکنه. مواد بی حسی که تو این کلینیک استفاده میشه بی نظیره و از بهترین برندهای روز دنیاست. فرصت استفاده از این طرح تخفیف از آبان 1400 شروع میشه تا مرداد هم ادامه داره، پس زمان کافی دارین و میتونین نوبت بگیرین و زیباتر بشین.

 

تخفیفات عمل نخ بر صورت تهران بالای 20 درصد

 

مطب دکتر زارعی در بخش یوسف آباد تهران قرار داره و با تخفیف 40 درصدی خودش تونسته جوانسازی صورت با نخ کلاژن رو برای بسیاری از بانوان خوش سلیقه ایرانی آسون تر کنه. تو این مطب همه سطوح و وسایل به طور کامل ضدعفونی میشه و از نخ کلاژن PDO و هاریکان استفاده میشه. روش کاملاً طبیعی هستش و بدون تزریق ژل صورت می گیره. شما میتونین از دکتر بخواین که عیب صورتتون رو برطرف کنه و موندگاری برای هر نخ بالا هست. تو این مطب از بهترین روش های کلاژن ساز برای جوونسازی صورت استفاده میشه و و مهلت استفاده از طرح تخفیفات عمل نخ بر صورت تهران در این مطب تا مرداد 1400 براتون در نظر گرفته شده. لیفت ابرو با نخ در لینک قبل موجود میباشد.

مطب دکتر مکارم با تخفیف 24 درصدی در زمینه لیفت تونسته در لیست تخفیفات عمل نخ بر صورت تهران قرار بگیره. این مطب در مترو میرزای شیرازی قرار داره.در این مطب میتونین چین و چروک مربوط به پیشونی، خط خنده، اطراف چونه، گردن و اطراف دو چشم رو برطرف کنین. همینطور برای خط هایی که در بالای لب شما وجود داره هم عملیات لیفت انجام میشه. این طرح از 16 دی تا 6 اردبیهشت 1400 در نظر گرفته شده. شما میتونین برای مشاوره های اولیه به پزشک این مطب مراجعه کنین.

طرح ویژه تخفیفات عمل نخ بر صورت تهران

طرح طلایی تخفیفات عمل نخ بر صورت تهران

بعضی از مطب ها تو محدوده مرکزی تهران شرایطی براتون ایجاد میکنند تا بتونین خیلی آسون از طرح تخفیف استفاده کنین و پوستی زیبا داشته باشین. کافیه همیشه سری به لیست تخفیفات عمل نخ بر صورت تهران بزنین. البته این تخفیف ها فقط برای تهرانی ها نیست و دوستای شهرستانی عزیزمونم میتونن طبق زمان بندی که از طرف مطب اعلام میشه از طرح تخفیفات عمل نخ بر صورت تهران استفاده کنن. یادتون باشه که معمولاً مهلت طرح ها محدوده و تمدید نمیشه و نیازه که زودتر وقتتون رو رزرو کنین.

یه موضوعی که خیلیا بابتش نگران هستن اینکه نخی که تو طرح تخفیفات عمل نخ بر صورت تهران استفاده میشه کیفیت کافی نداره اما این تصور اشتباهه و تخفیف در هر صنفی وجود داره تا هم پزشک درآمد خودشو داشته باشه و هم بیمارای بیشتری بتونن از زیبایی بهتری برخوردار باشن پس نذارین کسی با این افکار شمارو آزار بده و دچار مشکل کنه. سعی کنین همه چیزو در نظر بگیرین. رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!