مجله تاپ‌ناز‌

طرح کناف برای راهرو + مدل های شیک از راهرو باسقف کناف

در این مطلب تاپ ناز نمونه هایی از کناف راهرو برای سقف و دیواره ها را گردآوری کرده ایم و امیدواریم از این طرح ها ایده بگیرید.

سقف کناف نوعی سقف کاذب است که در راهروها و مکان های مختلف مانند راهروی منزل، راهروی بیمارستان، راهروی اداره و … استفاده می شود. این سقف دارای طرحی شیک و دوست داشتنی است که در بسیاری از موارد کاربرد درد و دارای محبوبیت است.

مدل های سقف کناف برای راهرو

کناف روکش گچی است که با هزینه ای کم و با داشتن زیبایی خاص و سبک بودن دارای ویژگی های مثبت است و مزایای زیادی دارد. در این میان کناف کاری راهروهای ظریف کاری خاص را می طلبد و اهمیت ویژه ای دارد. کناف نه تنها در سقف که در دیوارهای منازل مانند راهروها هم استفاده می شود. مدل کناف سقف و دیوار به سقف ها و دیوارهایی گفته می شود که با کناف کار شده باشد.

سقف کناف راهرو

سقف کناف به سقف کاذبی گفته می شود که با کناف کار شده باشد ولی از لحاظ شکل و ساختار سقف های کناف 2 نوع می باشند:  ۱- سقف ثابت : سقف ثابت ساده و سقف ثابت طرحدار. ۲- سقف متحرک.

طرح کناف برای راهرو

سقف کاذب کناف ثابت

در این نوع سقف کناف برای اجرای سقف از پنل های گچی از قبل ساخته شده استفاده می شود که بر روی زیر سازه هایی از جنس فولاد سبک واقع می شود، سقف کناف ثابت در نوع ساده دارای طرح هندسی ساده ای است که صاف و یکدست است، ولی سقف کناف ثابت دارای انحنا و قوس های زیادی است.

جنس سقف کناف متحرک از پروفیل های گالوانیزه ای و صفحه های گچی است که به قاب به صورت محکم متصل نمی باشند و هر کدام به صورت مجزا می توان تفکیک شود و جابجا بشود.

طرح کناف برای راهرو

در دکوراسیون امروز انواع سقف های کاذب مانند سقف کاذب کناف، سقف کاذب رابیتس، سقف کاذب پی وی سی، سقف کاذب گریلیوم، سقف کاذب آلومینیومی، سقف کاذب تصویر دار(دو نوع سقف کاذب کشسانی و آسمان مجازی)، سقف کاذب آکوستیک، سقف کاذب چوبی، سقف کاذب ترکیبی، سقف کاذب آی گلس مورد استفاده قرار می گیرند، این سقف ها علاوه بر زیبایی و شیک بودن فوق العاده ای که دارند، دارای مزایای برتری مانند عایق گرما، عایق صدا و رطوبت بودن آنها اشاره نمود.

طرح کناف برای راهرو

به طور کل می توان گفت که سقف کاذب نوعی پوشش برای سقف اصلی به حساب می آید که علاوه بر پنهان ساختن و پوشاندن سیم کشی و تاسیات و در نتیجه ایجاد امنیت و زیبایی ضد رطوبت و ضد گرما و سرما و ضد صدا هم نیز می باشند.

طرح کناف برای راهرو طرح کناف برای راهرو طرح کناف برای راهرو

مدل های کناف سقف راهرو

طرح کناف برای راهرو طرح کناف برای راهرو طرح کناف برای راهرو طرح کناف برای راهرو

شیک ترین مدل های کناف برای راهروی منزل

طرح کناف برای راهرو طرح کناف برای راهرو طرح کناف برای راهرو طرح کناف برای راهرو طرح کناف برای راهرو طرح کناف برای راهرو طرح کناف برای راهرو طرح کناف برای راهرو طرح کناف برای راهرو طرح کناف برای راهرو طرح کناف برای راهرو

 

 

 

مطالب مشابه را ببینید!