مجله تاپ‌ناز‌

طرز تهیه فیله مرغ رژیمی غذای سالم و بسیار خوشمزه در منزل

فیله مرغ رژیمی یکی از غذاهای بسیار خوشمزه است که می توانید در منزل آن را تهیه کنید و از طعم عالی آن لذت ببرید. طرز تهیه فیله مرغ رژیمی خیلی ساده است و در مدت کمی می توانید براحتی آن را تهیه کنید و از طعم این غذای رژیمی لذت ببرید.

آموزش طرز تهیه فیله مرغ رژیمی خوشمزه

از بهترین گزینه های تغذیه ای برای افرادی که غذاهای رژیمی میل می کنند و باشگاه می روند فیله مرغ می باشد، زیرا دارای چربی کم، کالری پایین و پروتئین زیاد است و به عنوان یک وعده غذایی مناسب برای ورزشکاران به حساب می آید تا به تناسب اندام خود برسند. تغذیه مناسب برای داشتن وزن ایده آل دارای اهمیت بالایی است و در ادامه این مطلب ما روش تهیه فیله مرغ رژیمی را به شما آموزش می دهیم تا در کنار اعضای خانواده این غذا را میل کنید و از طعم خوب آن لذت ببرید.

مواد لازم

  • فیله مرغ 3 تکه برای هر نفر
  • قارچ 400 گرم
  • پیاز یک عدد
  • زعفران، آب لیمو و ادویه به مقدار لازم

طرز تهیه فیله مرغ رژیمی

طرز تهیه فیله مرغ رژیمی

در طرز تهیه فیله مرغ رژیمی در ابتدا پیاز را خرد کنید و سپس فیله ها را درون پیازهای خرد شده بخوابانید و به آن آبلیمو، زعفران و ادویه اضافه کنید و اجازه دهید تا به مدت 15 دقیقه بماند تا طع پیازها به خورد فیله ها برود.

در این مرحله از روش تهیه فیله مرغ رژیمی بعد از مزه دار شدن فیله ها آنها را با بیف کوب بکوبید تا خوب نازک شود سپس داخل تابه بدون روغن اجازه دهید تا گریل شود و در آخر قارچ ها را هم کمی تفت دهید و سپس می توانید آن را میل کنید.

امیدواریم از طعم فیله مرغ رژیمی لذت برده باشید، می توانید در دیگر بخش ها طرز تهیه خوراک سالمون و فیله ماهی کباب را بخوانید که بسیار سالم و خوشمزه هستند.

طرز تهیه فیله مرغ رژیمی

مطالب مشابه را ببینید!