مجله تاپ‌ناز‌

طرز تهیه کباب کوبیده با سویا با طعمی عالی و شبیه به گوشت قرمز

کباب کوبیده با سویا غذایی رژیمی و مناسب برای افرادی است که زیاد با گوشت میانه خوبی ندارند و گیاهخوار می باشند. می توانید خیلی راحت با خواندن طرز تهیه کباب کوبیده با سویا، این غذای خوشمزه را دز منزل درست کنید.

طرز تهیه کباب با سویا مانند روش تهیه جوجه کباب، کباب بختیاری و … خیلی آسان است و می توانید با غذایی خوشمزه خانواده خود را سورپرایز کنید.

آموزش طرز تهیه کباب کوبیده با سویا

در این مطلب قصد داریم روش تهیه کباب کوبیده با سویا را به شما عزیزان آموزش بدهیم. کباب کوبیده یکی از غذاهای محبوب ایرانی است که بیشتر کدبانوها در منزل آن را تهیه می کنند و می توانید این غذا را به عنوان ناهار و یا شام میل کنید.

 

مواد لازم

  • سویا 100 گرم
  • گوشت چرخ کرده 70 الی 100 گرم
  • شیر 2 الی 3 قاشق غذاخوری
  • پودر سوخاری نصف لیوان
  • ادویه جات به مقدار لازم

 

طرز تهیه کباب کوبیده با سویا

طرز تهیه

در ابتدا سویا و گوشت چرخ کرده را یک بار چرخ کنید، سپس پیاز خود را رنده کنید و اب آن را بگیرید و سپس پودر سوخاری و نان باگت را خالی کنید و به گوشت و پیاز اضافه کنید و سپس شیر، نمک، فلفل و زردچوبه را هم اضافه کنید و خوب مخلوط کنید تا چسبندگی لازم را پیدا کند و سپس مواد را روی یک فریزر چرب شده بریزید و خوب مواد را با دست صاف کنید و بعد با کارد به آن برش های عمودی بزنید و به شکل کباب کوبیده سیخی ببرید.

سپس ماهیتابه را روی حرارت قرار دهید و کمی روغن بریزید و برش ها را در درون تابه خود بچینید و بگذارید تا خوب مغز پخت شود و وقتی که سرخ شد طرف دیگر آن را هم سرخ کنید و سپس کباب های خود را درآورده و در ظرف بچینید و روی آن سماق بپاشید و اطراف آن را هم با زیتون و سبزی تازه تزیین کنید و غذا را میل کنید.

می توانید این غذای خوشمزه را با برنج و یا نان میل نمایید. اگر مایل بودید می توانید کباب را به شکل همبرگر درآورید و یا با قلب های گرد یا با دست گرد کنید تا حالت بگیرد و در روغن سرخ کنید. آن را درون نان همبرگر بگذارید و با خیارشور، گوجه و سس تند کچاپ میل کنید.

امیدواریم از طعم این کباب خوشمزه لذت ببرید، در ادامه می توانید طرز تهیه چند غذای خوشمزه کبابی دیگر را هم بخوانید.

مطالب مشابه را ببینید!