مجله تاپ‌ناز‌

عجیب ترین تلفن همراه! +عکس

اپل و سامسونگ از سال گذشته جنگی را برای تولید تلفن همراه مچی آغاز کرده اند اما تا به امروز هیچ نمونه ای از آن ارائه نکرده اند. در این میان شرکت های کوچک نیز بیکار نیستند و طرح های جالبی را ارائه می دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نزدیک به یک سال است که شایعات بسیاری در مورد تلفن های همراه اینده بیان میشود. بسیاری از تولید کننده های بزرگ فناوری به دنبال آن هستند تا تلفن های همراه مچی را وارد بازار کنند.

یک گروه فناوری به نام “اموپلاس” در این میان طرح بسیار جالبی از تلفن های اینده را ارائه کرده است که توانایی رقابت با بزرگان این عرصه را دارد. این تلفن که به طرح های نهایی رسیده یک تلفن همراه مچی است.

این تلفن همراه “اسمایل”،”Smile” نام گذاری شده است و دارای هوش مصنوعی بالایی است به طوری که نمونه آن در دستگاه دیگری دیده نمی شود. این تلفن همراه می تواند حالت روحی صاحبش را متوجه شود و شرایط را با توجه به حال روحی او تنظیم کتد.

این تلفن همچنین می تواند به عنوان یک دستیار مجازی برای افراد باشد چرا که تنها به صورت صوتی دستورات را گرفته و کارهای شما را انجام میدهد. هوش مصنوعی این تلفن همراه می تواند وضعیت سلامت بدن را چک کرده و در صورت مشاهده مشکل راهنمایی لازم را آماده کند.

این تلفن همراه توانایی آن را دارد تا 7 برابر بیشتر از دیگران مطالب را درک کرده و کنار هم قرار دهد و بخش اطلاعاتی گسترده ای دارد. نکته دیگر در مورد آن این است که شما می توانید سیستم عامل را به ثانیه عوض کنید برای مثال از آندروید به آی او اس یا هر سیستم دیگری قابل تغییر است.

موبایل عجیب

موبایل عجیب

موبایل عجیب

موبایل عجیب

موبایل عجیب

موبایل عجیب

موبایل عجیب

موبایل عجیب

 

 

مطالب مشابه را ببینید!