مجله تاپ‌ناز‌

عرضه لیفان 720 توسط کرمان موتور در ایران

عرضه لیفان 720 توسط کرمان موتور در ایران

عرضه لیفان 720 از سوی کرمان موتور

لیفان 620 تلنت که با حضور خود توانست نظر خیلی از مشتریان را جلب کند و به عنوان رقیب اصلی تندر90 شناخته شود، این روزها با توجه به حضور دنا ایران خودرو آنچنان فروش بالایی ندارد.

به گزارش ایران جیب به نقل از اسب بخار، با توجه به قیمت 43 میلیون تومان دنا در بازار آزاد، بیشتر مشتریان برای داشتن یک خودروی سدان به سراغ این خودرو ملی می روند و کمتر به لیفان 620 تلنت توجه می کنند. دنا بخاطر امکانات سطح بالا و کیفیت به نسبت مناسب، مورد توجه خیلی ها قرار گرفته و خدمات پس از فروش ایران خودرو باعث شده تا توجیه خرید این محصول سدان بیشتر از لیفان 620 شود.

عرضه لیفان 720 توسط کرمان موتور در ایران

در سال های گذشته شرکت کرمان موتور خودرویی را با خود به نمایشگاه ها می آورد که می تواند امروز با دنا رقابت داشته باشد. لیفان 720 خودرویی سدان بوده که از نظر امکانات و طراحی در شرایط بهتری نسبت به لیفان 620 قرار می گیرد و دوباره می تواند بسیاری از ایرانیان را را بودجه کمتر از 50 میلیون تومان سوار بر خودرویی چینی کند.

لیفان 720 به موتور 1.8 لیتری ریکاردو مجهز است که 131 اسب بخار قدرت دارد و گشتاور 168 نیوتون متری را تولید می کند. حداکثر سرعت این خودروی سدان حدود 190 کیلومتر بر ساعت است و با توجه به گیربکس پنج دنده دستی توان شتابگیری آن بین 10 الی 11 ثانیه انجام می شود.

عرضه لیفان 720 توسط کرمان موتور در ایران
امکاناتی چون سانروف، گرمکن صندلی های جلو، سیستم تهویه اتوماتیک، آینه های تاشو برقی، سنسور نور، سنسور پارک جلو و عقب، مانیتور، نویگیشن و دوربین عقب، تودوزی چرمی، دو کیسه هوا (شش کیسه هوا سفارشی) و… در لیفان 720 وجود دارد. در صورتی که شرکت کرمان موتور این خودرو را با قیمت کمتر از 50 میلیون تومان در بازار ایران عرضه کند، می تواند رقابتی سخت را با MVM550 دنده ای و دنا آغاز کند.

لیفان 720 به احتمال فراوان در ماه های آینده از سوی کرمان موتور به بازار ایران عرضه شود ولی قیمت قطعی آن هنوز مشخص نشده است .

مطالب مشابه را ببینید!