مجله تاپ‌ناز‌

آموزش ساخت عروسک شیر نمدی در منزل با روشی آسان

در این بخش آموزش ساخت عروسک شیر نمدی در منزل را با روشی آسان آماده کرده ایم. تهیه کردن عروسک های مختلف در منزل برای کودک و والدین بسیار جذاب است. یکی از این عروسک های جذاب، شیر است که می توانید خیلی راحت در منزل با نمد آن را بسازید.

شیر حیوانی قوی و با ابهت است و به دلیل بسیاری از ویژگی هایی که دارد به آن سلطان جنگل می گویند. در این مطلب روش ساخت حیوان شیر با استفاده از نمد را که برای کودکان بسیار جالب است را آموزش می دهیم و می توانید پس از خواندن این مطلب روش ساخت عروسک شیر را یاد بگیرید و این اسباب بازی زیبا را برای بچه ها در منزل بسازید و برای دکوری اتاق کودک استفاده کنید.

ساخت کاردستی و یا عروسک می تواند باعث رشد خلاقیت کودک شود. این کار باعث رشد خلاقیت و فکری کودک در آینده می شود.

آموزش ساخت عروسک شیر نمدی و زیبا

برای دوخت عروسک نمدی باید الگوی عروسکی را مانند شکل زیر برش بزنید و برای راحتی بیشتر می توانید از روی الگوی زیر پرینت بگیرید.

عروسک شیر نمدی

در مرحله بعدی با استفاده از یک کاربن خیاطی، طرح عروسک را روی پارچه نمدی کپی کنید و سپس دور تا دور آن را با قیچی برش بزنید. سپس با نخ و سوزه طبق الگوی عروسک شیر، تمام اجزای بدن شیر را روی هم بدوزید، باید توجه داشته باشید که در ابتدا قسمت های بزرگتر بدن را باید بدوزید. در ابتدا از سر شروع کنید، سپس قطعات کوچکتر مانند گوش ها، دم و تاج و یال آن را درست کنید و اضافه کنید. این عروسک تخت است و نیاز برای پر کردن درون آن با پنبه یا پولیش نیست. پر کردن عروسک با پولیش می تواند به آن کمی حجم بدهد.

عروسک شیر نمدی

 

حالا پس از دوخت کامل عروسک شیر نمدی می توانید از شکل زیبای آن لذت ببرید و به عنوان دکوری در اتاق نوزاد و یا کودک خود استفاده کنید. در مطلب دیگر می توانید نحوه ساخت عروسک خیمه شب بازی و ساخت عروسک باربی را هم ببینید.

 

مطالب مشابه را ببینید!