مجله تاپ‌ناز‌

آشنایی با عطرهایی که موجب اعتماد به نفس می شوند

شاید بارها در طول زندگی با کلمه اعتماد به نفس روبرو شده باشید که اهمیت این حس در وجود هر کس به گونه ای است که تمام زندگی او را تحت تاثیر قرار می دهد. اعتماد به نفس یعنی اینکه فرد تمام توانایی های خود را قبول داشته باشد که این مقبولیت سبب تصمیم گیری های درست، شناخت کامل از خود و … می شود.

ظاهر مناسب و خوشبو بودن یکی از راه هایی است که می تواند سبب افزایش اعتماد به نفس شود زیرا بوی عطر و ادکلن افراد را آرام می کند و این امر به وابسته تاثیری است که برخی از رایحه ها بر قسمتی از مغز به نام کورتکس دارند. در ادامه با برخی از بهترین های عطر و ادکلن که بر اعتماد به نفس تاثیر گذارند، آشنا خواهید شد.

آشنایی با عطرهایی که موجب اعتماد به نفس می شوند

عطرهای موثر در اعتماد به نفس کدام ها هستند؟

تاثیر عطر و ادکلن بر مغز اثبات شده است که با توجه به مکانیسم اثر گذاری آن بر مغز عطرهایی را به این منظور ساخته اند. البته علاوه بر این تاثیر گذاری، خوشبو بودن و آراستگی سبب مقبولیت برای اطرافیان می شود که نتیجه آن افزایش اعتماد به نفس برای فرد است.

در این قسمت قصد داریم، عطرهایی که سبب بالا رفتن اعتماد به نفس می شوند را به شما عزیزان معرفی کنیم. این عطرها در زیر معرفی شده اند. همچنین شما می توانید برای تهیه و خرید عطر و ادکلن به سایت مارسلا مراجعه کنید و نمونه های مختلفی از عطر های موثر در افزایش اعتماد به نفس را تهیه کنید.

عطر پرفیوم دومارلی ( Pegasus edp )

خرید عطر با هدف افزایش اعتماد به نفس افراد را به سمت عطر پرفیوم دومارلی می کشاند زیرا بر روحیه افراد تاثیر بسیار مثبتی دارد. این عطر در بازار موجود است و رایحه بسیار دلنشینی دارد که در دسته عطرهای تند قرار دارد.

در ساخت این عطر رایحه هایی چون عنبر، چوب صندل، زنبق و … به کار رفته است که شما را در هر مکانی منحصر به فرد نشان می دهد و سبب بالا رفتن اعتماد به نفس فرد می شود.

آشنایی با عطرهایی که موجب اعتماد به نفس می شوند

ادو پرفیوم زنانه الرصاصی مدل darej pour femm

خرید عطر و ادکلن افزایش دهنده اعتماد به نفس این روزها بیشتر مورد استقبال افراد قرار گرفته است که ادو پرفیوم الرصاصی یکی از این عطرها می باشد. این عطر مخصوص خانم هاست و در دسته عطرهای شیرین و گرم جای دارد.

در ترکیبات و ساختار این عطرها از رایحه هایی چون نارنج، مشک، چوب صندل و … تشکیل شده اند که در زمان استفاده از آن متوجه این رایحه ها خواهید شد که همه آن ها سبب افزایش انرژی و بالا رفتن اعتماد به نفس می شود.

خرید این عطر برای خانم ها احساس رضایت را به همراه دارد زیرا حاضر شدن در اجتماعات با رایحه هایی بی نظیر، می تواند آن ها را منحصر به فرد تر از همیشه نشان دهد.

عطر کارولینا هررا گود گرل

این عطر یکی از لوکس ترین و خوشبو ترین عطرهای موجود در بازار است که هم از رایحه ای بسیار دلنشین برخوردار است و هم ظاهر زیبایی را برای آن طراحی کرده اند. این عطر در دسته عطرهای با بوی شیرین و گرم قرار دارد که از بوی ماندگار و قدرت پخش کنندگی بالایی برخوردار است.

این عطر دارای نت های مختلفی است که پس از استفاده از آن در ابتدا بویی شبیه به بادام را به مشام می رساند و پس از گذشت مدت کمی رایحه گل های مریم و یاسمن در فضا پخش خواهد شد. این رایحه ها انرژی را بالا نگه می دارند و سبب افزایش اعتماد به نفس می شوند.

در نهایت رایحه های تونکا و کاکائو پایان بخش نت های عطر خواهد بود و لذت استفاده از این عطر را بیش از پیش می کند.

آشنایی با عطرهایی که موجب اعتماد به نفس می شوند

ادوپرفیوم مردانه شانل مدل Blue de chanel parfum

بالا رفتن اعتماد به نفس برای آقایان یکی از مواردی است که توجه به آن در اجتماعات، محیط کار و … بسیار مهم می باشد. استفاده از عطر و ادکلن راهی برای افزایش اعتماد به نفس است که استفاده از ادوپرفیوم مردانه شانل سبب افزایش این ویژگی می شود.

ترکیبات به کار رفته در این عطر به گونه ای است که در لحظات مختلف، رایحه هایی دلنشین را پخش می کند. در ابتدا بوی پاتچولی، چوب صندل، جوز پخش می شود که نت های میانی این عطر بوی نعناع، لیمو، یاسمین و … را به مشام اطرافیان می رساند.

در نت انتهایی ادوپرفیوم شانل مردانه بوی چوب سدر، بخور خوشبو و … کار عطر را به پایان می رساند و این رایحه ها سبب بالا رفتن انرژی و اعتماد به نفس افراد می شود.

آشنایی با عطرهایی که موجب اعتماد به نفس می شوند

عطر شنل کوکو مادمازل

یکی دیگر از عطرهای زنانه موثر در افزایش اعتماد به نفس، عطر شنل کوکو مادمازل می باشد که رایحه آن گرم است. استفاده از این عطر می تواند بانوان را در مجالس منحصر به فرد کند زیرا این عطر هم ماندگاری بالا و هم رایحه ای بسیار خوشبو دارد که می تواند توجه افراد را به خود جلب کند.

ترکیبات به کار رفته در این عطر تاثیر خوبی در افزایش اعتماد به نفس دارند که رایحه هایی چون گل رز سرخ، نعناع، پرتقال و … در کنار یکدیگر رایحه بسیار جذاب را تشکیل می دهند.

این ترکیبات به گونه ای در کنار هم قرار گرفته اند که در نت های مختلف یا زمان های مختلف پس از استفاده، رایحه های متنوع را در هوا منتشر می کنند.

عطر ورساچه کریستال نویر (ورساچه مشکی) زنانه Versace Crystal Noir ادوپرفیوم

عطر ورساچه کریستال نویر (ورساچه مشکی) زنانه Versace Crystal Noir ادوپرفیوم یکی از بهترین عطر هایی است که توسط برند ورساچه در سال 2004 تولید و روانه بازار فروش شد. این عطر بسیار خوش بو دارای بوی شیرین و گرم است و به این علت از آن در فصول پاییز و زمستان استفاده می شود. در کنار تمامی نقاط مثبت استفاده از این عطر، بطری آن زیبایی و یکدستی خاصی را به آن بخشیده است که بر روی آن می توان شاهد نام برند ورساچه و کلمه Crystal Noir بود. رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!