مجله تاپ‌ناز‌

عکس شناگر زن با حجاب ؛ عکس هایی زن شناگر محجبه با لباس شنای اسلامی

عکس شناگر زن با حجاب

عکس های شناگر زن با لباس با حجاب اسلامی

شاید دیدن عکس شناگر زن با حجاب برای شما عجیب باشد.

یک خانم سیاهپوست با لباس شنای اسلامی این روزها خبرساز شده است. حلیمه آدن Halima Aden متولد 19 سپتامبر سال 1997 است او مدل آمریکایی است.

او اولین زن با حجاب است که در مراسم دختر شایسته (میس مینه سوتا امریکا) تا مرحله نیمه نهایی حضور پیدا کرد.

بعد از شرکت در مراسم دختر شایسته بود که او توجهات را به سوی خودش جلب کرد و مدل IMG شد.

او در اردوگاه پناهندگان در کنیا متولد شد و در سن 6 سالگی به آمریکا مهاجرت کرد و در مینه سوتا ساکن شد.

او در سال 2016 بعد از رقابت در میس مینه سوتا در آمریکا، توجه رسانه های ملی را به سوی خود جلب کرد و این نخستین مسابقه ای بود که در آن یک زن با حجاب شرکت کرده بود.

عکس شناگر زن با حجاب

عکس زن شناگر با لباس اسلامی

سال بعد او قرارداد سه ساله ای با IMG امضا کرد.

در فوریه سال ۲۰۱۷ او اولین هفته کاری خود را در هفته مد نیویورک برای ۵ فصل شروع کرد.

او بعد‌ها به عنوان کارشناس مقدماتی برنامه تلویزیونی برای مراسم Miss USA در سال ۲۰۱۷ استخدام شد.

او از آن زمان برای طراحان متعددی از جمله مکس مارا وآلبرتا فرتی کار کرده و همچنین در هفته مد میلان و لندن در سال ۲۰۱۶ نیز شرکت کرده است.

آدن اولین مدل با حجاب است که در راهروی مدلینگ قدم زده و با نمایندگی‌های بزرگی قرارداد امضا کرده است. در ماه ژوین ۲۰۱۷ آدن برای اولین بار بر روی مجله‌های مشهوری، چون ووگ عربی، آلور و مجله ووگ عربی بریتانیا رفت. آدن در تبلیغ برند‌های مختلف از جمله لوازم آرایش ریحانا نیز حضور داشت.

عکس شناگر زن با حجاب

عکس زن در حال شنا

او اخیرا با تبلیغاتی که برای لباس شنا‌های اسلامی انجام داده، بار دیگر خبر ساز شد.

در واقع این مدل ۲۱ ساله، اولین زنی ست که تصاویرش با لباس‌های شنای اسلامی روی جلد مجله «Sports Illustrated Swimsuit Issue» چاپ شد.

او در مصاحبه‌ای با این مجله گفت: «من به دوران کودکی ام فکر می‌کنم، زمانی که در اردوگاه پناهندگان در کنیا بودم. وارد شدن به خاک آمریکا برایم یک رویا بود، اما درنهایت من آمدم و با تلاشم موفق شدم که در سطح جهانی دیده شوم.

از آنجا که تا به حال تصویر هیچ زن با حجابی در این مجله چاپ نشده، من هیچ امیدی به خودم نداشتم، اما بالاخره موفق شدم. من فکر نمی‌کنم که این کار از هر کسی برآید. من انقدر خوشحالم که نمی‌توانم احساساتم را بیان کنم.»

عکس شناگر زن با حجاب

زن سیاهپوست با حجاب اسلامی

حلیمه با شکستن مرز‌ها بیگانه نیست. او از کودکی همیشه پایش را از محدودیت‌هایی که داشته فراتر گذاشته و همین روحیه جسورانه او موجب موفقیت اش شده است. او در مورد موفقیت هایش می‌گوید: «شما نمی‌دانید که من چه حسی دارم. من در کشوری زندگی می‌کنم که با فرهنگ من زمین تا آسمان فرق دارد، با این حال توانستم پیغام خودم را به گوش مردم برسانم. به نظر من زیبایی تعریف شده نیست، زیبایی حد و مرزی ندارد.»

عکس شناگر زن با حجاب

عکس شناگر زن با حجاب

مدیر مجله «Sports Illustrated Swimsuit Issue» در مورد حلیمه گفت: «به نظر من، او یکی از زیباترین و قوی‌ترین زنان دوران خودش است. زمان که من او را دیدم، به سرعت به نبوغ، اشتیاق و انگیزه او برای کارش پی بردم. من هم با حمیلا موافقم، به نظر ما دو نفر، زیبایی تعریف خاصی ندارد. ما می‌توانیم آن را هر طوری که خودمان دوست داریم، نشان دهیم، می‌خواهد با حجاب باشد یا حتی بی حجاب.»

در این قسمت در عکس زن شناگر با لباس با حجاب را مشاهده کردید در بخش دیگر این مطلب را هم بخوانید : این زن عجیب اعتیاد شدید به ازدواج دارد!

مطالب مشابه را ببینید!