مجله تاپ‌ناز‌

عکس های النترا 2015 و بررسی hyundai elantra

النترا 2015

عکس های هیوندا النترا 2015 و بررسی خودروی زیبای hyundai elantra

(هیوندا النترا) یک خودرو باقیمتی بسیار مناسب در بازار داخلی ما به فروش می رسد. قیمت تخمینی این خودرو در بازار آزاد ۱۱۹٫۵ ملیون و قیمت شرکتی آن ۱۱۵ ملیون می باشد. (منظور ما النترا مدل ۲۰۱۴ می باشد) ولی ما می خواهیم مدل ۲۰۱۵ آن را برای شما معرفی نماییم. چرا که در سری ۲۰۱۵ کلا تحولاتی در پیشرانه این خودرو به وجود آمده است. در مدل ۲۰۱۴ النترا مجهز به یک موتور با حجم ۱۸۰۰ سی سی بود که در مدل جدید(۲۰۱۵) این مقدار به ۲۰۰۰ سی سی ( ۲Lit) ارتقا یافته است. تنها تقاوت ها به موتور ختم نمی شوند. بلکه همان طور که در تصویر بالا مشاهده می نمایید چراغ های مه شکن این خودرو نیز کمی نسبت به طرح ۲۰۱۴ تفاوت پیدا کرده و کشیده تر شده اند. برای اطلاع از دیگر امکانات این خودرو لطفا تا آخر مقاله ما را همراهی نمایید.

همان طور که در بالا اشاره گردید این خودرو مجهر به موتور ۱۸۰۰ سی سی با ۴ سیلندر می باشد که این پیشرانه می تواند قدرتی برابر ۱۷۳ اسب بخار در این خودرو تولید نماید. که در مدل ۲۰۱۴ این مقدار برابر ۱۴۵ اسب بخار بود.

مصرف سوخت این خودرو در داخل شهر ۹٫۸ لیتر و در بزرگراه ها ۶٫۹ لیتر و در کل میزان تقریبی آن ۸ لیتر می باشد.

از آپشن های این خودرو می توان به گرمکن و سردکن صندلی های جلو و گرمکن عقب ، صندلی چرمی ، نویگیشن ، دوربین دید عقب و بسیار از موارد دیگر اشاره نمود.

در کل اگر از دوستداران خودرو های با کیفیت هستید و توان مالی خرید آن را دارید ، این خودرو بهترین گزینه برای شما می تواند باشد.

آیا این خودرو را دوست دارید؟

هیوندا النترا 2015 هیوندا النترا 2015 هیوندا النترا 2015 هیوندا النترا 2015 هیوندا النترا 2015 هیوندا النترا 2015 هیوندا النترا 2015 هیوندا النترا 2015 هیوندا النترا 2015 هیوندا النترا 2015 هیوندا النترا 2015 هیوندا النترا 2015

مطالب مشابه را ببینید!