مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی شیوا طاهری؛ عکس های شیوا طاهری و همسرش و ازدواج وی

شیوا طاهری

بیوگرافی شیوا طاهری

شیوا طاهری متولد سال 1369 در تهران است. او مدرک تحصیلی کامپیوتر دارد و از کودکی عاشق بازیگری بود و خانوده او خانواده ای هنردوست بودند.

شیوا طاهری

خانواده شیوا طاهری

این بازیگر در خانواده ای اهل هنر متولد شد و خانواده اش مشوق او در امر بازیگری بودند و الان هم از بارخورد کار او راضی هستند و با علاقه سریال های دخترشان را پیگری می کنند.
پدر او بازنشسته ارتش، نویسنده، شاعر، خطاط و نقاش است. کتاب او با نام مروارید در سال 76 چاپ سد که مجموعه ای از شعر هم دارد.
پدر او با اینکه حرفه اش طوری است که زیاد به هنر نزدیک نیست ولی دخترش را بسیار حمایت کرد و مشوق او در امر بازیگری بود.
شیوا طاهری

شروع بازیگری و تست بازیگری

شیوا طاهری علیرغم اینکه دارای تحصیلات مهندسی نرم افزار است، از بچگی به بازیگری علاقه مند بوده و لذا زمانیکه برای دادن تست بازیگری به دفتر فریدون‌ حسن‌پور‌، کارگردان سریال گذر از رنج ها، رفت ، خانواده او  به شدت او را تشویق کردند. شیوا طاهری در این تست برای نقش دنیا سربلند بیرون آمده و همین مورد نخستین تجربه بازیگری او را رقم زد. شایان ذکر است که بازی او در این نقش نیز قابل قبول بوده و مورد تأیید بینندگان قرار گرفته است. در ادامه جدیدترینعکس های این بازیگر جوان و تازه کار را ملاحظه بفرمایید.
شیوا طاهری در سریال گذر رنج ها به کارگردانی فریدون حسن پور ایفای نقش کرد و این نخستین تجربه بازیگری و نخستین سریال او بود که از شبکه یک سیما پخش شد. او در نقش دنیا در این سریال بازی کرد که دنیا دختری رعیت زاده است که در خانه ای مهندس کنیز و کلفت است و اتفاقات زیادی برای او رخ می دهد. او در این سریال با پژمان بازغی، ماه چهره خلیلی، ازیتا ترکاشوند و … همبازی شد.
شیوا طاهری

ازدواج و همسر شیوا طاهری

او یک فیلم کوتاه از مراسم ازدواج و گرفتن حلقه را با لباس غواصی منشتر کرد و گویا با لبای غواصی و در زیر آب از او خواستگاری شده است. او هنوز هیچ عکس و اطلاعاتی از همسرش منتشر نکرده است.

شیوا طاهری

جراحی زیبایی

او می گوید که هیچ وقت جراحی زیبایی نکرده است و دلش هم نمی خواهد دست به صورتش بزند. زیبایی و جذابیت طبیعی را بهتر می پسندد.

شیوا طاهری

بازی در سریال ریکاوری

او در سریال شبکه نمیایش خانگی ریکاوری در کنار پوریا پورسرخ ایفای نقش کرده است.
شیوا طاهری

گفتگو با شیوا طاهری

قبل از حضور در سریال گذر از رنج ها چقدر فیلم و سریال می دیدید؟ آیا به سینما می رفتید؟ 
باتوجه به علاقه ام به بازیگری فیلم و سریال زیاد می بینم. برای آموختن فنون بازیگری باید فیلم های روز دنیا را دید و من هم تا جایی که امکان داشته باشم این آثار را می بینم.
شیوا طاهری
شما در این سریال نقش قهرمان قصه را به عهده دارید. با توجه به این که شناختی نسبت به حرفه بازیگری نداشتید، از حضور مقابل دوربین واهمه نداشتید؟ 
راستش اوایل که کار کلید خورد، خیلی می ترسیدم و با خودم می گفتم نکند از پس نقش برنیایم؛ چون نه تجربه داشتم، نه بلد بودم و نه این که جلوی دوربین رفته بودم، ولی خب به خدا توکل کردم و از طرف دیگر کمک های آقای حسن پور خیلی موثر بود.
 او به من آموخت به جای داشتن اضطراب از بازیگران کار یاد بگیرم. آقای حسن پور پله به پله تکنیک های بازی را به من آموخت و در تمام لحظات حامی من بود. او مرا به فضای سال های گذشته برد و امکان راحت بازی کردن را برایم فراهم کرد.
شیوا طاهری
چقدر قبل از ضبط تمرین می کردید؟ 
 تمرینات زیاد بود. قبل از ضبط آقای حسن پور درباره کلیات صحنه با من صحبت می کرد و با آقای بوستان پرور، دستیار کارگردان خیلی تمرین می کردم. همچنین با بازیگران هم قبل از ضبط هر سکانس تمرین می کردیم.
شیوا طاهری
در این سریال در کنار بازیگران حرفه ای کار می کنید. این را می توان به حساب خوش شانسی گذاشت؟ 
تعریف من از شانس لطف خداست که شامل حالم شده است. در این سریال در کنار بازیگران مطرح بازی کردم و این موضوع برای من که تجربه بازیگری نداشتم با اضطراب همراه بود، اما همه به من لطف داشتند و در بازی کمکم می کردند.
شیوا طاهری
قبل از کلید خوردن فیلمنامه را خواندید یا قبل از ضبط هر سکانس کارگردان شما را در جریان صحنه قرار می داد؟ 
نه، من فیلمنامه را نخواندم و تصور ذهنی ام درباره دنیا به توضیحات کارگردان خلاصه می شد. او قبل از هر سکانس توضیح و من را در شرایط آن سکانس قرار می داد. درباره دنیا کلیات را می دانستم که او دختر آرام، معصوم، نجیب و محکمی است و سعی می کند در شرایط مختلف بردباری و صبر داشته باشد.
 در مجموع، بازیگری کار راحتی نیست. از الفبای کار و راه رفتن معمولی گرفته تا صحنه های حسی سنگین هرکدام دشواری های خاص خود را دارد.
شیوا طاهری
اولین مواجه تان با گریم و تست دادن چطور بود؟ 
از آنجا که تا به حال تجربه بازیگری نداشتم، برایم خیلی جالب بود. راستش قرار گرفتن در این موقعیت من را با یک دنیای تازه آشنا کرد. ضمن این که گریم و لباس هم به من کمک کرد تا به نقش دنیا نزدیک شوم، حتی در صحنه هایی که بازی نداشتم و بیکار بودم با لباس سر صحنه می نشستم تا به فضای سریال نزدیک شوم. مسلما وقتی گریم هم می شدم، تحت تاثیر گریم قرار می گرفتم و رفتارم هم تغییر می کرد و بیشتر به خصوصیات فردی و رفتاری دنیا نزدیک می شدم.
قرار است کلاس بازیگری هم بروید تا با تکنیک های بازیگری بیشتر آشنا شوید؟ 
نه، کلاس بازیگری نمی روم. بهترین کلاس، بازی در سریال گذر از رنج ها بود که با تکنیک های بازیگری آشنا شدم.
شیوا طاهری:ورود من به سریال گذر از رنج ها خیلی اتفاقی پیش آمد. از کودکی به بازیگری علاقه مند بودم و تصمیم داشتم روزی وارد عرصه بازیگری شوم، اما آن را خیلی جدی نگرفته بودم، حتی کلاس بازیگری هم نرفته ام. تا این که دو سال پیش یک آگهی در روزنامه دیدم و برای تست نقش دنیا به دفتر آقای حسن پور مراجعه کردم.
طاهری همچنین در بخش دیگری از صحبت هایش درباره توصیف نقش «دنیا» و علاقه ای که به این شخصیت داشت، اظهار کرد:دنیا را خیلی دوست داشتم و در حال حاضر هم که سریال را می بینم بازهم دوستش دارم؛ چراکه به نظرم دنیا کاراکتری است که هر زنی می تواند او را الگوی زندگی اش قرار بدهد. دنیا یک زن آرام ، متین و درون گرا ولی در عین حال محکم است.
او سپس اعلام کرد که نقش «دنیا» تا پایان سریال «گذر از رنج ها» با قصه همراه است و خودش نیز تا پایان داستان، نقشش را ایفا می کند.
بازیگر سریال «گذر از رنج ها» درباره اینکه چقدر چهره طبیعی بازیگران در پذیرفتن آنها از سوی کارگردان تاثیرگذار است؟ پاسخ داد:من واقعا دوست ندارم بازیگران به صورتشان دست بزنند؛ ضمن اینکه خودم هم دست به صورتم نزده ام چراکه همیشه زیبایی طبیعیبرایم جذاب تر و دوست داشتنی تر است و همیشه دلم می خواست صورت طبیعی داشته باشم. به هر حال این موضوع برای کارگردانان هم مهم است، به دلیل اینکه هرچه زیبایی طبیعی تر باشد، مسلما نقش هم جذاب تر خواهد شد.
 از آنجایی که شیوا طاهری به تازگی پا به عرصه بازیگری گذاشته ، هنوز اطلاعات کامل و دقیقی از جمله سال و محل تولد و تحصیلات و … نشر داده نشده که به محض انتشار اطلاعات موثق که صحت آن توسط خودِ شیوا طاهری تایید شده باشد در همین مطلب قرار داده می شود.
عکس های جذاب شیوا طاهری
Shiva Taheri
شیوا طاهری
عکس های اینستاگرام شیوا طاهری
شیوا طاهری
عکس های جدید شیوا طاهری
شیوا طاهری
جدیدترین عکس های شیوا طاهری و همسرش
شیوا طاهری

مطالب مشابه را ببینید!