مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی و عکس های کرم بورسین

عکس و بیوگرافی علی (کرم بورسین) در سریال شهر تو را می خواند

بیوگرافی و تصاویر کرم بورسین

کرم بورسین ( Kerem Bürsin ) بازیگر نقش کرم در سریال ترکی در انتظار آفتاب و علی در سریال شهر تو را می خواند  Gunesi Beklerken یا dizi متولد ۴ ژوئن ۱۹۸۷ در استانبول ترکیه است

کرم در ۱۵ سالگی به همراه خانواده اش به تگزاس آمریکا مهاجرت کردند و در کالج امرسون بوستون آمریکا تحصیل کرده است . او بعد از اتمام تحصیلاتش به لس آنجلس رفته و در آنجا ” راجر کورمن ” تهیه کننده برنده اسکار استعداد بازیگری کرم رو کشف کرد و وی بعد از آن به بازیگری حرفه ای  روی آورد .

عکس و بیوگرافی علی (کرم بورسین) در سریال شهر تو را می خواند

علی در سریال شهر تو را می خواند

او در حد عالی به زبان انگلیسی تسلط دارد و در حد متوسط با زبان فرانسه آشناست . او یکی از بازیگران مورد علاقه ” دانیل دی لوئیس ” و مجموعه تلویزیونی اش است .

کرم بورسین تا کنون در فیلمهای زیر بازی کرده است و فعلا تنها سریالی که بازی کرده سریال در انتظار آفتاب ( Güneşi Beklerken ) است که با این سریال به شهرت زیادی دست پیدا کرده است .

Rozar Man

Thursday

The Architec

Killian

Sharktopus

Palace of the Damned

کرم در سریال در انتظار آفتاب با هانده دوغان دمیر و یاگمور تانریسوسین  و اسماعیل اگ ساسماز همبازی است .

بیوگرافی و عکس از کرم بورسین

عکس و بیوگرافی علی (کرم بورسین) در سریال شهر تو را می خواند عکس و بیوگرافی علی (کرم بورسین) در سریال شهر تو را می خواند عکس و بیوگرافی علی (کرم بورسین) در سریال شهر تو را می خواند عکس و بیوگرافی علی (کرم بورسین) در سریال شهر تو را می خواند عکس و بیوگرافی علی (کرم بورسین) در سریال شهر تو را می خواند عکس و بیوگرافی علی (کرم بورسین) در سریال شهر تو را می خواند

 

مطالب مشابه را ببینید!