مجله تاپ‌ناز‌

غول تکنولوژی ساعت هوشمند 2023 پس از کلی انتظار بالاخره وارد ایران شد

با توجه به امکاناتی که اسمارت واچ لمفو lem16 به کاربران ارائه می‌دهد، ارزش خرید این محصول نسبت به رقبا، بسیار بالاتر خواهد بود. دوربین‌های دوگانه، حافظه داخلی قدرتمند، پردازنده و رم بی نظیر، نمایشگر با کیفیت، باطری قدرتمند و… باعث شده تا بسیاری از مشتریان بازار به سمت خرید محصول تازه این کمپانی بروند.

بهترین ساعت هوشمند سال 2023 لمفو lem16 را می‌توان به عنوان کاملترین گجت همراه حال حاضر بازار تکنولوژی در نظر گرفت. کمپانی بزرگ لمفو، در تازه ترین عرضه خود در سال 2023 از پرچمدار خود رونمایی کرد. این ساعت هوشمند، از نوآوری‌ها و فناوری‌هایی بهره می‌برد که تا به حال بر روی هیچ یک از رقبای این گجت قرار نگرفته‌اند.

lemfo lem16

امکانات خیره کننده اسمارت واچ قدرتمند لمفو، توجه بازار تکنولوژی را به خود جذب کرده است. امکاناتی همچون دوربین دوگانه، حافظه داخلی و رم با ظرفیت بالا، پردازنده قدرتمند، سیستم عامل و نرم افزار منعطف و… باعث شده تا لمفو lem16 رقبای هم رده خود در بازار را کنار بزند و توجه بازار اسمارت واچ‌ها را به سوی خود جلب کند. قابلیت‌های گجت تازه لمفو نه تنها یک ساعت هوشمند ورزشی کامل را برای کاربر فراهم می‌کند، بلکه قادر است بسیاری از فعالیت‌های مربوط به موبایل‌های هوشمند را نیز انجام دهد. در این مقاله سعی می‌کنیم به صورت کامل شما را با کاملترین ساعت هوشمند حال حاضر بازار آشنا کنیم و قابلیت‌ها و مشخصات فنی این گجت را برای مخاطبان شرح دهیم.

کارکرد مستقل ساعت هوشمند لمفو lem16

یکی از شگفتی‌های این اسمارت واچ کارکرد مستقل در رابطه با برقراری اتصال اینترنتی، تماس‌ها و دیگر اتصالات می‌باشد. Lemfo lem16 ساعت هوشمند سیم کارت خور است که با نصب سیم کارت بر روی آن می‌توانید بدون نیاز به دیوایس دیگری تماس‌های صوتی برقرار کنید. همچنین این کارکرد مستقل درباره اتصال اینترنت 4G نیز کاربرد دارد بدین صورت که این ساعت بر خلاف نمونه‌های مشابه در بازار برای اتصال به اینترنت نیاز به اتصال به دیوایس دیگری ندارد و می‌تواند بطور مستقل اینترنت 4G در اختیار کاربر خود قرار دهد.

لمفو lem16

کمپانی لمفو، پکیج ارتباطی کاملی را در اختیار کاربر می‌گذارد که شامل اتصال wifi، نقطه اتصال و تترینگ (hotspot)، بلوتوث، اینترنت 4G و… می‌باشد. با این امکانات کاربر می‌تواند تمامی اتصالات مورد نظر خود را در اختیار داشته باشد. قابلیت‌های اتصالی بیان شده در بالا کاملترین پکیج اتصالات در بین ساعت‌های موجود در بازار است که هیچ کمپانی دیگری تا به حال موفق نشده تمامی این قابلیت‌ها را بر روی اسمارت واچ خود قرار دهد.

دوربین 8 و 2 مگاپیکسلی ساعت هوشمند دوربین دار لمفو

دوربین دوگانه ساعت هوشمند سیم کارت خور دوربین دار لمفو یکی دیگر از امکانات بسیار جذاب پرچمدار کمپانی لمفو است.این دوربین 8 مگاپیکسلی کناری این گجت قابلیت تصویر برداری و فیلم برداری را با کیفیت HD در اختیار شما قرار می‌دهد. تا به حال هیچ محصولی در بازار دوربینی با این کیفیت ارائه نداده بود. در کنار دوربین اصلی، دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی نیز وجود دارد که پکیج تصویر برداری و فیلم برداری این گجت را کامل می‌کند.

ساعت هوشمند مدل lemfo lem16

وجود دو دوربین با کیفیت HD علاوه بر امکانات بیان شده در بالا، امکاناتی دیگری همچون برقراری تماس‌های تصویری با وضوح بالا، ثبت تصاویر سلفی، اسکن کردن QR کدها و… را به شما ارئه خواهد داد و این قطعا تجربه نی‌نظیری از کار با یک ساعت هوشمند دوربین دار برای شما خواهد بود. باید گفت طراحی و محل قرار گیری این دو دوربین نه تنها ظاهر بدی برای این ساعت بوجود نیاورده است، بلکه باعث زیبایی بیش از پیش این گجت جذاب شده است.

حافظه داخلی 128 گیگابایتی لمفو، بینظیر در بازار ساعت‌ هوشمند

دیوایس‌های همراه با توجه به اینکه کاربران امروزی نیاز به ذخیره سازی حجم بالای اطلاعات خود دارند، حافظه داخلی بیشتری نیاز دارند. با توجه به اینکه ساعت هوشمند سیم کارت خور لمفو، قابلیت تصویر برداری، فیلم برداری و پخش فیلم دارد، سازندگان و طراحان حافظه داخلی 128 گیگابایتی را برای این گجت جذاب خود در نظر گرفته‌اند. این حافظه داخلی از نوع EMMC است.

ساعت هوشمند مدل lemfo lem16

با وجود این حافظه کاربران می‌توانند بدون نگرانی از پر شدن حافظه داخلی به ثبت لحضات خاطره انگیز خود بپردازند. همچنین این حافظه بالا امکان نصب برنامه‌های متعدد اندرویدی را به کاربر خواهد داد. به هر حال 128 گیگابایت حافظه داخلی تا به حال بر روی هیچ ساعت هوشمندی نصب نشده است. این کانفیگ بینظیر کمپانی لمفو اختلاف فاحشی میان ساعت لمفو lem16 و رقبای هم رده آن ایجاد کرده است.

رم 6 گیگابایتی و پردازنده قدرتمند اسمارت واچ تازه وارد لمفو

سخت افزار بدون رقیب ساعت هوشمند لمفو lem16 یکی از دلایلی است که ارزش خرید این محصول جذاب را بالا برده است. در صورتی که ساعت‌های هوشمند روز بازار از سخت افزارهای بسیار محدودتری برخوردار هستند، لمفو ساعت هوشمند تازه وارد خود را تا دندان مسلح کرده است. سرعت و روان بودن اجرای برنامه‌ها با وجود رم 6 گیگابایتی و پردازنده Helio p22، در این گجت تا 85 درصد نسبت به نمونه‌های هم رده بهبود پیدا کرده است.

با این وجود تمامی اپلیکیشن‌های اندرویدی که میشناسید را می‌توانید بر روی ساعت هوشمند ضد آب لمفو اجرا کنید. حتی این کانفیگ بی سابقه باعث شده تا اجرای بازی‌های اندرویدی با کیفیت و سرعت اجرای بالا بر روی این دیوایس امکان پذیر باشد. کمپانی لمفو به مشتریان ساعت جدید خود 6 گیگ رم DDR4 ارائه کرده است که تا به حال هیچ گجت همراهی آن را به چشم ندیده است. همچنین پردازنده Helio p22 محصول شرکت معتبر مدیاتک که قدرت پردازشی 2 گیگاهرتز و 8 هسته پردازشی را برای محاسبات و اجرا پیش بینی کرده است.

بدنه ساعت هوشمند ضد آب لمفو Lem16

اسمارت واچ تازه وارد لمفو دارای ابعاد 50*50*18 میلی متر است که در زمره ساعت‌های هوشمند با ابعاد ورزشی قرار میگرد. این بدنه دارای وزن 90 گرمی‌است که با توجه به سخت افزار قدرتمند آن و ظرفیت باطری بالا از ساعت‌های سبک بازار به شمار می‌آید.

سری lem ساعت هوشمند لمفو

بدنه ساعت هوشمند ضدآب لمفو، علاوه بر زیبایی و طرح چشم نواز بدنه از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است. این ساعت هوشمند از آلیاژ روی ساخته شده که درخشندگی بالا و مقاومت بسیار خوبی از خود نشان داده است. در طراحی این ساعت استاندارد ip67 بکار رفته است و کاملترین ساعت هوشمند حال حاضر بازار در برابر نفوذ آب و غبار مقاوم است. گجت تازه وارد لمفو می‌تواند تا حدود 5 اتمسفر فشار آب را تحمل کند که این موضوع باعث می‌شود کاربران با خیال راحت در محیط‌های مرطوب و غبار آلود از این ساعت هوشمند ورزشی استفاده کنند.

باطری ساعت هوشمند ورزشی لمفو lem16

در کنار این موضوع باطری 900 میلی آمپر ساعتی، ساعت لمفو باعث شده تا امکان استفاده از آن در سفر و ورزش بوجود بیاید. این باطری بالاترین ظرفیت میان ساعت‌های هوشمند حال حاضر بازار به شمار می‌آید.  در کنار وجود این باطری قدرتمند کیس پاور بانک این ساعت هوشمند قابلیت یک بار شارژ کامل آن را به کاربر می‌دهد و این به معنی 1800 میلی آمپر ساعت ظرفیت می‌باشد. در نهایت این باطری قدرتمند می‌تواند ساعت هوشمند لمفو را تا بیش از 3 روز استفاده روزمره روشن نگه دارد.

ساعت هوشمند مدل lemfo lem16

همچنین باطری اسمارت واچ پرچمدار لمفو از شارژ بی سیم مغناطیسی پشتیبانی می‌کند. با توجه به اینکه امروزه شارژرها، خودروها و… به سمت شارژ بی سیم مغناطیسی می‌روند این موضوع نیاز روز بازار تکنولوژی به حساب می‌آید.

نمایشگر بزرگ و باکیفیت ساعت هوشند لمفو Lem16

نمایشگر با کیفیت و وضوح بالا نیاز روز کاربران تکنولوژی است که شرکت‌های مختلف بر سر ارئه بهترین آن‌ها رقابت می‌کنند. لمفو نیز این بار با ارئه نمایشگر 1.6 اینچی در این زمینه عملکرد خوبی داشته است. نمایشگر 400*400 پیکسلی لمفو، یکی از قویترین نمایشگرهای بازار به حساب می‌آید. این نمایشگر از نوع Ips است و در هر اینچ از صفحه دارای 354 پیکسل است. در نهایت این نمایشگر قدرتمند، تجربه کاربری بسیار خوبی در اختیارتان خواهد گذاشت. همچنین با استفاده از آن می‌توانید از بازی کردن، تماشای فیلم، خواندن کتاب و… لذت ببرید.

سیستم عامل و مشخصات نرم افزاری ساعت هوشمند لمفو lem16

اغلب اسمارت واچ های موجود در بازار، از سیستم عامل‌های مخصوص این گجت‌ها مانند Android wear و… استفاده میکنند که فقط قادر هستند اپلیکیشن‌های محدود مربوط به خود را اجرا کنند. اما ساعت هوشمند لمفو lem16 از جدیدترین نسخه اندروید بهره می‌برد و باتمام اپ‌های اندرویدی سازگار است. وجود این سیستم عامل باعث می‌شود تا کاربر هیچ محدودیتی برای نصب برنامه‌ها نداشته باشد. از طرف دیگر نیز توسعه دهندگان می‌توانند برنامه‌های اندرویدی خود را به آسانی با صفحه این ساعت هوشمند سازگاری دهند.

سیستم عامل اندروید در اسمارت واچ جدید لمفو به شما امکان نصب تمامی برنامه‌های سازگار با اندروید را می‌دهد. این یعنی شما می‌توانید انواع شبکه‌های اجتماعی خود اعم از داخلی و خارجی، انواع برنامه‌های کتابخوان، بازی‌ها و… را بر روی ساعت هوشمند خود داشته باشید. علاوه بر این ساعت هوشمند ورزشی لمفو lem16 تمامی برنامه‌های پیش فرض مورد نیاز شما مانند برنامه‌های مانیتورینگ سلامت را در اختیار شما قرار خواهد داد.

امکانات ورزش و سلامت ساعت هوشمند ورزشی lemfo lem16

یکی از اصلی ترین امکانات اسمارت واچ ها،وجود امکانات ورزش و مانیتورینگ سلامت است. کمپانی چینی لمفو در این رابطه سعی کرده که کاربر را کاملا راضی نگه دارد  و پکیج کاملی از قابلیت‌ها به او ارائه دهد. ساعت هوشمند ورزشی لمفو می‌تواند وضعیت قلب شما را پایش کند و تعداد ضربان شما را نمودار کند. همچنین لمفو قادر است وضعیت خواب و خواب عمیق کاربر را برای او به نمایش دربیاورد. در کنار این‌ها، سنسور گام شمار، سنسورسطح اکسیژن، سیستم محاسبه و شمارش کالری نیز برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده است.

قرار گیری تمامی این قابلیت‌ها در کنار هم از اسمارت واچ لمفو lem16 یک ساعت هوشمند ورزشی کامل را ساخته است. این ساعت هوشمند می‌تواند از حالت چند ورزشی پشتیبانی کند و حالت‌های مختلف ورزشی کاربر را ذخیره و مدیریت کند. حالت چند ورزشی یکی از امکانات تازه ساعت‌های هوشمند است که آن را بر روی هر ساعت و یا گجت همراه هوشمندی پیدا نخواهید کرد. در نهایت ویژگی‌های دیگر این ساعت هوشمند مانند وزن مناسب و ضد آب و رطوبت بودن آن امکان استفاه ورزشی و تجربه لذت بخش آن را در اختیارتان خواهد گذاشت.

رجیستری ساعت هوشمند سیم کارت خور لمفو در کشور

با توجه به اینکه این ساعت هوشمند قابلیت نصب سیم کارت و عملکرد مستقل مخابراتی دارد نیاز است مانند دیگر دیوایس‌های سیم کارت خور رجیستر شود. معمولابه دلیل وجود نمایندگی‌های معتبر فروش کمپانی لمفو در ایران، ساعت‌های موجود در بازار رجیستر شده هستند. خریداران ساعت‌های هوشمند لمفو از این بابت نگرانی نخواهند داشت زیرا که محصولات لمفو در ایران رجیستر و خدمات دهی خوبی دارند.

دیگر قابلیت‌های ساعت هوشمند لمفو

لمفو قابلیت‌های بسیاری برای محصول تازه خود در نظر گرفته که شرح آن‌ها در این مقاله نمی‌گنجد و فقط با تجربه کاربری این ساعت هوشمند می‌توانید به تمامی آن‌ها پی ببرید. امکانات کوچک اما پرکاربردی مثل قابلیت ضبط صدا، قابلیت پخش فیلم، قابلیت دانلود و نصب تمامی برنامه‌های اندرویدی، GPS مستقل، پشتیبانی از انواع فرمت‌های تصویر و صوت، قابلیت قفل صفحه با چهره، پشتیبانی از ios11 و بالاتر و…باعث شده تا این گجت کاملترین ساعت هوشمند بازار لقب بگیرد.

با توجه به امکاناتی که اسمارت واچ لمفو lem16 به کاربران ارائه می‌دهد، ارزش خرید این محصول نسبت به رقبا، بسیار بالاتر خواهد بود. دوربین‌های دوگانه، حافظه داخلی قدرتمند، پردازنده و رم بی نظیر، نمایشگر با کیفیت، باطری قدرتمند و… باعث شده تا بسیاری از مشتریان بازار به سمت خرید محصول تازه این کمپانی بروند. این بار کمپانی لمفو با ارائه کاملترین ساعت هوشمند سیم کارت خور بازار با قیمت مناسب زنگ خطر را برای غول‌های بزرگ تولید کننده محصولات تکنولوژی به صدا در آورده است و رقبای خود را نسبت به حفظ بازار نگران کرده است.

می توان با اطمینان گفت که در حال حاضر ساعت هوشمند lemfo lem16 کاملترین ساعت هوشمند موجود در بازار تکنولوژی به شمار می‌آید. همانطور که گفته شد سخت افزار قدرتمند این ساعت هوشمند سیم ضد آب را بر روی هیچ یک از رقبای آن پیدا نخواهید کرد. پس اگر به دنبال خرید اسمارت واچ هستید، پرچمدار کمپانی لمفو می‌تواند برای تمامی کاربردها و سلیقه‌ها مناسب باشد.

جهت کسب هرگونه اطلاعات بیشتر و یا خرید این محصول می توانید از وب سایت www.lemfo.co بازدید نمائید و یا همه روزه می توانید با شماره های 02122504595 – 02122508189 – 09128427373 از ساعت 9 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

مطالب مشابه را ببینید!