مجله تاپ‌ناز‌

فال هفته Pmc ❤️ فال صوتی هفتگی پی ام سی از 18 تا 24 آذرجمعه

فال هفته Pmc یا فال هفتگی عشق پی ام سی که به صورت صوتی هر هفته منتشر می شود درباره اتفاقات و حوادث پیش روی شما در روزهای هفته می باشد و ماند فال روزانه، فال تاروت، فال ابجد و فال حافظ می تواند باعث ایجاد انرژی مثبت برای شما شود.

فال هفتگی Pmc روزهای شنبه 18 تا 24 آذر ماه

فال هفته pmc

فال هفته Pmc پی ام سی یکی از فال های سرگرم کننده است که بهتر است از جنبه مثبت به آن بنگیرید و هفته ای با انرژی را آغاز نمایید.

فال هفته Pmc

♈ فال روزانه پی ام سی متولدین فروردین:

از روبرو شدن و ملاقات با شخصی واهمه دارید، بهتر است با او روبرو شوید نتیجه هرچه که باشد از اینکه این همه دلواپسی را هر روز به دوش بکشید بهتر است. طرح‌ها و نقشه‌های که در ذهن دارید کاملا سود بخش هستند، مطمئن باشید چند قدم بیشتر با موفقیت فاصله ندارید، در اطرافتان اشخاصی هستند که دوست ندارند شاهد پیشرفت شما باشند.


♉ فال Pmc متولدین اردیبهشت:

شخصی سعی دارد با مطرح کردن بعضی از مسائل شما را نسبت به تصمیم‌تان دل‌سرد کند اما شما در عوض دوستی واقعی را که با انتقاد اصولی می‌خواسته راهنمایی‌تان کند تا در مسیر صحیح و درست قدم بردارید از خود می‌رنجانید، سعی کنید دوباره با او ارتباط را برقرار کنید. در مورد مسائل عاطفی بگذارید آتش عشق همواره روشن باشد گهگاه هدیه ای بخرید.


♊ فال هفته امروز متولدین خرداد:

دست از خودخواهی بردارید برازنده‌ی شما نیست، شک نیست که زندگی فراز و فرود و بالا و پایین دارد، شما هم که حالا در اوج موفقیت به سر می‌برید سختی‌ها و مشکلات فراوانی را پشت سر گذاشته‌اید، یک شکست جزئی دیگر نباید این همه بر شما و احوالات‌تان تاثیر بگذارد کمی خوددار‌تر باشید و به مسایل از زاویه ی دیگر نگاه کنید.


♋ فال pmc هفتگی امروز متولدین تیر:

شخصی بی‌ملاحظه خبری را به شما می‌رساند که از شنیدنش خوشحال نخواهید شد، خودتان را نبازید همه‌چیز به برخورد شما با این خبر بستگی دارد، اتفاقی که افتاده می‌تواند به نفع‌تان هم باشد، همین روزها کسی به سراغ‌تان می‌آید که قدم بسیار سبکی دارد، مشورت با او می تواند شما را در مسیر صحیح و اصولی قرار بدهد و در تصمیم‌گیری برای کاری کمک‌تان کند.

مطلب مشابه: فال هفتگی عشق 


♌ فال هفته Pmc پی ام سی جدید متولدین مرداد:

مبلغی به دست‌تان می‌رسد در خرج کردن آن دقت کنید و بی‌گدار به آب نزنید، شما حاضرید زندگی‌تان را به پای میهمان بریزید و کاری کنید که تمام لحظات برایش شادی بخش و نشاط انگیز باشد، گرامی داشتن مهمان خصلت پسندیده است اما آنچه مهم است اینکه نباید در هیچ موردی زیاده‌روی کنید اندازه نگه دارید. او پیشنهادی می‌دهد که قبلا به آن فکر هم نکردید.


♍ فال روزانه صوتی جدید متولدین شهریور:

شرایط مالی این روزهای شما اجازه‌ی بریز و بپاش‌های بیش از حد را نمی‌دهد. خبر یک تصادف برنامه‌هایتان را بهم می ریزد. از شخصی خبرچین در اطرافتان دوری کنید، اگر فکر می کنید او فقط برای شما خبر می‌آورد و اخبار مربوط به شما را به دیگران نمی‌گوید سخت در اشتباهید، برای اشتباهی که نکرده اید عذرخواهی بی مورد نکنید.


♎ فال روزانه pmc متولدین مهر:

شاید بد نباشد که به طبیعت سری بزنید حالتان بهتر خواهد شد. مدتی است از اعضای خانواده غافل شده اید آنها تصور می کنند به کلی فراموش‌شان کرده‌اید؛ هیچ‌کس به اندازه شما از دلتان خبر ندارد سراغشان را بگیرید تا ببینید چقدر احوال‌تان بهتر خواهد شد. این اواخر بی وقفه کار کرده اید، وقت آن رسیده تا به خودتان کمی استراحت بدهید.


♏ فال هفته Pmc متولدین آبان:

دلیل بدخلقی های اخیرتان دلتنگی است هرچه زودتر که می‌توانید کار را ولو برای یک هفته تعطیل کنید و راهی سفر شوید. پس از سفر مطمئن باشید که با روحیه ای صد چندان بالاتر نسبت به قبل فرصت دارید تا به کارهایتان بپردازید. در محیط کاری شخصی به شدت از دستتان ناراحت و عصبانی است بهتر است بیخود برای خودتان دشمن درست نکنید.


♐ فال روزانه پی ام سی متولدین آذر:

درحالی که روزهای خوب و آرامی رو سپری می‌کردید یک حادثه غیرمترقبه اوضاع روحی‌تان را بهم می‌ریزد باید این حقیقت رو بپذیرید که چنین حوادثی برای همگان رخ می دهد باید حواستان باشد راهی پیدا کنید تا روحیه خود را نبازید، اگر به گوشه گیری ادامه بدهید نه فقط خودتان افسرده خاطر می شوید بلکه به اطرافیان هم آسیب می رسانید.


♑ فال پی ام سی امروز متولدین دى:

وقتتان را با مطالعه‌ی کتاب یا رفتن به سینما پر کنید. با اخلاق تندتان معاشرت با دیگران این روزها به صلاحتان نیست. به زودی خبری دریافت می کنید که می تواند تاثیر زیادی روی روحیه تان بگذارد از این فرصت استفاده کنید و خواسته دلتان را به طور منطقی مطرح کنید. آنچه به دیگران می‌گویید در یادشان می‌ماند مراقب انتخاب کلماتتان باشید.


♒ فال  پی ام سی متولدین بهمن:

خودتان را درگیر بازی دیگران نکنید قصدتان خیر است اما شما از تمام جریان باخبر نیستید، نهایتاً پشیمان می‌شوید. از کسی که انتظار ندارید خبری خواهید شنید که خوشحالتان می‌کند. حواستان به سلامت یکی از اطرافیانتان باشد حتی اگر به نظرتان مسئله مهمی نیست، بهتر است شما به او اجازه بی‌توجهی بیش از حد به خودش را ندهید.


♓ فال روزانه پی ام سی متولدین اسفند:

قولی برای همکاری داده‌اید پای حرف و قول‌تان بایستید و تا جایی که می توانید او را کمک کنید. دست از لجبازى بردارید و با مسائل جدی تر برخورد کنید. در رانندگی احتیاط کنید خصوصاً اگر جایی را با عصبانیت ترک کرده‌اید. پرونده یا مسأله ای که فکر می کردید بسته شده، دوباره باز خواهد شد حواستان را معطوف به جزئیات کنید تا گرهِ کار را پیدا کنید.

فال  صوتی پی ام سی این هفته

در ادامه فال صوتی PMC هفته را ارائه کرده ایم که هر هفته فال جدید را می توانید در همین جا گوش کنید.

دانلود

مطالب مشابه را ببینید!