مجله تاپ‌ناز‌

فال گروه خونی و ویژگی های خاص دارنده هر گروه خونی مثبت و منفی

فال گروه خونی

برخی از افراد اعتقاد دارند که به بخشی از شخصیت انسان با توجه به گروه خونی او میشود پی برد. این کار در واقع میانبری در روانشناسی برای شناخت روحیات و رفتار انسان ها محسوب میشود. شما قبلا این کار را با استفاده از سال تولد، ماه تولد و مسائلی از این قبیل انجام داده اید. توجه داشته باشید که هیچ تحقیق علمی دقیقی درباره ارتباط گروه خونی با شخصیت افراد صورت نگرفته است و مطالب این مقاله هم در حد یک فرضیه میباشند.

میتوانید به فال گروه خونی به چشم یک سرگرمی و نظریه ای که خواندن آن خالی از لطف نیست نگاه کنید. بعضی از افراد موافقان سرسخت فال هستند و برخی هم کلا این مسائل را خرافات میدانند و با آن مخالفت میکنند. با گشتن در سایت های مختلف میبینید که خصوصیات افراد را بر اساس مسائل مختلفی تعیین میکنند. همه آنها غلط نیست ولی قضاوت درباره آدم ها به وسیله این فال ها عاقلانه نیست. پس برای قضاوت کردن افراد از این مطلب استفاده نکنید و با ما همراه باشید تا برسی کنیم که خون در رگ های شما میتواند باعث به وجود آمدن چه خصوصیت هایی باشد.

فال گروه خونی و ویژگی های خاص دارنده هر گروه خونی مثبت و منفی

گروه خونی A

افرادی که دارای گروه خونی A میباشند، دچار تغییر اخلاق و روحیات زیادی در طول زندگی خواهند بود. آنها گاهی پر کار و متکبر هستند، بعضی وقت ها تیز هوش و در مواقعی دیگر تحت تاثیر نقشه ها و افکار بقیه افراد قرار میگیرند. آنها دورانی از شور و شوق و حرارت سرشارند و ممکن است بعدا افسرده و سرد و منزوی شوند. به صورتی که اصلا به وقایع اطراف خود توجه نمیکنند. کار به جایی میرسد که به اتفاقات داخل خانه هم بی توجه هستند. به همین خاطر است که شناختن شخصیت پیچیده این گروه خونی، کار چندان راحتی نمیباشد.

کسانی که گروه خونی A دارند معمولا تاثیر پذیر و کم رو هستند. آنها در برابر افرادی که نمیشناسند، هرگز گارد خود را پایین نیاورده و همیشه احتیاط میکنند. زمان زیادی طول میکشد تا با افراد دوست شوند و به کسی زیاد اعتماد نمیکنند. این افراد از نظر روحی خیلی آسیب پذیر میباشند و تحمل نامهربانی و انتقاد را ندارند. نمک نشناسی و بی عدالتی صدمه شدیدی به روحیه آنها میزند.

این افراد در بعضی مواقع در لاک خود فرو رفته و در تنهایی به سر میبرند و بعضی وقت ها حالت دفاعی دارند و عکس العمل هایی صادقانه نشان میدهند. در برخی مواقع هم برای تصمیم درباره رفتار یا واکنش صحیح به مشاور یا راهنما نیاز پیدا میکنند. از دورویی خیلی بدشان می آید. به همین خاطر است که چاپلوسی، تظاهر و دروغ در شخصیت آنها جایی ندارد. اگر در محیطی قرار بگیرند که از تزویر و ریا خالی بوده و با شخصیت آنها هماهنگی داشته باشد، احساس سعادت و آسودگی میکنند. طرفدار ریسک کردن نیستند چون با شکست میانه خوبی ندارند، به همین خاطر است که همیشه احتیاط میکنند و بدون مطالعه و با عجله اقدام به انجام کاری نمیکنند.

تا اینجای کار حتما باید درک کنید که چرا افراد دارای این گروه خونی در تصمیم گیری ها کند بوده و برای شروع کردن هر کاری، وسواس زیادی به خرج میدهند. البته وقتی اگر برای کاری عزم خود را جزم کنند، عقب نشینی در کار نخواهد بود. آنها افرادی مسئولیت پذیر و با وجدان هستند و به همین دلیل برای شغل های حساس مناسب میباشند. افراد دارای گروه خونی A بیشتر از هر فرد دیگری پیرو قانون هستند. اینجور افرادی همیشه به درست کردن اوضاع فکر میکنند. در بحث لباس پوشیدن هم خیلی مرتب میباشند. این تصور وجود دارد که صاحبان این گروه خونی خیلی دلسوز هستند اما افرادی کمال گرا هم به شمار میروند که دوست دارند شرایط منظم و از پیش تعیین شده باشد.

برسی های نشان داده که کارهای مناسب برای این گروه خونی، کارهایی مرتب مثل پلیسی و وکالت است. این افراد توجه ویژه ای به جزییات میدهند و از نگهداری و بایگانی اسناد هم خوششان می آید. آنها افراد خیلی فداکاری هستند و از صدق ترین اعضای یک جمع شناخته میشوند. آنها را بیاد به عنوان رهبرانی مقتدر و باهوش بشناسید که اشتباهات زیادی هم مرتکب میشوند. به خاطر نظمی که دارند مشکل پسند هستند و از موقعیت های شفاف خوششان می آید.

گروه خونی B

افراد دارای این گروه خونی با اراده رک و جسور هستند. آنها خیلی جدی و صریح سخن میگویند. آنها ساده عمل میکنند و از پنهان کاری و زبان بازی و معطل کردن خوششان نمی آید. به همین دلیل است که افراد کم ظرفیت و زود رنج احساساتی میانه خوبی با افراد گروه خونی B ندارند. اکثر افراد این گروه خونی از نظر حیث دونی کامل بوده و کم پیش می آید که تحت تاثیر دیگران باشند. به همین علت نظرشان خیلی سخت درباره شخص یا موضوعی تغییر میکند.

برای این که حساسیتشان را پنهان کنند، سعی میکنند که خشن و سنگدل به نظر برسند اما در باطن افرادی منصف، خوش خو، بلند نظر و بخشنده میباشند. در صورتی که در توانشان باشد، از کمک کردن به افراد دریغ نمیکنند. اما مواقعی هست که به افرادی تک رو و خودخواه تبدیل میشوند و نیرو و وقت خودشان را ترجیح میدهند که بیشتر برای منافع و امور شخصی خودشان صرف کنند.

آنها به عنوان افرادی پر شور و خلاق شناخته میشوند. معمولا نقطه ضعفی از خود بروز نداده ولی گاهی با کم حوصلگی، نگرانی و عصبانیت درگیر هستند. اما خیلی سریع خودشان را از این حالت خلاص میکنند. این افراد به خاطر خصوصیاتی مثل دیر جوشی و سخت گیری، نمیتوانند دوستان زیادی داشته باشند. اما در حوزه مسئولیت های اجتماعی و کار، انسان هایی جاه طلب از نوع مثبت محسوب میشوند. آنها دوست دارند که آقایی کنند و با تحمیل کردن قدرت خودشان به دیگران مشکلی ندارند.

فال گروه خونی و ویژگی های خاص دارنده هر گروه خونی مثبت و منفی

افراد دارای گروه خونی AB

آمارها نشان میدهد که تعداد افرادی که این گروه را دارند نسبت به بقیه گروه های خونی خیلی کمتر هستند. اما همین تعداد کم افراد گروه خونی AB افرادی خاص و فرهیخته به شمار میروند. آنها به علم علاقه دارند و افرادی حساس، منطقی و آرام به شمار میروند. این افراد خیلی خویشتندار و صبور هستند، پس حواستان باشد که از این خصوصیت سو استفاده نکنید و فشار زیادی به آنها نیاورید.

این افراد توانایی خاصی در آرام کردن آشوب های اطراف خود دارند. آنها با زبانی طنز به نقد بقیه افراد میپردازند و با خندهایشان باعث خوشحالی جمعیت میشوند. این افراد در حوضه تجارت موفق بوده و به واسطه پشتکاری که دارند خیلی زود پله ای ترقی را بالا میروند. تحقیقات نشان داده که به حسابداری علاقه داشته و حسابداران خوبی از آب درمیایند. این افراد وقت شناس بوده و درگیر گذشته یا آینده دور نیستند، آنها فقط به آینده نزدیک و زمان حال اهمیت میدهند و در واقع در لحظه زندگی میکنند. آنها در دسته موجودات حساس و احساساتی و زود رنج با عاطفه و رویا پرداز هستند. این افراد به غرایز خود توجه میکنند و شاید به همین خاطر کمی بی ثبات و نا متعادل به نظر برسند. اما واقعیت چیز دیگری است.

شاید به نظر بیاید که آرامش درونی نداشته و واکنش های این افراد متضاد و دور از انتظار باشد. در بین کسانی که گروه خونی AB دارند، افراد با اراده و خود دار به سختی یافت میشود. برخی از این افراد به خود اعتماد نداشته و به دنبال شخصی میگردند که به او تکیه کنند. آنها نسبت به استعدادها و قابلیت هایشان تردید دارند و این کشمکش روحی باعث زدن خسارت هایی میشود، گاهی این افراد حاصل سالها زحمت خود را به این خاطر از دست میدهند. پس تا الان فهمیدید که این گروه دو شخصیت متفاوت دارد، یکی کاملا پر شور و با حرارت است و دیگری هنگام برخورد با مشکلات کاملا از آن به سمت تنهایی و انزوا فرار میکنند.

افراد دارای گروه خونی O

تئوری ها نشان میدهد که افراد با گروه خونی O در بیشتر زمینه ها در خط مقدم قرار دارند، فرقی نمیکند که مربوط به رشته ورزشی مورد علاقه آنها باشد یا در کارشان، این افراد عاشق رقابت میباشند و یک رهبر خوب برای هر گروهی به شمار میروند. هدفمندی از خصوصیات بارز شخصیت این افراد است. آنها چیزی که برایش تلاش میکنند را خوب میشناسند و در این زمینه ریسک پذیر هم هستند.

آنها از سلسله مراتب اجتماعی درک خوبی دارند و به همین دلیل بعد از گذشت مدتی در یک موقعیت، نظر مثبت دیگران به آنها جلب میشود. آنها وفادار و خوشبین بوده و به سختی عصبانی میشوند. البته این افراد ویژگی های بدی مثل حسودی دارند که گاهی خیلی شدید هم میشود. عده ای از افراد دارای گروه خونی O در مدیریت بحران هم حرفی برای گفتن نداشته و بیشتر در این مواقع آشفته فرار را بر قرار ترجیح میدهند! این افراد به قدرت علاقه زیادی دارند که همین موضوع ممکن است برخی از آنها را به افرادی طماع تبدیل کند.

از نظر فطری این دسته خوشبین و خوش صحبت، زنده دل و پر تحرک میباشند و از پس خود بر می آیند. آنها به دنبال یک زندگی خوب هستند که از همه لحاظ از آن لذت ببرند و این لذت های فقط در بعد مالی و پول و ثروت نیست. به دنبال انتقام نبوده و ذاتا افرادی کینه جو نیستند. این موضوع باعث شده تا به عنوان افرادی خوش قلب و پاک طینت شناخته شوند. آنها در کار و زندگی مسئولیت پذیر بوده و برخی از آنها مدیران خوبی از آب در می آیند.

مطالب مشابه را ببینید!