مجله تاپ‌ناز‌

فروش فوق العاده انواع اره دستی در فروشگاه اینترنتی چوبینر

برش ها در بالا بودن کیفیت و دقت هنگام تولید محصول نقش مهمی دارند. برای برش دقیق باید از ابزار آلات مناسب استفاده نمود که علاوه بر کیفیت، سرعت کارتان نیز افزایش یابد. ابزار و ماشین آلات مختلفی برای برش فلز، چوب، پلاستیک و… استفاده می شود که متناسب با نیاز و نوع متریال با یکدیگر متفاوت هستند. از قدیمی ترین ابزار آلات برشی می توان به اره دستی اشاره نمود که در اندازه و مدل های مختلف تولید می شود. با ما همراه باشید که در این مقاله قصد داریم وارد دنیای جذاب انواع اره دستی  عرضه شده در فروشگاه اینترنتی چوبینر شویم.

فروش فوق العاده انواع اره دستی در فروشگاه اینترنتی چوبینر

انواع اره دستی

اره دستی با توجه به مدل چیدمان دندانه ها مناسب برش چوب، فلز، پلاستیک و… است یعنی حالت قرار گرفتن دندانه اره مناسب برش فلز، با حالت دندانه اره دستی مناسب برش چوب متفاوت می باشد. همان طور که گفتیم اره دستی در مدل های مختلفی تولید می شود که هر مدل قابلیت های منحصر به خود را دارا می باشد. انواع اره دستی به شرح زیر می باشند:

  • اره دم روباهی
  • کمان اره
  • اره پشت دار
  • کمان اره مویی
  • اره باغبانی
  • اره نوکی

اره دم روباهی

اره دم روباهی یک نمونه از انواع اره دستی است که از لحاظ شکل ظاهری به دم روباه شبیه است. با توجه به این که تیغه این اره در بخش نوک از عرض و پهنای کمتری نسبت به بخش متصل به دسته برخوردار است به اره دم روباهی خوانده می شود. لازم به ذکر است که اره دم روباهی قابلیت برش طولی و عرضی تخته چند لا، قطعات چوبی بزرگ و تخته خرده چوب را دارد.

فروش فوق العاده انواع اره دستی در فروشگاه اینترنتی چوبینر

کمان اره

کمان اره در سایز و ابعاد مختلف تولید می گردد گاهی با توجه به ابعاد این قابلیت را دارد که از دو طرف حرکت داده شود. کمان اره هایی که در ابعاد بزرگ تولید می شوند قابلیت تعویض تیغه را دارند و می توان بر روی آن ها تیغه برش چوب تر یا چوب خشک و حتی فلزات را نصب نمود. در مدل های کوچک کمان اره نیز که به کمان اره دستی معروف هستند تیغ های آهن بر یا چوب بر جهت ظریف بری و برش متریال نازک نصب می گردد.

فروش فوق العاده انواع اره دستی در فروشگاه اینترنتی چوبینر

اره پشت دار

یک نمونه دیگر از انواع اره دستی به اره پشت دار معروف است. اره پشت دار در اکثر مواقع دارای دندانه های تیز و ظریف می باشد. این مدل اره را به این دلیل اره پشت دار می خوانند که تیغه دارای یک روکش است که هنگام استفاده از اره می توان به راحتی دست را بر روی تیغه برای اعمال فشار بیشتر قرار داد و دست به واسطه این روکش دچار آسیب و بریدگی نمی گردد. علاوه بر این اره پشت دار با توجه به ساختاری که دارد در هنگام برش قطعات دچار انحراف و خطای حرکتی نمی گردد.

کمان اره مویی

کمان اره مویی یک نمونه از اره های دستی است  که در صنایع دستی و هنرهای چوبی از قبیل معرق کاری استفاده می گردد. تیغ اره در کمان اره مویی قابل تعویض است به این صورت که بر روی کمان اره پیچ های خروسکی قرار دارند که با آچار مشتی به راحتی باز و بسته می گردند تا تیغ اره مویی بر روی کمان نصب گردد.

اره باغبانی

اره باغبانی همان طور که از نامش مشخص است برای هرس کردن درختان استفاده می شود و فرم دندانه به صورتی است که این گروه از اره دستی ها سرعت بالایی دارند. اره باغبانی با نام اره شاخه بری نیز معروف است و فرم ظاهری آن دارای یک قوس و انحنا است. لازم به ذکر است که اره باغبانی در بعضی مدل ها قابل جمع شدن و قرار گرفتن در محافظ و غلاف است.

اره نوکی

اره نوکی یکی از اره های دستی سایز کوچک است که در قسمت اتصال به دسته پهن و در قسمت نوک اره عرض کمتری دارد. اره نوکی با توجه به ظرافت نوکش قابلیت برش قوس دار و دایره ای را دارد و برای این کار بهتر است در قطعه کار سوراخی ایجاد نمود و سپس به راحتی برش دایره ای را انجام داد.

قیمت اره دستی

لازم به ذکر است که اره دستی در مدل، ابعاد و قابلیت های مختلفی تولید می شود که در فروشگاه چوبینر موجود می باشند. جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت اره دستی می توانید از طریق راه های زیر با چوبینر ارتباط برقرار کنید:

09021235626 – 02166563048 – 02634647972

Choobiner.ir

رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!