مجله تاپ‌ناز‌

فروش گوسفند زنده به صورت اینترنتی با خدمات حمل و ذبح رایگان در محل

با دام کالا فروش گوسفند زنده نیز اینترنتی شد!

سال‌ها پیش تصور اینکه بتوانیم بدون خروج از خانه کالاهای مورد نیاز خود را از طریق اینترنت در کم ترین زمان خریداری کنیم بسیار دشوار بود‌. اما در دهه‌ی اخیر خرید اینترنتی کالا در تمام دنیا و کشور ما بسیار رایج شد. به گونه‌ای که افراد با جست و جو در اینترنت کوچک ترین کالای مورد نیاز خود را خریداری می‌کنند. سایت دام کالا نیز از این بستر جهت فروش گوسفند زنده استفاده نموده است.

از طریق فروشگاه اینترنتی دام کالا می‌توان در زمانی کوتاه و با هزینه‌ای بسیار مناسب گوسفند زنده‌ی دلخواه خود را خریداری کرد. دامکالا با دارا بودن یک دامپروری اختصاصی راه را بر هرگونه شکی نسبت به کیفیت دام خریداری شده می‌بندد. این ویژگی باعث می‌شود تا گوسفند زنده بی واسطه و با قیمت اصلی تصویب شده به دست خریدار برسد.

کیفیت گوشت گوسفند به نسبت خوراکی که مصرف می‌کند متغییر می‌باشد. هرچه خوراک مصرف شده توسط دام با کیفیت تر و مقوی تر باشد، کیفیت گوشت تولید شده نیز مطلوب تر می‌باشد. حتی در تولید شیر در دام‌های شیری نیز این موضوع به همین شکل می‌باشد. هر آنچه که در خوراک دام باشد در گوشت و شیر دام نمود پیدا می‌کند. بر این اساس در دامکالا خوراک و کنسانتره‌ی مورد استفاده از فرمول و ترکیبات ویژه‌ای تهیه می‌شود. یکی از وظایف دامپزشکان نوشتن جیره‌ی غذایی اختصاصی در دامپروری‌ها می‌باشد که این امر در دام کالا به کمک دامپزشکان متخصص و با تجربه به درستی صورت می‌پذیرد.

ترکیبات استفاده شده در این خوراک از پروتئین‌های با ارزش تأمین می‌شود. پروتئین بالا در خوراک دام موجب بالا رفتن راندمان رشد و کیفیت گوشت می‌شود. گوسفندان تهیه شده از دام کالا به علت مصرف این مواد مغذی به عنوان خوراک از وضعیت جسمانی مطلوب و گوشت بسیار با کیفیت برخوردار هستند. مصرف خوراک پروتئینی در گوسفندان پرواری باعث جلوگیری از تجمع چربی‌های اضافه و لذیذ شدن گوشت می‌شود.

همچنین لازم به ذکر است که هیچ گونه مواد شیمیایی و هورمونی در تغذیه‌ی گوسفندان دامکالا استفاده نمی‌شود. در نتیجه گوسفندان پرورش یافته کاملاً ارگانیک و طبیعی می‌باشند. متأسفانه مراکز نامعتبر فروش گوسفند زنده به دلیل هزینه‌های بالای تأمین خوراک مرغوب اهمیت چندانی به تغذیه‌ی دام‌ها نمی‌دهند و از اصول مناسبی پیروی نمی‌کنند. یکی از مزایای سایت دام کالا وجود نمودار و تاریخچه‌ی رشد اختصاصی برای هر یک از گوسفندان می‌باشد که خریداران به راحتی می‌توانند پس از مشاهده‌ی نمودار‌های رشد و واکسیناسیون در سایت اقدام به خرید گوسفند زنده مورد نظر خود کنند.

در دامپروری صنعتی محیط پرورش دام در روند رشد دام‌ها بسیار مؤثر است. در دامکالا نیز نظارت ویژه‌ای بر محیط پرورش انجام می‌شود. تمامی فاکتور‌های مرتبط با محیط از جمله رطوبت، نور، گرمایش، تهویه و… توسط دکتر دامپزشک تعیین و نظارت می‌شود. در واقع تفاوت دامپروری سنتی و صنعتی در همزمان سازی مراحل رشد و این اصول پرورشی مشخص می‌گردد.

فروش گوسفند زنده به صورت اینترنتی با خدمات حمل و ذبح رایگان در محل

امکان خرید بره جهت پروار بندی در دامکالا فراهم می‌باشد.

 

امکاناتی که با خرید گوسفند زنده از دام کالا فراهم می‌شود

یکی از خدماتی که در دام کالا انجام می‌‌گیرد، قربانی کردن گوسفند جهت عقیقه‌ی کودک است. عقیقه کردن حکمی مستحب در دین اسلام می‌باشد که طبق آن در هفت روزگی کودک تازه متولد شده یک دام زنده‌ی حلال گوشت توسط پدر و مادر قربانی می‌شوند و گوشت آن را حداقل میان ده نفر توزیع می‌کنند.

در دام کالا امکان قربانی کردن گوسفند زنده برای عقیقه‌ی نوزاد از راه دور و توزیع آن در موسسه‌ی خیریه‌ی کهریزک فراهم می‌باشد. همچنین خریدار می‌تواند با درخواست اعزام قصاب رایگان در محل نیز حکم عقیقه را به جا آورد. قصاب آدرس مورد نظر اعزام شده و پس از ذبح گوسفند، گوشت قربانی را جهت توزیع آماده می‌کند.

از دیگر خدمات دامکالا در زمینه‌ی فروش گوسفند زنده می‌توان به امکان فروش عمده از دامپروری دام کالا به طور مستقیم اشاره نمود. برای نمونه افرادی که قصد پروار بندی گوسفند دارند با خرید عمده‌ی گوسفند از دامکالا می‌توانند از سلامت گله‌ی پروار بندی خود اطمینان حاصل کنند. زیرا گوسفندان بیمار در دامکالا به سرعت از گله حذف می‌شوند و ریسک ابتلا به بیماری در گوسفندان دیگر به شدت کاهش می‌یابد.

فروش گوسفند زنده به صورت اینترنتی با خدمات حمل و ذبح رایگان در محل

پرورش در محیط آرام و به دور از استرس از فاکتورهای مهم در پرورش دام صنعتی است.

 

همچنین مراکزی که روزانه میزان زیادی گوشت مصرف می‌کنند، با خرید عمده از دامکالا می‌توانند در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند و گوشت مصرفی خود را از این طریق تأمین نمایند.

در دام کالا گوسفند زنده به طور کاملاً رایگان به آدرس وارد شده توسط خریدار ارسال می‌شود. همچنین در صورت خواست مشتری همکاران دامکالا جهت ذبح گوسفند خریداری شده به محل اعزام خواهند شد. لازم به ذکر است این امکان نیز مانند ارسال گوسفند به محل کاملاً رایگان است.

در یک نتیجه گیری کلی می‌توان گفت بر خلاف اکثر سایت‌هایی که در اینترنت در زمینه‌ی گوسفند زنده فعالیت می‌کنند در دام کالا هیچ گونه واسطه‌ای میان خریدار و فروشنده قرار نمی‌گیرد که این خود باعث ثبات قیمت و مناسب بودن آن می‌شود. ما به راحتی می‌توانیم از این فروشگاه اینترنتی در کوتاه ترین زمان گوسفند زنده خریداری کنیم. رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!