مجله تاپ‌ناز‌

فصل دوم سریال از سرنوشت + داستان، عکس و بیوگرافی بازیگران سریال

فصل دوم سریال از سرنوشت

فصل دوم سریال از سرنوشت به کارگردانی علیرضا بذرافشان از دی ماه پخش خواهد شد. فصل اول این سریال به کارگردانی محمدرضا خردمندان پخش شد و اینک فصل دوم با بازیگران جدید ساخته شده است.

فصل دوم این سریال در مورد اتفاقات دوران نوجوانی دو شخصیت اصلی این سریال هاشم و سهراب است که دارای حیایی و کیسان دیباج این نقش ها را بازی می کنند.

فصل دوم سریال از سرنوشت

در فصل اول این سریال بازیگرانی همجون مجید واشقانی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی و فریبا نادری ایفای نقش می کردند و در این فصل بازیگرانی همچون فاطیما بهارمست، مرضه موسوی، مائده طهماسبی، دارا حیایی و … ایفای نقش می کنند.

فصل دوم سریال از سرنوشت

خلاصه داستان

داستان این سریال که در ادامه فصل اول سریال از سرنوشت است در داستان آن از رفاقت هاشم و سهراب دو پسر بچه پرورشگاهی شروع می شود. این دو در فصل اول در یک مرکز زندگی می کردند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می رسند. این دو در سر آرزوهای بزرگی دارند، فراز و نشیب زندگی آنها محور روایت اتفاقات این سریال است.

فصل دوم سریال از سرنوشت

زمان پخش

سریال  از سرنوشت از شنبه بتا چهارشنبه ساعت 21:30 از شبکه دو پخش می شد. پنجشنبه ها خلاصه هفتگی این سریال در همین ساعت پخش می شود و ساعت تکرار آن یک و سی بامداد، 12:15 و 16:15 است.

مکان فیلمبرداری فصل اول این سریال در پرورشگاهی سمت جنوب تهران است و فصل دوم آن در خیابان های تهران است.

فصل دوم سریال از سرنوشت

 

در ادامه بیوگرافی بازیگران سریال از سرنوشت دو را می خوانید.

فصل دوم سریال از سرنوشت

بیوگرافی فاطیما بهارمست 

فاطیما بهارمست بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و گوینده ایرانی متولد 10 تیر سال 1375 در شهر تهران است. او فارغ التحصیل رشته بازیگری تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی است.

فصل دوم سریال از سرنوشت

بیوگرافی دارا حیایی

دارا حیایی متولد 11 شهریور سال 1375 در شهر تهران است او پسر امین حیایی و موا بانکی پور است.

فصل دوم سریال از سرنوشت

بیوگرافی مائده طهماسبی

مائده طهماسبی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد سال 1336 در شهر بابل است او کارگردان تئاتر و مترجم نیز می باشد. پدرش پزشک بود و مادرش خانه دار بود. او دو برادر و یک خواهر دارد. او فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته خبرنگاری با گرایش تئاتر و علوم سیاسی است.

مطالب مشابه را ببینید!