مجله تاپ‌ناز‌

فواید اجاره خودرو بدون راننده در تهران

اجاره خودرو بدون راننده

اجاره خودرو یکی از روش های ساده برای زمانی که برای مدتی کوتاهی به ماشینی نیاز دارید و یا سفر بسیار مناسب خواهد بود. افراد در این روش دیگر نیاز به خرید خودرو ندارند و با پرداخت هزینه می توانید در مدت معین (به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه) انواع خودروی لوکس را کرایه کنند. شما می توانید این خدمات را در تمامی شهرهای ایران و حتی در کشورهای خارجی از طریق شرکت هایی که در این صنعت فعالیت می کنند استفاده کنید.

اجاره خودرو اولین بار در سال 1916 در کشور آمریکا توسط جوساندرس اتفاق افتاد بطوری که وی خودروی خود را به تاجری کرایه داد و بابت آن مقداری پول دریافت کرد. جوساندرس با همین روند توانست 21 شعبه کرایه ماشین در آمریکا را تاسیس کند.

شهر تهران با توجه به پایتخت بودن و جمعیت روز افزون آن، استقبال از رنت ماشین بالا می باشد. شما می توانید انواع ماشین خارجی و ایرانی را به دو صورت اجاره خودرو با راننده و اجاره ماشین بدون راننده کرایه کنید. اجاره ماشین بدون راننده در تهران جز پرطرفدارترین خدمات به شمار می آید که در زیر به مزایای آن اشاره می کنیم.

اجاره ماشین بدون راننده در تهران

شما می توانید از طریق شرکت های معتبر خودروی لوکس و اقتصادی بر اساس بودجه خود را رزرو کنید. حداقل مدت زمان کرایه 3 روز می باشد. هر خودرو با توجه به مدل دارای محدودیت کیلومتری در طول روز هستند.

شرکت ها موظف هستند ماشین را تمیز، کارواش رفته و بدون هیچ نقص فنی به شما تحویل دهند. باک بنزین نیز فول بوده و همچنین در زمان تحویل شما نیز فول تحویل دهید.

اجاره خودرو

مزایای اجاره خودرو بدون راننده در تهران

اجاره خودرو بدون راننده در تهران و یا هر شهر دیگر مزایای زیادی به همراه دارد که در زیر به مهمترین آنها اشاره می کنیم:

  • آزادی و استقلال در خودرو: در سفر بدون هیچ نگرانی از نظر زمانی می توانید هر لحظه بخواهید بایستید و یا به مکان های دورتر بروید و از سفر خود لذت ببرید.
  • صرفه جویی در هزینه: کرایه تاکسی در تهران بسیار بالا می باشد شما با کرایه ماشین می توانید به راحتی در هزینه های خود صرفه جویی کنید.
  • عدم نیاز به پرداخت بیمه، تجهیزات اضافه: در استفاده از این روش شما نیازی به پرداخت مبلغی بابت بیمه نامه و قطعات خودرو نمی باشید شرکت تماما خودرو با مورد بررسی قرار داده است و سالم در اختیار شما می گذارد.
  • جادار بودن خودرو: شما می توانید به راحتی هر تعداد چمدان و وسیله را در ماشین قرار دهید.

برای چه افرادی اجاره ماشین بدون راننده مناسب است؟

  • کسانی که در مدت زمان کوتاه نیاز به خودرو دارند
  • ماشین عروس
  • برای سفر های برون شهری
  • ترانسفر فورودگاهی
  • استقبال از مهمان مهم و ویژه

اجاره ماشین

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو بدون راننده در تهران

هر شرکت مدارک محتلفی را برای اجاره ماشین در نظر گرفته است که در بسیاری از مجموعه ها با توجه به بررسی های انجام شده ممکن است سختگیرانه باشد. ولی موسسه سعادت رنت یکی از شرکت های معتبر و سرشناس در ایران است که در صنعت کرایه ماشین به مدت 10 سال سابقه فعالیت دارد و اولین شرکت در این زمینه می باشد. در صورتی که بخواهید از این مجموعه خودرو اجاره کنید کافیست از طریق سایت به صورت آنلاین بدون پرداخت هیچ مبلغی خودروی مورد نظر خود را رزرو کنید. مدارک اجاره خودرو نیز در زیر ذکر شده است:

  • حداقل سن 20 سال
  • گواهینامه
  • مدرک شناسایی
  • مدارک شغلی
  • ارائه چک به مبلغ خودرو (در زمان عودت خودرو به شما بازگردانده می شود)
  • دیپوزیت (مبلغی که براساس هر خودرو متفاوت است و پش از تحویل به شرکت به شما بازگدانده خواهد شد.)
  • بستن قرارداد

این مجموعه به دلیل دارا بودن مجوز به صورت قانونی در کنار شما خواهد بود. به همین دلیل قراردادی در دو نسخه برای شما در نظر گرفته است که در آن اطلاعات راننده، خودرو، مدت زمان کرایه ، زمان و مکان تحویل و عودت به طور کامل یادداشت شده است که پس از تحویل می بایست امضا کنید و تا زمان عودت باید نزد خود نگهداری کنید.

سخن آخر

سعادت رنت مجموعه ای با سابقه و شناخته شده است که در سراسر ایران چندین نمایندگی رسمی و فعال را تاسیس کرده است. همچنین دارای دفتر نمایندگی در ترکیه و امارات می باشد. سعادت رنت انواع خودروی خارجی و ایرانی را در ناوگان خود دارد تا با توجه به بودجه و علاقه بتوانید یکی را انتخاب کنید. ارائه خدمات این شرکت به صورت 24 ساعت در طول 7 روز هفته می باشد. شما در هر نقطه‌ای می‌توانید خودرو را رزرو کنید و در هر محلی در هر زمانی تحویل بگیرید.

هدف این مجموعه ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می باشد.

مطالب مشابه را ببینید!