مجله تاپ‌ناز‌

فیلم در جستجوی فریده + داستان سریال و اسامی بازیگران فیلم نماینده ایران در اسکار

فیلم در جستجوی فریده

فیلم در جستجوی فریده نماینده سینمای ایران است که برای مراسم اسکار 2020 معرفی شده است. در ادامه داستان فیلم، اسای بازیگران و عکس های این فیلم را مشاهده می کنید.

فیلم در جستجوی فریده

در جستجوی فریده فیلمی مستند به کارگردانی و تهیه کنندگی آزاده موسوی و کوروش عطایی محصول سال 1397 است. ای نفیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و به عنوان نماینده سینمای ایران به مراسم اسکار 2020 معرفی شده است.

فیلم در جستجوی فریده

داستان فیلم

داستان فیلم در مورد زنی به نام فریده است که 40 سال پیش در شهر مشهد و در حرم امام رضا خانواده اش رهایش کرده اند و پس از انتقال به شیرخوارگاه توسط زن و مدی هلندی به فرزندی گرفته می شود و او را به کشور هلند می برند

فریده در طول سال های نوجوانی و جوانی به دلیل ترسی که از سفر به ایران داشت و تمایل نداشتن خانواده اش به ایران برنگشت ولی چند سالی است که از راه دور در جستجوی خانواده اش است و به همین منظور بلاخره به ایران سفر می کند تا شهر زادگاهش را ببیند. حالا سه خانواده مدعی هستند که خانواده واقعی او هستند و …

این داستان واقعی است و بر اساس زندگی دختر ایرانی الاصلی به نام الین فریده کونینگ می باشد که به دنبال خانواده اش در ایران است.

فیلم در جستجوی فریده

الین فریده کونینگ کیست؟

او زنی 4 ساله است که حضانت او را زن و مردی هلندی گرفته اند و در کشور هلند زندگی کرده است. او یک مددکار اجتماعی است و به عنوان سوپروایزر بر زندگی تعدادی از افراد که سندروم دان دارند نظارت دارد.

او عاشق مردم و فرهنگ ایران است  و امیدوار است که به دلیل این فیلم بتواند پدر و مادرش واقعی اش را پیدا کند.

فیلم در جستجوی فریده

 

مطالب مشابه را ببینید!