مجله تاپ‌ناز‌

چگونه برای قالیشویی تبلیغ هدفمند داشته باشیم؟

با نزدیک شدن به عید نوروز، خانه تکانی این سنت کهن و دیرینه آغاز می‌شود. ایرانیان در گذشته بر این باور بودند که بهار نوید زندگی دوباره است و هنگامی که به استقبال نوروز می‌رویم، باید هیچ گونه گرد و غباری در خانه نباشد و پلیدی‌ها و زشتی‌ها از محل زندگی پاک شده باشد. یکی از اصلی‌ترین کارهایی که برای خانه تکانی باید انجام دهیم شستن فرش‌هاست. با مدرن شدن و پدید آمدن زندگی آپارتمانی، شستن فرش‌ها را باید به قالیشویی بسپریم. پس در نتیجه این روزهای پایان سال، بازار کار و رقابت قالیشویی‌ها بسیار گرم است. بی شک اگر قالیشویی تبلیغات خوبی در طول سال و حتی شب عید داشته باشد، پیروز میدان خواهد بود. در این مقاله قصد داریم در مورد تبلیغات هدفمند ویژه‌ی قالیشویی‌ها با هم صحبت کنیم. لطفا همراه ما باشید.

چگونه برای قالیشویی تبلیغ هدفمند داشته باشیم؟

برای تبلیغات قالیشویی، با چاپ تراکت خداحافظی کنید!

تبلیغ قالیشویی به صورت تراکتی تا سالهای گذشته بسیار مرسوم بود. البته هنوز هم خیلی از شرکت‌های خدماتی از نوع تبلیغ استفاده می‌کنند. این روزها دوست داران طبیعت زیاد هستند و همه می‌دانیم که برای چاپ تراکت‌هایی که شاید درصد بسیار بالایی از افراد نخوانده آنها را روانه سطل زباله می‌کنند، چقدر انرژی باید هدر برود. از قطع درختان برای تهیه کاغذ گرفته تا هزینه‌ی چاپ. البته این را هم اضافه کنیم که ما منکر تبلیغات چاپی نیستیم، فقط حرفمان این است که تا حد توان در چاپ تراکت صرفه جویی کنید تا خدایی نکرده به طبیعت ضرری نرسد.

تبلیغات پیامکی یک روش نوین برای تبلیغات قالیشویی!

این روش یکی از مقرون به صرفه‌ترین و کم هزینه‌ترین روش‌های تبلیغاتی محسوب می‌شود که امروزه طرفداران بسیار زیادی در میان کسب و کارهای کوچک و بزرگ دارد. اما توجه داشته باشید که برای تبلیغ قالیشویی با پیامک، باید برنامه ریزی دقیق داشته باشید و بدانید که چه نکاتی را در تبلیغات خود باید رعایت کنید تا بتوانید بیشترین بازدهی و سود را داشته باشید. در این قسمت نگاهی کوتاه به نکات طلایی تبلیغات پیامکی ویژه قالیشویی‌ها خواهیم داشت.

رقبای خود را به خوبی بشناسید

یادتان باشد شرط اول برای اینکه در ارسال پیامک انبوه به مشتریان، هدفمند و موفق باشید؛ این است که شناخت درست و دقیق از رقبای خود داشته باشید. باید بدانید که در محل قالیشویی شما چند قالیشویی دیگر در حال فعالیت هستند، چه خدماتی ارائه می‌دهند و ریز هزینه و قیمت‌های آنها را داشته باشید. وقتی اطلاعاتتان کامل شد حالا وقت برنامه ریزی است. تا حد توان روی قیمت‌ها دقیق شوید و خدماتی مانند حمل و نقل رایگان را به مجموعه خود اضافه کنید. حال کافیست که در متن پیامکی خود روی خدمات

ویژه و قیمت منحصر به فرد مجموعه تمرکز کنید.

تبلیغات پیامکی منطقه‌ای داشته باشید

اگر شما صاحب قالیشویی در شرق تهران هستید، لازم نیست که پیامک انبوه به کل شهر تهران داشته باشید، چرا که هر منطقه‌ای قالیشویی‌های خود را دارد و همچنین ساکنین هر ناحیه تمایل دارند از شرکت‌های خدماتی نزدیک محل سکونت خود استفاده کنند. پس باید روی ارسال پیامک در شرق تهران متمرکز شوید. سامانه‌های پیامکی معتبر در پنل خود دارای سه فیلتر هستند که به شما کمک خواهند کرد، تا راحت‌تر به بانک شماره تماسی مورد نظر دسترس داشته باشید این سه فیلتر شامل موارد ذیل هستند:

  1. کد پستی
  2. منطقه
  3. پیامپ

تبلیغات پیامکی منطقه ایاولین و دومین مورد که کاملا شفاف و واضح هستند، اما اگر بخواهیم در مورد پیامپ توضیح بیشتری بدهیم باید بگوییم که: در شهرهای بزرگ فیلتری به نام پیامپ قابل ارائه است که شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید از روی نقشه جغرافیایی منطقه خود پیامک ارسال کنید. این فیلتر بسیار هوشمند و هدفمند طراحی شده است و به زودی برای شهرستان‌های کوچک‌تر نیز قابل اجرا خواهد بود.

چگونه برای قالیشویی تبلیغ هدفمند داشته باشیم؟

ارسال پیامک حاوی کد تخفیف فراموش نشود

تخفیف گرفتن همیشه حس خوبی برای مشتری ایجاد می‌کند؛ شما می‌توانید 3 نوع تخفیف برای قالیشویی خود داشته باشید:

  1. تخفیف ویژه نخستین شستشو
  2. تخفیف برای مشتریان قدیمی
  3. تخفیف بر حسب متراژ

هر سه کد تخفیف را می‌توانید در قالب پیامک برای مشتریان جدید و قدیمی خود ارسال کنید.

ارسال پیامک نظرسنجی یکی از بهترین تبلیغات برای شماست!

پس از آنکه قالیشویی مشتری انجام شد و فرش‌ها تحویل داده شد، باید یک پیامک نظرسنجی برای مشتری ارسال شود. این امر بسیار مهم است که مشتری بداند، نظر او برای مجموعه شما بسیار هائز اهمیت است. از دو طریق می‌توانید نظرسنجی انجام دهید؛ اگر سایت دارید یک فرم نظرسنجی در سایت طراحی کنید و لینک آن را در قالب پیامک برای مشتری ارسال کنید. اگر به روش ابتدایی قصد نظر سنجی دارید کافیست پیامکی ارسال کنید و از مشتری بخواهید به خدمات شما از 1 تا 4 نمره بدهد و عدد انتخابی را به شماره پیامک ارسال نماید. با نظر سنجی از مشتریان قادر خواهید بود اعتماد آنها را برای استفاده از خدمات آتی مجموعه جلب کنید.

متن پیامک را جذاب بنویسید!

متن پیامک باید کوتاه اما جذاب باشد. شما تنها با استفاده از 160 کاراکتر باید پیامک خود را نگارش کنید. بهتر است که پیامک از یک صفحه بیشتر نشود. لحن پیامک حتما صمیمی و خودمانی باشد. چنیدن بار متن را چک کنید تا غلط املایی و دستوری نداشته باشد همچنین لینک یا شماره ارسالی درست باشد. چند نمونه پیامک ارسالی برای قالیشویی‌ را در این قسمت برایتان می‌نویسیم:

  1. فرش قلب خانه است، تمیزی آن را به ما بسپارید. قالیشویی …. تماس…
  2. قالیشویی … تضمین کتبی برای سلامت فرش‌های دستباف، ارسال رایگان تماس…
  3. قالیشویی تمام اتوماتیک، تخفیف 25 درصدی ویژه مشتریان اول تماس…

انتخاب سامانه پیامکی مناسب

انتخاب سامانه پیامکی معتبر یکی از مراحلی است که باید در همان ابتدا با دقت فراوان به آن بپردازید. سامانه‌ای که خدمات 24 ساعته به شما ارائه می‌دهد و بانک اطلاعاتی کاملی دارد را می‌توان یک سامانه مناسب و معتبر دانست. رونق کسب و کار با کندو یکی از اهداف بلند مدتی است که ما همواره برای فروش هر چه بیشتر مشتریان عزیز در چشم انداز کاری خود در نظر گرفته‌ایم.

مزایای استفاده از تبلیغات پیامکی برای قالیشویی

  1. هزینه کم
  2. تبلیغ هدفمند (منطقه، کد پستی، جنسیت، سن و …)
  3. عدم اتلاف انرژی
  4. صرفه جویی در وقت (با پنل کندو هزاران پیامک در چند دقیقه ارسال کنید)
  5. عدم نیاز به طراحی تیزر یا تراکت
  6. تحلیل دقیق و منطقی پس از تبلیغات
  7. پشتبانی 24 ساعته
  8. عودت هزینه پیامک در صورت نرسیدن به مخاطب
  9. دسترسی آسان مخاطب به پیامک
  10. عدم نیاز به اینترن
چگونه برای قالیشویی تبلیغ هدفمند داشته باشیم؟

تبلیغات سایت و شبکه‌های مجازی

 این روزها سایت هر مجموعه‌ای حکم شناسنامه‌ی آن را دارد. اگر دارای سایت قالیشویی هستید؛ می‌توانید از تبلیغات کلیکی یا گوگل ادز کمک بگیرید. همچنین اگر صفحه‌ یا کانال تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام دارید، نیز می‌توانید در آنها فعالیت زیادی در جهت تبلیغات خود داشته باشید. تفاوت این روش‌ها با تبلیغات پیامکی در هزینه و میزان زمانی است که برای آنها صرف خواهد شد.

سخن آخر

در این مقاله تمام سعی خود را کردیم که پیرامون روش‌های تبلیغاتی برای قالیشویی با شما صحبت کنیم. در آخر باید بگوییم که برای موفقیت بیشتر در زمینه تبلیغات، بهتر است که چندین روش تبلیغاتی را با هم داشته باشید. چرا که تمامی روش‌ها مکمل یکدیگر هستند.

مطالب مشابه را ببینید!