مجله تاپ‌ناز‌

قانون جذب عشق چیست و چطور کسی را عاشقمان است را جذب کنیم

قانون جذب قانونی بر پایه انرژی فوق طبیعی و متافیزیک است که در بیشتر موارد از آن استفاده می شود. قانون جذب پرورش افکار و دید مثبت نسبت به یک موضوع است که با استفاده از کائنات به شما کمک می کند تا به آنچه در فکر خود دارید برسید. قانون جذب عشق هم به همین شکلی که توضیح دادیم عمل می کند.

در قانون جذب عشق این امکان وجود دارد که فرد از طریق پرورش افکار مثبت و به زبان آوردن این افکار ذهن نیمه هوشیار خود را به سویی که می خواهد جهت بدهد و با این جهت دهی فردی را که در نظر دارد به سوی خود جذب کند بیشتر افراد در زندگی خود برای جوانب مختلف قواعد در نظر می گیرند و بر اساس این قواعد به آنچه که در ذهن خود دارند دست پیدا خواهند کرد.

تا وقتی که به مفهوم جذب عشق پی نبرده اید نمی توانید از آن به درستی استفاده کنید. این قانون یک قانون طبیعی است و در صورتی که که شما بدرستی از آن استفاده کنید، می تواند کمک زیادی به شما کند تا همسر مورد علاقه خود را پیدا کنید و یا به عشق خود برسید. اگر شما هم مایل هستید این قانون را بیشتر بشناسید با ما همراه باشید.

قانون جذب عشق

انسان در زندگی خود می تواند ثمره تفکرات و اندیشه های خود را ببیند و افرادی که برای رسیدن به اهداف خود تفکرات مثبت دارند و به این تفکرات باور دارند به هدف خود می رسند و بر خلاف افرادی که برای رسیدن به هدف خود دچار ترس و خیال پردازی منفی هستند نمی توانند به این اهداف برسند. این قوانین در جذب کردن عشق هم دیده می شود.

ترس از دست دادن یکی از احساسات منفی در رابطه عاشقانه است که باعث انتقال انرژی منفی از سوی شما به سمت کائنات است و باعث می شود تا شما بیشتر از فرد مورد علاقه خودتان دور شوید.

احساسات در قانون جذب بسیار مهم هستند و راهنمای دقیقی برای رسیدن به آنچه می خواهید می باشد در حقیقت شما برای رسیدن به اهداف خود نیاز به ترس و احساسات منفی ندارید و باید به خاطر داشته باشید که این تر ها می تواند باعث دور شدن شما از اهدافتان باشد. وقتی که شما افکار و احساسات خوب را در درون خود پرورش می دهید در حقیقت از این قانون جذب برای رسیدن به فردی که می خواهید استفاده کرده اید.

قوانین جذب عشق

برای استفاده از قوانین جذب عشق و رسیدن به فردی که دوستش دارید می توانید از قوانین تجربی تعیین شده ای استفاده کنید که شما را در این مورد یاری می کند. این قوانین در بیشتر موارد به پرورش احساسات و افکار مثبت در شما بر می گردد و با به کار بردن آن کائنات این دوست داشتن را به شما هدیه می دهند. در قوانین جذب عشق، بیشتر از تکنیک های اثرگذاری بر دیگران هم استفاده می شود.

فردی شاد باشید

شاد بودن یکی از عوامل مهم است که می تواند باعث جذب دیگران به سوی شما باشد. عواملی که باعث شاد بودن شما در زندگی است را باید شناسایی کنید و بیشتر در روابط خود استفاده کنید تا از این طریق فردی را که دوست دارید به سوی خود جذب کنید.

نداشته ها را فراموش کنید

فکر کردن به نداشته ها در قوانین عشق می توانید تاثیرات منفی داشته باشد و با تمرکز روی آنها ممکن است فردی که دوست دارید از شما دور باشد و رابطه شما را کم رنگ تر کند.

ده تا بیست دقیقه از روز را صرف شناخت خود کنید

بهتر است که برای شناخت خود وقت بگذارید. می توانید مدیتیشن کنید و یا در مقابل آینه بیاستید و در مورد اینکه نسبه به دیگران چه احساساتی دارید از خودتان سوال بپرسید و اینکه چگونه روزتان را سپری می کنید سوال کنید. وقتی که شما به صورت کامل خود را بشناسید جذب کردن یک رابطه مثبت، سالم و طولانی کاری راحت است.

قانون جذب عشق

سخت نگرفتن زندگی

از دلایلی که باعث تنها ماندن می شود قضاوت کردن در مورد افرادی است که وارد زندگی شما می شوند. پس زندگی را راحت بگیرید و از اینکه روی ایده آل ها متمرکز کنید دست بردارید و این جمله را که هر چه پیش آید خوش آید را به خاطر داشته باشید تا اتفاقات خوب برای شما پیش آید.

آشتی کردن با خود

هر اندازه خودات را بیشتر قبول داشته باشید رابطه بهتری را تجربه خواهید کرد ولی در صورتی که دارای عزت نفس و اعتماد به نفس پایینی باشید و سعی کنید وارد رابطه شوید شاید موفق شوید ولی رابطه خوبی نخواهید داشت و یا مردی را جذب می کنید که برای شما اصلا مناسب نیست.

بالا بردن اعتماد به نفس

در مواجه شدن با فردی که او را دوست دارید باید اعتماد به نفس بالایی داشته باشید و اینگونه تصور کنید که شما فردی کامل هستید و به دیدگاه و قضاوت های دیگران اهمیت ندهید و با دوری از قضاوت های دیگران می توانید به عشق خود بیشتر نزدیک شوید و تمام فکر خود را صرف او کنید. اگر دارای سطح پایینی از اعتماد به نفس هستید می توانید از تکنیک های موثر در زمینه عدم اعتماد به نفس و راه های رهایی از آن استفاده کنید.

مهم نیست که دیگران در مورد شما چه فکری می کنند شما باید این باور را داشته باشید که فردی فوق العاده هستید و مجبور نیستید کاری را انجام دهید تا دیگری شما را دوست داشته باشد یا عاشق شما شود، زیرا اعتماد به نفس داشتن از ویژگی هایی است که مردم قادر به مقاومت در مقابل آن نمی باشند.

توجه به نکات مثبت

افکار و نگرش های منفی را از خود دور کنید. تصوراتی وجود دارد که فکر کردن به آنها باعث می شود شما تصور کنید فردی ناتوان هستید ولی وقتی که خود را باور کنید و به توانایی ها و جنبه های مثبت خود دست پیدا می کنید باعث می شوید که این افکار به کائنات منتقل شود و بازخورد خوبی از سوی کائنات دریافت می کنید که باعث می شود شما در دید دیگر افراد و فردی که برای او از قانون جذب علاقه استفاده می کنید توانمند نشان می دهد.

مثبت اندیشی درباره عشق

بیشتر افراد با شروع کردن یک رابطه تصور می کنند که در این رابطه دچار شکست می شوند و به همین دلیل از آن دوری می کنند یا با ترس وارد یک رابطه عاطفی می شوند. وقتی که شما این ترس ها را در افکار خود دارید به صورت ناخودآگاه در ضمیر نیمه هوشیار خود احتمال شکست عشقی را در رابطه خود بالاتر می برید. عشق یک طرفه برای هر فردی ترس و دلهره ایجاد می کند که فکر کردن به آن هم می توانید در رابطه خطرساز باشد. پس در قانون جذف عشق توصیه می شود احتمالات منفی درباره رابطه را از خود دور کنید.

مطالب مشابه را ببینید!