مجله تاپ‌ناز‌

قرص هیربرست برای رشد مو + نحوه استفاده و فوایدی که دارد

قرص هیربرست HAIRBURST یکی از مکمل های غذایی است که می تواند هر چیزی که برای رشد مو لازم است را در اختیار مو قرار دهد، این قرص با عملکردی که دارد می تواند باعث رشد بهتر موها شود و ضخامت مو را افزایش می دهد، در ادامه تاثیرات، فواید و نحوه مصرف این قرص را می خوانید.

قرص هیربرست یکی از بهترین و کم عارضه ترین مکمل های مختص به افزایش رشد مو است که در آن مواد مغذی و انواع ویتامین ها وجود دارد که تمام این ترکیبات قادر هستند به شکلی مستقیم روی سلامت پوست و مو تاثیر بگذارند، بیشتر افراد با مصرف این مکمل به مرور زمان می توانند تاثیرات آن را روی موهای خود ببینند و شاهد افزایش رشد مو خواهند بود.

داشتن موهایی زیبا و پر و بدون مشکل آرزوی هر فردی است زیرا که مو می تواند تاثیر زیادی روی زیبایی چهره داشته باشد، در کل می توان گفت که داشتن موی زیبا شاید کمی سخت باشد زیرا بعضی از مشکلات مانند نازکی مو، ریزش مو، موخوره، خشکی مو و … همیشه در کمین موها هستند که هبا کمی رسیدگی و توجه به آنها می توانید از این مشکلات پیشگیری کنید. روش های خانگی زیادی برای تقویت مو با روش های طبیعی وجود دارد، ولی در مواقعی مشکلاتی برای مو ایجاد می شود که دلیل آن ناشی از فقدان هایی در داخل بدن است و به همین دلیل ما مصرف مکمل های تقویتی را برای رشد هر چه بهتر مو توصیه می کنیم که یکی از این مکمل ها و قرص ها هیربرست است.

قرص هیربرست چیست و چطور بر موها تاثیر می گذارد؟

قرص هیربرست نوعی مکمل غذایی است که برای افزایش رشد، تراکم، حجم و همچنین جلوگیری از شکنندگی موها استفاده می شود. این قرص محصول کشور انگلیس است و در واقع بسیار پرفروش است و تمام مزایای این قرص ثابت شده است زیرا ترکیباتی دارد که باعث تحریک ریشه مو می شوند.

شرکت سازنده این قرصها ادعا می کند که استفاده کنندگان از این دارو شاهد رشد 5 سانتی متری موهای خود هستند. این دارو تمام ترکیبات ضروری برای رشد مو را دارد.

استفاده از این مکمل می تواند هر آنچه که برای رشد و نیاز است را فراهم کند، در اصل این مکمل برای بیشتر شدن رشد موها و برطرف کردن مشکلات مو می تواند به صورت تخصصی عمل کند و موهای شما را به بهترین شکل ترمیم کند که در نهایت باعث زیبایی موهای شما می شود.

هیربرست علاوه بر تاثیرات مفیدی که بر موها دارد می تواند باعث سلامت کل بدن شور زیرا دارای ترکیبات متنوعی مچون سیلیکا، کلاژن، ام اس ام، بیوتن، روی، ویتامین های گروه ب، آمینو اسیدهای ضروری و … است که تمام این ویتامین ها و مواد معدنی برای رشد موها و سلامت تمام بدن ضروری است و در ادامه این ترکیبات و خواص آن را بررسی می کنیم.

سلنیوم:

یکی از مواد معدنی که در این قرص وجود دارد سلنیوم است که برای بازسازی و ترمیم بافت مو بسیار عالی است، علاوه بر این خاصیت، این قرص می تواند باعث افزایش گردش خون شود، همانطور که می دانید وقتی که سرعت گردش خون در زیر پوست سر افزایش پیدا می کند به همان مراتب مواد غذایی بیشتری به فولیکول مومی رسد و باعث افزایش رشد مو می شود.

ویتامین c:

ویتامین سی دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان است که برای مبارزه با رادیکال های آزاد مفید ضروری است، زیرا رادیکال های آزاد تاثیرات مخبربی روی بدن دارد، وجود آنها در هر ناحیه ای که باید باعث پیری و از بین بردن بافت می شود، بیشترین دلیل ریزش مو وجود این رادیکال های آزاد است که  می تواند به صورت مستقیم روی فولیکول مو تاثیر بگذارد و باعث ریزش مو شود.

ویتامین A و D:

هر دوی این ویتامین ها از دسته ویتامین های محلول در چربی می باشند که به شکل مستقیمی بر روی تغذیه فولیکول های مو اثر گذاری می کند زیرا که پایه اصلی این ویتامین ها چربی می باشد می تواند تغذیه خوبی برای سلول ها باشد، به علاوه اینکه وجود این ویتامین ها برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار ضروری می باشد.

ویتامین های گروه B:

برعکس ویتامین های D و C ویتامین های گروه B ویتامین هایی از نوع محلول در آب می باشند که برای داشتن موهای سالم و افزایش رشد آنها بسیار مفید می باشند، چنانچه اگر بدن با کمبود این سری از ویتامین ها روبرو شود دچار مشکلات و بیماری های متعددی می شود که از اصلی ترین این مشکلات ریزش مو می باشد، به خصوص اگر بدن با کمبود بیوتین که جزء بهترین و موثر ترین سری ویتامین های گروه ب می باشد روبرو شود.

قرص هیربرست برای رشد مو

آمینواسید ها:

امینواسیدها جزء موادی هستند که در جهت ساخت پروتئین از آنها استفاده می شود، و پروتئین هم جزء اصلی ترین مواد غذایی برای تغذیه فولیکول های مو می باشد، در اصل به پروتئینی که در تار های مو وجود دارد کراتین می گویند که بخش بزرگی از این کراتین توسط آمینواسید ها ساخته می شود، به دلیل اینکه کراتین در مواد غذایی وجود ندارد باید از مکمل این ماده استفاده شود.

کلاژن:

یکی از مهم ترین و اصلی ترین پروتئین هایی که در بافت مو و پوست وجود دارد کلاژن می باشد که نقش آن انعطاف پذیری و استحکام مو و پوست است که بیشترین نقش در در حفظ جوانی و شادابی پوست و مو دارد. کلاژن اگرچه برای پوست بسیار مهم ست اما در روند رشد هر چه بهتر مو هم نقش مهمی دارد، تاثیر کلاژن بر روی مو ها به جز اینکه در افزایش استحکام موها می باشد کمک می کند فولیکول های مو در برابر هر گونه رادیکال های آزاد محافظت شوند.

*نکته ای که در مورد مکمل و قرص هیربرست وجود دارد این است که کلاژن آن از طریق موجود دریایی به نام بیومارین تهیه شده که دارای بیشترین میزان کیفیت می باشد این درحالی می باشد که در مکمل های دیگر افزایش رشد مو برای تهیه کلاژن از محصولات حیوانی و بافت های مرده حیوانات استفاده می کنند.

MSM:

این ماده معدنی که یکی دیگر از ترکیبات قرص هیربرست می باشد ترکیباتی همانند گوگرد دارد، که در واقع وجود این ترکیب در این مکمل غذایی برای رشد و تقویت پیاز مو بسیار عالی می باشد و بدن برای ساخت مو از این ترکیب استفاده می کند، این ماده معدنی باعث افزایش یافتن سلول های مو می شود که در نتیجه باعث افزایش یافتن حجم موها می شود.

سیلیکا:

سیلیکا در اصل یک نوع ماده مشابه با بافت همبند می باشند که به طور کلی در تمام بدن وجود دارد که در اصل باعث تقویت پوشش بافت ناخن و استحکام تا مو می شود، علاوه بر اینکه ماده معدنی سیلیکا دارای قدرت ترمیم کنندگی بسیار بالایی دارد می تواند به سرعت به بازسازی بافت مو، بافت پوست و ناخن بپردازد، به خصوص این ماده معدنی برای افرادی که به تازگی مو کاشته اند می توانند بسیار مفید باشد.

به جزء تاثیراتی که سیلیکا برای تقویت، پوست، مو و ناخن دارد می تواند بر روی کاهش التهابات بدن هم تاثیر گذار باشد، در واقع کار اصلی سیلیکا جابجایی و انتقال مواد مغذی به سایر اندام ها به خصوص فولیکول مو را بر عهده دارد، البته تنها تاثیرات آن بر روی مو نیست بلکه پوست برای پوست هم به عنوان یک ماده ضد پیری عمل می کند.

زینک:

ماده مدنی زینک و یا همان روی همیشه برای درمان مشکلات پوست و مو حرف اول را می زند و همیشه از سوی پزشکان تجویز می شود، زینک قادر است تا فولیکول مو را به بهترین نحو تغذیه کند و به درمان هر گونه مشکلات مربوط به مو مانند ریزش و موخوره بپردازد، به جزء این وجود زینک برای سلامت مغز هم بسیار مفید می باشد و همچنین اگر شما دچار مشکلاتی مانند پوسته ریزی سر هستید زینک می تواند به راحتی به درمان این مشکلات بپردازد.

بیوتین:

بیوتین که همان ویتامین B7 می باشد یک ویتامین تخصصی برای بر طرف کردن ریزش مو و همچنین تقویت هر چه بیشتر و بهتر رشد مو می باشد، بیوتین می تواند به روند جریان متابولیسم کربوهیدرات ها و اسید ها سرعت ببخشد تا هر آنچه که فولیکول مو برای رشد به آن نیاز دارد به مو برسد.

مهم ترین ویزگی های هیربرست:

  • تقویت موها
  • افزایش رشد موها
  • جلوگیری از ریزش موها
  • افزایش قدرت انعطاف پذیری موها
  • ضخیم کردن تارهای مو
  • جایگزین کردن موهای ریخته شده
  • آبرسانی موها
  • تغذیه کامل مو از درون

نحوه استفاده مکمل هیربرست Hairburst

هر قوطی از این مکمل شامل ۶۰ عدد قرص می باشد که برای مصرف یک ماه کافیست، مصرف قرص هیربرست به طور معمول روزانه ۲ در صبح بعد از میل کردن صبحانه همراه با آب فراوان می باشد.

نکات مهم:

  • استفاده از این قرص برای زنان باردار ممنوع می باشد.
  • کسانی که نسبت به مصرف مواد غذایی دریایی حساسیت دارند از مصرف این قرص خودداری کنند.
  • به هیچ عنوان به صورت خودسرانه اقدام به بالا بردن دوز مصرفی تان نکنید.

قرص هیربرست مانند بقیه مکمل ها تاثیرات خود را پس از گذشت چند هفته نشان می دهد. تا به حال گزارش هیچ نوع عوارضی از این قرص نشده است.

مطالب مشابه را ببینید!