مجله تاپ‌ناز‌

قیمت بلیط استانبول ماهان از شهرهای مختلف!

رزرو بلیط تهران استانبول هواپیمایی ماهان از علی بابا

قیمت بلیط تهران استانبول هواپیمایی ماهان یکی از مهم‌ترین مواردی است که قبل از سفر باید درباره آن اطلاعات داشته باشید. در این‌مقاله می‌خواهیم درباره قیمت بلیط استانبول را از شهر‌های مختلف با هواپیمایی ماهان مطرح کرده و درباره آن صحبت کنیم. اگر درباره سفر به استانبول تحقیق می‌کنید، حتما این‌مقاله را تا پایان مطالعه کنید. مقاله را با توضیح کوتاهی درباره استانبول و هواپیمایی ماهان آغاز می‌کنیم و سپس درباره قیمت بلیط‌های مختلف توضیحاتی را بیان می‌کنیم. حتما اگر گروهی سفر می‌کنید، مقاله را با دوستان و خانواده نیز به اشتراک بگذارید تا آن‌ها نیز نظر خود را بگویند. برای رزرو بلیط تهران استانبول هواپیمایی ماهان از علی بابا میتوانید به سایت alibba.ir مراجعه نمایید.

سفر به استانبول

استانبول یکی از شهر‌های معروف برای گردشگران دنیا است. مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان به استانبول سفر می‌کنند تا از دیدنی‌های آن بازدید کنند. برای ایرانی‌ها نیز استانبول یکی از مقصد‌های محبوب است. تور‌ها و پرواز‌های زیادی شما را به‌آسانی از شهر‌های مختلفی در ایران به استانبول می‌برند. در قسمت‌های بعد همین مقاله می‌خواهیم درباره قیمت بلیط استانبول ماهان از شهرهای مختلف صحبت کنیم. اگر درباره رزرو هتل خارجی یا پرواز‌ها سوالی دارید، حتما به سایت علی بابا مراجعه کنید. این‌سایت یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر شما است. استانبول جاذبه‌های تاریخی و دیدنی زیادی دارد.

رزرو بلیط تهران استانبول هواپیمایی ماهان از علی بابا

مراکز خرید، خیابان‌های زیبا و هتل‌های متنوع نیز مسافران را به سفری بی‌نظیر در این‌شهر دعوت می‌کنند. یکی از بهترین راه‌های برای سفر به استانبول استفاده از هواپیما است. راه‌های زمینی معمولا طولانی هستند و زمان بیشتری نیاز دارند. علی بابا انواع تور‌های استانبول و بلیط هواپیما استانبول را به شما نشان می‌دهد.

هواپیمایی ماهان و سفر به استانبول

یکی از شرکت‌های هواپیمایی معروف ایران که مسافران زیادی از آن استفاده می‌کنند، ایرلاین ماهان است. ماهان در مسیر‌های داخلیس و خارجی بسیاری فعالیت دارد. یکی از ایرلاین‌های معروف برای سفر به ترکیه و استانبول، هواپیمایی ماهان است که نسبت به شرکت‌های خارجی، کیفیت و قیمت خوبی دارد. این‌شرکت کار خود را از سال 1371 آغاز کرده و امروز یکی از شرکت‌های هواپیمایی قوی و فعال ایران به‌شمار می‌رود. زمانی‌که برای خرید بلیط هواپیمای ایران ترکیه به سایت‌های فروش آنلاین بلیط مراجعه می‌کنید، یکی از نام‌هایی که آن را زیاد خواهید دید، نام شرکت ماهان است. علی بابا اطلاعات دقیقی از قیمت و چزئیات پرواز‌های به شما نشان می‌دهد. این‌اطلاعات به شما کمک می‌کند تا درباره قیمت بلیط تهران استانبول هواپیمایی ماهان بیشتر بدانید و درست رزرو کنید. در قسمت‌های بعد درباره قیمت بلیط از شهر‌های مختلف ایران صحبت می‌کنیم.

3 11 e1673988784944

قیمت بلیط هواپیما ایران ترکیه

هنگام خرید بلیط هواپیما متوجه موضوع مهمی می‌شوید. قیمت بلیط‌‎ها ممکن است تفاوت زیادی با هم داشته باشند. عوامل زیادی باعث تغییر در قیمت بلیط هواپیما‌ها می‌شوند. نوع بلیط هواپیما ممکن است چارتری، سیستمی یا لحظه آخری باشد. هر‌یک از این‌موارد به‌سادگی قیمت بلیطی که می‌خواهید را تغییر می‌دهد. نوع پرواز یعنی کلاس بیزینس، اکونومی و فرست کلاس نیز خدمات متفاوتی دارند که طبیعی است قیمت آن‌ها نیز با هم فرق داشته باشد. از دیگر عواملی که روی قیمت بلیط هواپیما تاثیر می‌گذارند، مواردی مانند زامن سفر، یک یا دو‌طرفه‌بودن پرواز، مستقیم‌بودن پرواز و خدمات اضافی پرواز اشاره کرد. حال که با این‌موارد آشنا شده‌اید متوجه خواهید شد که ممکن است بازه قیمت بلیط انواع پرواز متفاوت باشد. مسیر هم در تعیین قیمت بلیط تاثیر زیادی دارد. بسیاری از همین موارد را برای رزرو هتل خارجی نیز دیده‌اید.

قیمت بلیط استانبول از شهر‌های مختلف

همان‌طور که در قسمت‌های قبل بیان کردیم، ماهان یکی از بهترین شرکت‌های هواپیمایی ایران است. عوامل زیادی روی قیمت بلیط استانبول و رزرو هتل خارجی تاثیر می‌گذارند که درباره ان‌ها نیز صحبت کردیم. حال با این‌اطلاعات بهتر می‌توانید پرواز‌ها و قیمت آن‌ها را با هم مقایسه کنید. برای سفر از تهران به استانبول با هواپیمایی ماهان حدودا باید 9 تا 12 میلیون تومان بپردازید. معمولا علت اختلاف مواردی هستند که در قسمت قبل درباره آن‌ها صحبت کردیم. برای سفر از تبریز به استانبول نیز قیمت بلیط هواپیما از هفت تا 14 میلیون تومان است. قیمت خرید بلیط مشهد به استانبول نیز حدود 18 میلیون تومان است. این‌قیمت‌ها باز تغییر تاریخ و زمان سفر‌های تغییر می‌کنند. قیمت‌های حدودی این‌مقاله برای اواخر تابستان 1401 هستند. بهتر است قبل از سفر درباره قیمت‌های به‌روز اطلاعات بهتری داشته باشید.

یکی از راه‌های ساده برای مشاهده قیمت بلیط تهران استانبول هواپیمایی ماهان یا دیگر بلیط‌ها، مراجعه به سایت علی بابا است. علی بابا اطلاعات خوبی را درباره جزئیات سفر، خدمات و قفیمت آن به شما می‌گوید. کافی است به سایت مراجعه کرده و در قسمت پرواز‌های خارجی نام شهر‌های مبدا و مقصد را وارد کنید. بعد از کلیک روی جستجو تعداد زیادی از پرواز‌ها به شما نشان داده می‌شود. برای بررسی و مقایسه بهتر، باید از ابزار‌ها و فیلتر‌های سایت استفاده کنید. مثلا اگر ماهان ایر را تیک بزنید، فقط پرواز‌های این‌ایرلاین به شما نشان داده می‌شوند. حتما قبل از خرید بلیط سری به سایت علی بابا بزنید تا همه بلیط‌ها را با شرایط آن‌ها بررسی کرده باشید.

 

مطالب مشابه را ببینید!