مجله تاپ‌ناز‌

عوامل تاثیرگذار در قیمت بلیط هواپیما شیراز

همانطور که می‌دانید عوامل متعددی در قیمت بلیط هواپیما داخلی تاثیر می‌گذارد. به همین دلیل است که بلیط پرواز شیراز، مشهد، اصفهان، کیش و … در برخی از روزهای سال با نرخ کمتری به فروش می‌رسد. البته این تفاوت نرخ، بسته به شهر مقصد و میزان توریستی بودن آن نیز متفاوت است. به همین جهت تصمیم داریم تا در این مقاله به طور اختصاصی به بررسی عوامل موثر در قیمت بلیط هواپیما شیراز بپردازیم. با قاصدک 24 در ادامه مطلب ” عوامل تاثیرگذار در قیمت بلیط هواپیما شیراز ” همراه باشید.

عوامل تاثیرگذار در قیمت بلیط هواپیما شیراز

مبدا سفر

شاید اولین و مهمترین عامل در تعیین قیمت بلیط هواپیما شیراز، مبدا سفر باشد. چرا که به طور معمول مسافت میان مبدا و مقصد، یکی از عوامل تعیین کننده قیمت بلیط هواپیما است. از این رو بدیهی است که قیمت بلیط هواپیما تهران شیراز با بلیط پرواز مشهد شیراز یا کیش شیراز متفاوت باشد. به همین جهت به طور کلی می‌توان گفت که هر چه فاصله مبدا تا مقصد کمتر باشد بلیط هواپیما در آن مسیر، به طور معمول ارزان تر است.

نوع بلیط هواپیما

همانطور که می‌دانید امروزه در سامانه های فروش اینترنتی بلیط سفر نظیر قاصدک 24 بلیط های گوناگونی به فروش می‌رسد. به همین جهت مسافر می‌تواند در یک مسیر خاص انواع بلیط های سیستمی، چارتر، بیزینس کلاس و اکونومی را خریداری نماید. از آنجایی که بلیط چارتر به بلیط ارزان هواپیما نیز شهره است اگر مسافر بلیط چارتر شیراز خود را در زمان مناسب خریداری کند فطعاً می‌تواند با صرف هزینه کمتری به سفر برود. در خصوص کلاس های پروازی مختلف نیز قضیه از این قرار است که بلیط اکونومی نسبت بلیط بیزینس کلاس و فرست کلاس ارزانتر است. بر همین اساس مسافر می‌تواند یک هواپیمای مناسب را به مقصد شیراز انتخاب نماید و برای کاهش هزینه های سفر خود، نوع اکونومی بلیط آن را خریداری نماید.

حال خبر خوب اینجا است که خرید انواع بلیط هواپیما در قاصدک 24 بسیار ساده است. بر همین اساس مسافر می‌تواند با تعیین مبدا و مقصد سفر خود به جستجوی بلیط هواپیمای مورد نظرش بپردازد و فهرست نهایی را برای یافتن ارزان قیمت ترین بلیط، محدود نماید. برای این کار، کاربر تنها کافی است تا از فیلترهای نوع بلیط و کلاس پروازی استفاده نماید تا در زمان کوتاهتری به بلیط مورد نظر خود دست یابد. لازم به ذکر است که کاربران قاصدک 24 می‌توانند از این سامانه علاوه بر خرید انواع بلیط هواپیما برای خرید بلیط قطار و بلیط اتوبوس نیز استفاده نمایند. بدین ترتیب امکان مهیا کردن ملزومات کلیه سفرهای زمینی و هوایی از طریق وب سایت قاصدک 24 مهیا است و مسافر حتی از این طریق می‌تواند بیمه مسافرتی خود را نیز خریداری کرده و یا حتی به رزرو هتل خود به صورت آنلاین بپردازد.

عوامل تاثیرگذار در قیمت بلیط هواپیما شیراز

نام و برند شرکت هواپیمایی

در ایران بیش از 20 ایرلاین داخلی فعالیت می‌کنند که قیمت بلیط هواپیما آنها با هم متفاوت است به همین دلیل ممکن است، در صورتی که شرکت هواپیمایی متفاوتی را در مسیر مورد نظر خود جستجو کنید، بتوانید بلیط ارزانتری را خریداری نمایید. به همین جهت است که اغلب توصیه می‌کنیم تا به یک شرکت پروازی خاص تعصب نداشته باشید چرا که بلیط هواپیما ایران ایر یا ماهان به عنوان شناخته شده ترین شرکت های هواپیمایی طبیعتاً با نرخ بالاتری به فروش می‌رسند. از این رو در برخی از مواقع شاید بتوانید با انتخاب شرکت هایی که از شهرت کمتری برخوردارند، هزینه های سفر خود را کاهش دهید. رپورتاژ آگهی

عوامل تاثیرگذار در قیمت بلیط هواپیما شیراز

روز و ساعت پرواز

به طور معمول افراد بیشتری برای سفر در روزهای آخر هفته یا تعطیلات رسمی برنامه ریزی می‌کنند. به همین دلیل بلیط هواپیما شیراز معمولاً در وسط هفته با قیمت کمتری به فروش می‌رسد. بنابراین حتی روز سفر نیز می‌توانند در قیمت بلیط یک پرواز داخلی موثر باشد. از سویی دیگر در بسیاری از موارد ساعت پرواز نیز در قیمت بلیط آن موثر است چرا که معمولاً کمتر کسی برای سفرهای تفریحی بلیط پرواز اول صبح یا آخر شب را رزرو می‌کند. در حقیقت در چنین مواقعی که مسافران با تعداد زیادی بار و چمدان سفر می‌کنند، ترجیح می‌دهند بلیطی را خریداری کنند که آنها را در ساعت تحویل هتل به شهر مقصد برساند تا بتوانند بدون معطلی، مستقیم از فرودگاه به محل اقامت خود بروند و کمی استراحت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید مقاله ای با عنوان ” عوامل موثر در قیمت پرواز اهواز تهران و بلیط قطار اهواز ” را نیز در وبلاگ قاصدک 24 بخوانید.

خرید اینترنتی بلیط سفر

سامانه های فروش اینترنتی بلیط سفر نظیر قاصدک 24 در بسیاری از مواقع برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود و جلب رضایت آنها از کد تخفیف استفاده می‌کنند. از این رو اگر مسافر بلیط مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی خریداری نماید اغلب می‌تواند آن را با قیمت کمتری رزرو کند. مشتریان محترم برای این منظور و اطلاع به موقع از جشنواره های تخفیفی قاصدک 24 تنها کافی است تا این مجموعه را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایند.

در پایان یادآور می‌شویم که برای خرید بلیط هواپیما شیراز با قیمت مناسب و در کمترین زمان ممکن، تنها کافی است تا به وب سایت قاصدک 24 مراجعه نمایید، مسیر مورد نظر خود را جستجو کنید و نسخه پی دی اف بلیط خریداری شده را در آدرس ایمیل خود دریافت نمایید. همچنین برای سهولت بیشتر در آماده سازی ملزومات سفر می‌توانید از نسخه اندروید اپلیکیشن خرید بلیط سفر قاصدک 24 بهره بگیرید. برای این کار تنها کافی است این برنامه را از کافه بازار دانلود کرده و روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کنید.

مطالب مشابه را ببینید!