مجله تاپ‌ناز‌

قیمت ماشین لباسشویی، خرید اقساطی با سفته بدون ضامن

بهترین لیست قیمت روز انواع ماشین لباسشویی، خرید ماشین لباسشویی با گارانتی اصلی خدمات پس از فروش، خرید اقساطی و نقدی ماشین لباسشویی با بهترین قیمت

انواع ماشین لباسشویی در بازار

یکی از لوازم خانگی ضروری در هر منزلی ماشین لباسشویی است از آنجا که قیمت ماشین لباسشویی چند میلیونی است و شما قرار نیست که سالانه دستگاه جدید بخرید و آن را عوض کنید به همین دلیل بهتر است در مورد انواع ماشین لباسشویی اطلاعات درستی را کسب کنید تا با توجه به آن بتوانید بهترین انتخاب را بر اساس نیاز خود داشته باشید. انواع ماشین لباسشویی موجود در بازار در دو دسته‌ی ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک قرار دارد.


قیمت ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک
ماشین لباسشویی‌های سطلی و دوقلو جزو ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک هستند. درب مخزن در این لباسشویی‌ها در بالا قرار دارد. ماشین لباسشویی‌های دوقلو دارای دو محفظه مجزا و جداگانه برای شست‌وشو و خشک کن هستند و کار شستشوی و خشک کن به صورت کاملا خودکار انجام نمی‌شود.
اگر شما به امکانات بالایی نیاز ندارید و یک ماشین لباسشویی با امکانات معمولی شما راضی می‌کند مدل‌های نیمه اتوماتیک مخصوصا مدلهای دوقلو می‌توانند انتخاب خوبی برای شما باشند. قیمت ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک نسبت به مدل‌های تمام اتوماتیک بسیار بهتر است.


ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک
چند سالی است که ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک در بسیاری از فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد. این محصولات به دلیل داشتن امکانات روز چون برنامه‌های شستشو متنوع، اتوکشی، دیگ الماسه و غیره توانسته‌اند طرفداران زیادی را در بازار پیدا کنند.
مدل‌های ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک طراحی ظاهری زیبایی دارند و از طرفی کیفیت شستشو در ماشین لباسشویی‌های تمام اتوماتیک نسبت به نیمه اتوماتیک بهتر است. قیمت ماشین لباسشویی در مدلهای تمام اتوماتیک بالاتر از مدل‌های نیمه اتوماتیک بوده و اگر شما می‌خواهید لباسشویی پیشرفته داشته باشید می‌توانید به سراغ خرید این مدل‌ها بروید.

قیمت ماشین لباسشویی

بهترین ماشین لباسشویی ایرانی

از آنجا که قیمت ماشین لباسشویی ایرانی نسبت به ماشین لباسشویی خارجی در سطح مناسب‌تری قرار دارد بسیاری از خانوادهها رو به خرید لباسشویی‌های ایرانی آوردهاند. البته پایین بودن قیمت لباسشویی ایرانی یکی از دلایل انتخاب و خرید خانوادههاست خوشبختانه امروزه برند‌های لوازم خانگی در کشورمان فعالیت دارند که ماشین لباس شوییهای با کیفیت و فناوری‌های روز را طراحی و تولید می‌کنند که می‌توانند به خوبی پاسخگوی نیاز خانواده‌ها باشد. در اینجا شما را با برندهایی که بهترین ماشین لباسشویی ایرانی را تولید می‌کنند آشنا می‌کنیم.


1- برند سرشناس اسنوا
اسنوا ماشین لباسشویی‌های متنوعی را طراحی و تولید می‌کند که از لحاظ کیفیت شستشو و قدرت خشک کن توانسته است نظر کاربران را جلب کند.


2- برند معتبر پاکشوما
این برند ادعا دارد که در لباسشوییهای خود از کیفیت و نوآوری‌های روز استفاده می‌کند اگر شما سری به فروشگاههای مختلف بزنید بسیاری از فروشندگان ماشین لباسشویی‌های پاکشوما را به عنوان بهترین ماشین لباسشویی ایرانی می‌دانند. البته قیمت این برند کمی بالا است اما با این حال قیمت ماشین لباسشویی ایرانی پاکشوما با داشتن امکانات روز و طراحی زیبا که می‌تواند به خوبی پاسخگو شما باشد نسبت به قیمت ماشین لباسشویی lg و دیگر برندهای مطرح‌ خارجی بهتر است.


3- برند ایکس ویژن مادیران
یکی از برند‌های تولید کننده لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی برند ایکس ویژن است که توسط شرکت مادیران متولد شده است. لباسشویی‌های ایکس ویژن از لحاظ کیفیت شستشو در سطح خوبی قرار دارند و از طرفی به دلیل داشتن موتور اینورتر، صدا و لرزش کمتری دارند. طراحی خوب و قشنگ نیز از دیگر نقاط قدرت ماشین لباسشویی‌های ایرانی ایکس ویژن محسوب می‌شود.


4- برند سام با ضمانت سام سرویس
ماشین لباسشویی‌های سام نیز از لباسشویی‌های خوب در بازار هستند. سام یکی از برند‌های محبوب لوازم خانگی است و بسیاری از کاربران به دلیل آنکه به کیفیت محصولات این برند اعتماد دارند خرید ماشین لباسشویی سام را به دیگر برندها ترجیح می‌دهند. البته ماشین لباسشویی‌های سام از لحاظ ظاهری نیز طراحی زیبایی دارند.
از دیگر برند‌های خوب ایرانی که شما می‌توانید آنها را برای خرید انتخاب کنید می‌توانیم برند آبسال، برند جدید جی پلاس و تی سی ال را نام ببریم.

قیمت ماشین لباسشویی

قیمت ماشین لباسشویی در فروشگاه سل

فروشگاه‌های مختلفی هستند که در زمینه فروش ماشین لباسشویی فعالیت دارند اگر سری به فروشگاه‌های مجازی و واقعی زده باشید و قیمت ماشین لباسشویی تی سی ال یا هر برندی که مد نظرتان هست را در آنها مقایسه کنید به این نتیجه خواهید رسید که قیمت‌ها متفاوت است. دلیل این موضوع این است که نرخ یکسانی برای فروش لوازم خانگی تصویب نشده است و بدون شک شما دوست دارید که خرید خود را از فروشگاهی انجام دهید که بهترین قیمت را نسبت به سایر فروشگاه‌ها داشته باشد.
فروشگاه اینترنتی سل یک فروشگاه معتبر است که انواع و اقسام ماشین لباسشویی از برندهای متنوع را به فروش می‌رساند یکی از مزیت‌های فروشگاه اینترنتی سل نسبت به دیگر فروشگاه‌ها مناسب‌تر بودن قیمت لباسشویی ال جی، قیمت لباسشویی پاکشوما، قیمت ماشین لباسشویی اسنوا، قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ، قیمت ماشین لباسشویی دوو و سایر برندهای ایرانی و خارجی است. شما می‌توانید ماشین ‌لباسشویی دلخواه خود را با تضمین کیفیت و قیمت از فروشگاه سل به صورت آنلاین خریداری کنید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

فروش اقساطی ماشین لباسشویی در فروشگاه سل

از آنجا که ممکن است قیمت لباسشویی ایرانی و خارجی چون قیمت ماشین لباسشویی جی پلاس، قیمت لباسشویی سامسونگ، قیمت لباسشویی دوو، قیمت لباسشویی اسنوا و سایر برندهای مطرح برای خانواده‌هایی که درآمد بالایی ندارند بالا باشد بسیاری از فروشگاه‌ها در زمینه‌ی فروش لباسشویی قسطی در اهواز، لباسشویی قسطی در شیراز، تهران، قزوین، قم و سایر شهرهای ایران فعالیت دارند تا افراد کم‌ درآمد جامعه نیز بتوانند ماشین لباسشویی دلخواه خود را به صورت اقساطی خریداری کرده و از کالایی خوب بهره‌مند شوند.
خرید از فروشگاه‌های سطح شهر دردسرهای خاص خود را دارد و ممکن است شرایطی که برای فروش ماشین لباسشویی قسطی در نظر گرفته باشند با شرایط شما همخوانی نداشته باشد در نتیجه خرید از این فروشگاه‌ها برای شما امکان پذیر نیست.

 یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر که برای خلاص شدن از دغدغه‌های خرید واقعی می‌توانید انتخاب کنید فروشگاه لوازم خانگی سل است. فروشگاه اینترنتی سل در زمینه فروش اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما، ماشین لباسشویی اسنوا قسطی، فروش اقساطی ماشین لباسشویی دوو و برندهای ایرانی و خارجی دیگر فعالیت دارد. یکی از مزیت‌های خوب فروشگاه اینترنتی سل نسبت به سایر فروشگاهها داشتن شرایط متنوع برای خرید اقساطی لباسشویی دوو، اسنوا، الجی، سامسونگ، جی پلاس و … است.
از جمله شرایط خرید اقساطی ماشین لباسشویی در فروشگاه سل می‌توان خرید اقساطی بدون ضامن، خرید اقساطی با چک، خرید اقساطی با سفته و غیره را نام برد. شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کنید و با کارشناسان آن تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

مطالب مشابه را ببینید!