مجله تاپ‌ناز‌

5+1 ایده جذاب برای انتخاب لباس عید آقایان

5+1 ایده جذاب برای انتخاب لباس عید آقایان

با نزدیک شدن به شروع فصل بهار و سال جدید توجه به خرید لباس‌های نو و ایجاد استایل به روز و جذاب برای بسیاری از افراد اهمیت خاصی پیدا می‌کند. لباس پوشیدن و انتخاب استایل جزو مواردی است که کاملا به سلیقه افراد وابسته است و افراد به واسطه آن اعتماد به نفس بیشتری پیدا خواهند کرد.

در حالی که در فرهنگ ما همیشه این نکته یادآوری شده که از روی لباس و ظاهر افراد نباید قضاوت کرد، اما در عین حال نمی‌توان اهمیت تاثیر لباس‌هایی که به تن می‌کنیم را کتمان کنیم. پس، از توجه به این چند ایده جذاب برای انتخاب لباس عید آقایان غافل نشوید.

در این مقاله با ما همراه باشید تا چند استایل مردانه جذاب برای انتخاب لباس عید از دیدگاه خانم‌ها را برای شما بگوییم.

  1. موقعیت و نوع مهمانی را بشناسید

خوب است پیش از انتخاب استایل برای آماده شدن و رفتن به مهمانی، از نوع مراسمی که به آن دعوت شده‌اید مطلع شوید که آیا رسمی است یا خیر. به طور حتم دوست نخواهید داشت که با استایل غیر رسمی در یک مهمانی کاملا رسمی و مجلسی وارد شوید.

اگر برای مهمانی دعوت شدید که نمی‌دانید قرار است با چه افرادی برخورد داشته باشید پیشنهاد می‌شود استایل کمی  رسمی‌تر را انتخاب کنید. مثلا می‌توانید از یک کت ساده در استایل خود استفاده کنید تا ظاهر رسمی خود را حفظ کنید.

کفش یکی از مهم‌ترین پوشاک آقایان محسوب می‌شود. کفش به عنوان یکی از اجزاء پوشاک از اولین مواردی است که ناخودآگاه حرف‌های زیادی درباره شخصیت و استایل مردان خواهد گفت. خوب است که آقایان این نکته را بدانند که هزینه برای خرید کفش‌های مناسب و با کیفیت کار بیهوده‌ای نبوده و در درخشش ظاهر آنها تاثیرگذار بسزایی خواهد داشت.

کفش رسمی مردانه چرم قهوه ‌ای یا مشکی برای عید نوروز به همراه پیراهن و شلوار پارچه‌ای و یا کت و شلوار ظاهری رسمی و جذاب برای مردان به همراه خواهد داشت.

  1. مدل لباس مردانه رسمی و استایل مجلسی

5+1 ایده جذاب برای انتخاب لباس عید آقایان

با توجه به شروع فصل بهار و گرم شدن هوا استایل کمی رسمی مردانه مجدد بیشتر دیده خواهد شد.  وقتی صحبت از استایل رسمی مردانه به میان می‌آید، کت و شلوار اولین جزء اصلی این استایل به شمار می‌رود.

در دنیای مدرن امروزه برخی افراد کت و شلوار را فقط برای جلسات تجاری استفاده می‌کنند این در حالی است که انتخاب کت و شلوار مناسب می‌تواند قدرت و تاثیرگذاری مردان در مجالس و مهمانی‌های رسمی را بیشتر نمایان کند. زیرا انتخاب لباس‌های مناسب مراسمات رسمی می‌تواند ظاهر شیک و زیبا بسازد و اطرافیان را به وجد آورد.

استفاده از کراوات استایل شما را متمایز خواهد کرد. در صورتی که می‌خواهید از کراوات استفاده کنید توجه داشته باشید که کراوات‌های رنگ روشن با وجود رسمی بودن کمی فانتزی هم هستند و برای مراسم‌های خواستگاری و تولد مناسبند و کراوات‌های تیره برای اوقات رسمی اجتماعی مثل مهمانی و عروسی جلوه زیباتری دارند.

انتخاب پیراهن سفید مردانه و شلوار پارچه‌ای مردانه یکی از اجزای جدا نشدنی این استایل شیک و رسمی مردانه برای تیپ ساخت تیپ کلاسیک به شمار می‌رود.

توجه داشته باشید که برای زیباتر شدن استایل رسمی انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید و لباسی را انتخاب کنید که درست سایز شما باشد زیرا پیراهن و شلواری که برای سایز شما تنگ یا گشاد باشند تاثیر منفی بر تیپ رسمی شما می‌گذارند.

استفاده از اکسسوری‌های زیاد در این استایل توصیه نمی‌شود بهتر است به استفاده از ساعت و انگشتر یا حلقه بسنده کنید. همچنین توجه داشته باشید که در ست لباس‌های مجلسی به هیچ عنوان از جوراب رنگ روشن نباید استفاده کنید.

  1. بهترین استایل غیررسمی لباس عید مردانه

حال درباره بخش‌هایی از مدل‌های تیپ مردانه کمی رسمی صحبت خواهیم کرد که مختص جشن‌ها و مهمانی‌های دوستانه است. توجه داشته باشید که استایل کمی رسمی مردانه خصوصا بدون کت می‌تواند ظاهری شیک و زیبا برای مردان بسازد. مهم‌ترین اصل در انتخاب این استایل ساده بودن است.

معمولا یک تی‌شرت یا پیراهن ساده و شلوار جین یا کتان ساده به همراه کفش‌های چرمی بدون بند یا کفش اسپرت بنددار برای ساخت این استایل شیک مردانه کافی است. انتخاب پیراهن مردانه با مدل های جدید و اسپرت برای عید نوروز می‌توانند گزینه‌هایی عالی برای این ست لباس عید غیر رسمی مردانه باشند.

داشتن یک استایل زیبا حتما نیازمند صرف هزینه زیادی نیست و می‌توانید با کمی جستجو و دقت با هزینه کم لباس‌های جذاب و زیبایی برای خود ست کنید.

برای اینکار لازم است شما پیش از هر چیز اندازه مناسب خود را بشناسید. مهم‌ترین نکته این است که لباس بد فارغ از برند و قیمت آن، اگر مناسب سایز و اندازه شما نباشد اصلا گزینه مناسبی برای انتخاب نخواهد بود.

سعی کنید در همه جزئیات استایل خود به این نکته توجه کنید و لباس مناسب سایز خود را خریداری کنید و یا در صورت نیاز پیش از استفاده از خیاط کمک بگیرید.

  1. استایل مناسب روزمره در ایام سال نو

5+1 ایده جذاب برای انتخاب لباس عید آقایان

با توجه به یکسان نبود آب و هوای فصل بهار بهتر است برای استایل روزمره از لباس‌هایی استفاده کنید که در مواقع سرد یا بارانی شدن هوا شما را از سرما مصون دارد. جلیقه، هودی، سوئیشرت در ست لباس‌های خود داشته باشید.

ست یک پیراهن ساده با جلیقه (ژیله) یقه هفت و شلوار جین ساده و کفش کتونی و سایر اکسسوری مردانه مثل ساعت مچی و عینک آفتابی استایلی بسیار شیک و اسپرت برای روزهای بهاری خواهد بود.

  1. نکاتی برای انتخاب شلوار و پیراهن مناسب

همه مردان در هر سنی که باشند در کمد لباس خود نیاز به وجود یک شلوار جین برای ساخت استایل جذاب و مدرن دارند. انتخاب شلوار جین مناسب می‌تواند تاثیر زیادی در زیبایی جلوه‌گری ظاهر مردان دارد.

توجه داشته باشید که انتخاب شلوار نامناسب و ناهماهنگ با سایز شما زیبایی لباس‌های شما را از بین برده و استایل شما را ناموزون نشان می‌دهد.

ماندگاری بالا، چروک نشدن و ست شدن با لباس‌های متفاوت و اسپرت و روزمره همگی از مزایای مهم استفاده از شلوار جین در ست لباس‌های مردانه است.

اگر به دنبال استایل جذاب مردانه هستید فراموش نکنید که باید شلوار جین مردانه را با کفش اسپرت سفید یا تیره انتخاب کنید. ترکیب رنگ آبی و روشن تیپ کژوال و خاصی برای آقایان خواهد ساخت.

چند نکته مهم در استایل مردانه

  • از رنگ‌های کلاسیک که در این مطلب به آن‌ها اشاره شده است، برای ست کردن لباس‌ها استفاده کنید زیرا هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شوند و برای مدت طولانی‌تری می‌توانید از آنها استفاده کنید.
  • توجه داشته باشید که کفش‌ها باید همیشه واکس خورده باشند و به طور کلی همه جزییات استایل شما همیشه تمیز و مرتب باشند.
  • رعایت بهداشت و نظافت شخصی بیشتر از لباسی که به تن می‌کنید مهم است و در استایل و جذابیت پوشش شما تاثیر گذار خواهد بود.
  • موقعیت‌سنجی کنید. برای مثال وقتی به یک کنسرت یا سالن با شکوه دعوت می‌شوید منطقی است که از لباس کاملا رسمی و مجلسی استفاده کنید. همچنین زمانی که دعوت به شام دوستانه شدید لزوما نیازی به استفاده از کت و شلوار و کراوات نخواهید داشت. رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!