مجله تاپ‌ناز‌

اطلاعات مفید در مورد لیفت بینی دائمی + مزایا و معایب این روش زیبایی بینی

لیفت بینی دائمی می تواند از بروز عوارض جراحی جلوگیری کند و شما را از عمل بی نیاز کند. فقط با استفاده از نخ بینی می توانید بینی خوش فرمی داشته باشید.  این روش هزینه زیادی هم ندارد و نسبت به دیگر روش های جراحی کم هزینه تر است.

لیفت بینی دائمی روشی برای اصلح فرم بینی است که امروزه خیلی از افراد این کار را با عمل جراحی پر هزینه جایگزین کرده اند و دیگر نیاز به تحمل خطرات عمل جراحی نیست.

درباره لیفت بینی دائمی بیشتر بدانید

بیفت بینی بیشتر برای بینی های گوشتی و استخوانی مناسب است و بیشتر برای افرادی استفاده می شود که دارای بینی های با نوک افتاده و یا بینی های داره پره های پهن هستند. این روش مانند پلکسر بینی بدون جراحی و خونریزی است.

بعضی از افراد برای این روش مناسب نیستند و باید حتما از روش های دیگر اصلاح استفاده کنند. وقتی که شما به متخصص زیبایی مراجعه کنید پزشک روش های مورد نظر را بررسی می کند و اگر مناسب بداند لیفت بینی را برای شما انتخاب می کند. این روش یکی از روش هایی است که جلوی بسیاری از خطرهای جراحی را می گیرد و نیازی نیست برای عمل جراحی هزینه های هنگفت بپردازید.

با توجه به تحقیقاتی که انجام شده است باید بدانید که بیشتر عمل های جراحی بینی غیر ضروری است و افراد بسیاری فقط به دلیل اغییر چهره این عمل را انجام داده اند.

روش های لیفت بینی دائمی

لیفت بینی روش های آسان و کارآمدی هستند که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند. این درمان زیبایی با چند روش انجام می شود که شامل:

تزریق ژل

لیفت بینی با استفاده از تزریق ژل یکی از عمومی ترین روش ها است و این روش با استفاده از ژل مخصوص انجام می شود. پایه این نوع روش بر استفاده از فیلر است و این نوع ژل کاربرد زیادی دارد و می تواند قوز بینی را از بین ببرد و یا می تواند فرو رفتگی روی بینی را پوشش دهد. این روش لیفت بینی دائمی نیست و وقتی که فیلر جذب شود فرد دوباره باید برای تزریق آن اقدام کند. باید بدانید که عوارض تزریق ژل کمتر از جراحی می باشد.

لیفت بینی با نخ

دیگر روشی که می توانید بدون استفاده از جراحی به بینی خود شکل دهید استفاده از نخ است. این نوع لیفت برای بینی های استخوانی و گوشتی مناسب است و فقط با استفاده از بی حسی صورت می گیرد. وقتی که بینی شما بی حس شد پزشک نخ هاص مخصوص را وارد بینی شما می کند و این کار ساده می تواند نوک بینی شما را به بالا بکشد. این روش نیاز به زمان دارد. این روش دو تا سه سال دوام دارد و باز باید ترمیم شود. بهتر است که بدانید که بینی شما حالت افتاده قبل را به خود نمی گیرد ولی مانند ابتدای کار فرم خود را نخواهد داشت.

تزریق بوتاکس

یکی از موارد دیگری که می توانید با استفاده از آن به لیفت بینی خود بپردازید روش بوتاکس است. این روش ماندگاری ندارد و 6 ماه دوام دارد و باید باز تکرار شود. اگر این روش را نمی شناسید بهتر است که بدانید که عوارض آن خیلی کم است.

نکته : با توجه به مطالب بیان شده می بینید که لیفت بینی دائمی نمی باشد و باید هر چند وقت یکبار آن را تمدید کنید.

 لیفت بینی دائمی

چه کسانی می توانند لیفت بینی انجام دهند؟

برخی از افرادی که می توانند از لیفت بینی استفاده کنند عبارت اند از :

  • افرادی که دارای انحراف در نوک بینی می باشند.
  • افرادی که دارای فرو رفتگی روی بینی خود هستند.
  • افرادی که دوست دارند بینی سر بالا داشته باشند.
  • افرادی که دارای قوس بینی هستند و دوست دارند این قوس را از بین ببرند و یا آن را تا حدودی محو کنند.
  • افرادی که بینی های کوتاه دارند و این کوتاهی به دلیل پل بینی آن ها می باشد می توانند با استفاده از روش های لیفت بینی بینی خود را مناسب تر جلوه بدهند.
  • افرادی که قبلا از عمل جراحی استفاده کردند ولی نتیجه آن را دوست ندارند و نمی خواهند بار دیگر زیر تیغ جراحی بروند.

افرادی که نباید این روش را انجام دهند!

استفاده از روش های لیفت برای برخی از افراد مناسب نمی باشد و افرادی هم هستند که نمی توانند از این روش استفاده کنند و برای اصلاح فرم بینی های خود باید از روش جراحی بهره بگیرند. این افراد عبارت اند از :

  • افرادی که دارای انحراف سپتوم می باشند و به اصطلاح دارای تیغه بینی هستند.
  • افرادی که بینی حجیم و بزرگی دارند و این بینی متناسب صورتشان نمی باشد می توانند از روش جراحی کمک بگیرند.
  • افرادی که قوز بینی آن ها برجستگی بسیاری دارد و با استفاده از روش های لیفت نمی توان آن برجستگی ها را رفع کرد.
  • افرادی که دارای افتادگی های شدید می باشند مناسب لیفت نیستند.

مطالب مشابه را ببینید!