مجله تاپ‌ناز‌

مادران تحصیلکرده هالیوودی!

مادران تحصیلکرده هالیوودی!

مادران هالیوودی که در زیر به آنها اشاره کرده ایم از دانشگاه های آیوی لیگ یعنی بهترین دانشگاه های آمریکا فارغ التحصیل شده اند. 

دانشگاه های آیوی لیگ شامل 8 دانشگاه براون، کلمبیا، کورنل، ییل ، هاروارد، پرینستون، پنسیلوانیا و دارت ماوث کالج می شوند که در آمریکا معادل دانشگاه های بزرگ آکسفورد و کمبریج در بریتانیا هستند.

آماندا پیت

مادران تحصیلکرده هالیوودی!

این بازیگر پرکار سینما و تلویزیون و مادر دو دختر، مدرکش را در سال 1994 در رشته تاریخ از دانشگاه کلمبیا گرفت و فارغ التحصیل شد. او همسر دیوید بنیوف معروف، رمان نویس و فیلمنامه نویس و تهیه کننده سریال “بازی تاج و تخت” است.

ناتالی پورتمن

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,ناتالی پورتمن
ناتالی در سال 2003 در رشته روانشناسی از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شد. او در سال 2011 صاحب پسری شد که نامش را الف گذاشت.

مگی جیلنهال

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,مگی جیلنهال
مگی، خواهر جیک جیلنهال (که هر دو از بازیگران معروف هالیوودی و هر دو نامزد جایزه اسکار بوده اند) در سال 1999 مدرکش را در رشته زبان انگلیسی از دانشگاه کلمبیا گرفت. مگی حالا دو فرزند دارد.

مریل استریپ

اخبار ,اخبار فرهنگی ,مریل استریپ
مریل که رکورد نامزدی جایزه اسکار را با 17 بار نامزدی شکسته است، در کالج واسار رشته تئاتر خواند و مدرک فوق لیسانسش را در سال 1975 در رشته هنرهای زیبا از دانشگاه ییل گرفت. او حالا چهار فرزند دارد که دو تا از آنها بازیگر شده اند.

جودی فاستر

اخبار ,اخبار فرهنگی ,جودی فاستر
این خانم بازیگر که دو بار برنده جایزه اسکار شده است، در سال 1985 در رشته ادبیات از دانشگاه ییل فارغ التحصیل شد. او حالا مادر دو پسر است.

الیزابت بنکز

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,الیزابت بنکز
الیزابت که برای بازی اش در سریال 30 Rock نامزد جایزه امی شد، در سال 1996 از دانشگاه پنسیلوانیا دانش آموخته شد. او در سال 2011 پسردار شد، که البته پسرش از طریق رحم اجاره ای به دنیا آمد.

بروک شیلدز

اخبار ,اخبار فرهنگی ,بروک شیلدز
بروک شیلدز که مادر دو دختر به نام های روان و گریر است، در سال 1987 از دانشگاه پرینستون فارغ التحصیل شد. این بازیگر که در 14 سالگی در آگهی تبلیغاتی شلوار جین کلوین کلاین ظاهر شد، عنوان پایان نامه اش را اینطور انتخاب کرد: “سرآغاز: از معصومیت تا تجربه: سفر پیش-نوجوانی/نوجوانی در فیلم های لوئیس مال، Pretty Baby و Lacombe Lucien”.

مطالب مشابه را ببینید!