مجله تاپ‌ناز‌

ماسک سفت کننده پوست + 4 ماسک عالی که پوست را سفت می کنند

ماسک سفت کننده پوست

با استفاده از ماسک سفت کننده پوست صورت، می توانید باعث سفت شدن پوست شوید که ممکن است بر اثر عوامل مختلف ایجاد شده باشد و باعث می شوید که پوستی زیبا داشته باشید.

با افزایش سن، خانم ها نگران شل شدن پوست صورت هستند و ممکن است پوستشان حالت ارتجاعی خود را از دست بدهد و پوست صورت و گردن دیگر حالت کشیدگی خود را ندارد و به همیندلیل پوست ممکن است رنگ پریده و نازک به نظر برسد که در ادامه این مطلب روش تهیه چند ماسک سفت کننده پوست را شرح می دهیم.

ماسک های سفت کننده پوست صورت

با ماسک های خانگی می توانید باعث سف شدن پوست صورت، گردن و بازوها شوید و از شر پوست افتاده خلاص شوید و پوست شما سفت و درخشان باشد.

ماسک سفت کننده پوست

عسل برای سفت کردن پوست

یکی از ماسک های سفت کننده پوست صورت عسل است که به دلیل داشتن خواص ضد پیری و آب رسانی می تواند کمک زیادی به سفت شدن پوست کند. 2 تا 3 قاشق غذاخوری عسل و چند قطره آب لیمو و روغن زیتون را با هم مخلوط نمایید و سپس روی صورت بمالید و اجازه دهید که خشک شود و سپس با آب گرم بشویید و برای به دست آوردن نتیجه بهتر می توانید یک تا دو بار در روز این کار را انجام دهید.

 

ماسک توت فرنگی

توت فرنگی به دلیل دارا بودن ویتامین سی که آنتی اکسیدانی قوی است تولید فیبرهای کلاژن را که به صاف و محکم نگه داشتن پوست کمک می کند را افزایش می دهد همچنین اسیدهای آلفاهیدروکسل موجود در آن باعث بهبود ظاهر پوست می شود. 2 تا 3 عدد توت فرنگی را له کنید و 2 قاشق چای خوری ماست و 2 قاشق چای خوری عسل را به آن اضافه کنید و این مخلوط را به صورت و گردن بمالید و سپس با آب ولرم بشویید شما می توانید ماسک را روزی یک بار برای چند هفته انجام دهید.

 

سفیده تخم مرغ

سفیده تخم مرغ به دلیل داشتن هیدرولیپیدهای موجود در آن به عنوان یکی از بهترین ماسک های سفت کننده پوست محسوب می گردد، همچنین سفیده تخم مرغ قابض طبیعی است. 2 عدد تخم مرغ را بشکنید و سفیده آن را جدا کنید سپس آن را خوب هم بزنید تا کف کند و حالا می توانید این ماسک را روی پوست صورت و گردن بزنید و پس از 20 دقیقه با آب سرد بشویید، برای نتیجه دادن بهتر ماسک سفیده تخم مرغ را دو بار در هفته استفاده کنید تا پوست شما سفت شود.

 

ژل آلوئه ورا

ژل آلوئه ورا به دلیل داشتن اسید مالیک باعث بهبود قابلیت ارتجاعی پوست می شود و به عنوان یک مرطوب کننده برای پوست به حساب می آید. ژل آلوئه ورا را خارج کنید و روی پوست بزنید و پس از 20 دقیقه آن را با آب گرم بشویید و سپس کمی آب سرد روی صورت بزنید برای اینکه بهترین نتیجه را به ست آورید این کار را هفته ای یک بار انجام دهید.

با استفاده از ماسک های سفت کننده پوست صورت، پوست شما بسیار زیباتر از قبل خواهد شد در بخش های دیگر ماسک چاقی صورت، ماسک روشن کننده پوست صورت و ماسک برای جوانی پوست صورت را هم ببینید.

مطالب مشابه را ببینید!