مجله تاپ‌ناز‌

ماسک شیر و عسل + فواید این ماسک برای زیبایی پوست و طرز تهیه آن

ماسک شیر و عسل جزو ماسک های طبیعی مفید برای پوست صورت است که دارای اثرات شگفت انگیزی برای پوست است. در ادامه این مطلب طرز تهیه این ماسک برای پوست و فواید ماسک شیر و عسل را توضیح می  دهیم.

عسل خاصیت آبرسانی بالایی دارد و براحتی می تواند رطوبت لازم برای پوست را تامین کند و خشکی پوست را درمان کند و شیر هم با داشتن خاصیت ضد باکتری، باعث تمیز شدن پوست و ایجاد نرمی برای پوست می شود. با ترکیب کردن شیر و عسل شما می توانید ماسکی فوق العاده شگفت انگیز برای درمان جوش صورت و دیگر مشکلات پوستی داشته باشید.

یکی از روش های بدون خطر و کم هزینه برا داشتن پوستی زیبا و بدون نقص، استفاده از ماسک شیر و عسل است و به شما توصیه می کنیم از این ماسک عالی استفاده کنید.

فواید ماسک شیر و عسل برای زیبا شدن پوست

از بین برنده آکنه

یکی از روش های موثر برای از بین بردن و درمان آکنه استفاده از ترکیب شیر و عسل است. اگر شما به صورت مداوم از ماسک شیر و عسل استفاده کنید لکه های قرمزی که ناشی از جوش زدن هستند از بین می روند و باعث می شود تا جوش روی صورت باقی نماند.

 

اثرات ضد پیری

ترکیب شیر و عسل با ترکیبات قدرتمندی که دارد می تواند به سادگی نشانه های پیری را در صورت به تعویق بیندازد.

ماسک شیر و عسل

بهبود سریع زخم ها

یکی از بهترین روش های طبیعی برای از بین بردن جای زخم و اسکار استفاده از ترکیب شیر و عسل است، استفاده مرتب از این ترکیب عالی می تواند پوست شما را عاری از زخم و اثرات آن کند. شیر و عسل به تنهایی می تواند باعث درمان تیرگی های پوست، رفع آکنه و درمان پوست مرغی شود.

کمک به درخشندگی پوست

ترکیب شیر و عسل به دلیل داشتن خواص آنتی اکسیدانی های ضروری می تواند باعث شود که پوست روشن و درخشان تر شود.

 

درمان کننده ترک لب

اگر جزو افرادی هستید که لب هایتان مرتب دچار خشکی و پوسته و پوسته شدن می شود می توانید با ترکیب عسل و شیر یک ترمیم کننده عالی برای درمان ترک لب ها درست کنید، استفاده از این ماسک می تواند باعث شود که پوست لب شما نرم شود.

همانطور که در بالا خواندید شیر و عسل دارای فواید متعددی برای پوست صورت است. می توانید خیلی راحت با ترکیب کردن شیر و عسل از آن به عنوان پاک کننده و تقویت کننده استفاده کنید.

ماسک شیر و عسل

طرز تهیه ماسک

برای تهیه ماسک عسل و شیر به نصف استکان عسل و به همین اندازه شیر خالص اضافه کنید. در ابتدا شیر و عسل را با هم خوب مخلوط کنید و سعی کنید برای چند دقیقه این ترکیب را به سرعت هم بزنید.

سپس بعد از مخلوط شدن ابتدا صورتتان را به خوبی با آب بشویید و خشک کنید. با استفاده از انگشتانتان ترکیب را روی تمام صورت ماساژ دهید، بگذارید تا جذب پوست شما شود. پس از خشک شدن صورت را با آب سرد بشویید.

برای نتیجه گیری بهتر، شما باید به صورت مرتب از این ماسک استفاده کنید و البته قبل از استفاده بهتر است مشکلات پوستی خود را رفع کنید.

مطالب مشابه را ببینید!