مجله تاپ‌ناز‌

ماشین لباسشویی چند کیلویی خوبه ؟

ماشین لباسشویی چند کیلویی خوبه؟

ظرفیت ماشین لباسشویی شما چند کیلو است ؟ آیا شما هم در انتخاب ماشین لباسشویی مناسب با تعداد افراد خانواده دچار مشکل شده اید؟ به نظر شما ماشین لباسشویی چند کیلویی خوبه ؟ توجه کردن به تعداد افراد خانواده برای خرید ماشین لباسشویی از موارد بسیار مهمی است که معمولاً می بایست قبل از انتخاب لباسشویی در نظر گرفته شود.
اگر می خواهید بهترین ظرفیت از ماشین لباسشویی را برای یک شستشوی بی نظیر و تکرار نشدنی انتخاب کنید، پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

منظور از ظرفیت ماشین لباسشویی بر حسب کیلوگرم چیست ؟

زمانی که یک ماشین لباسشویی با ظرفیت 7، 8 کیلوگرم یا هر وزن دیگری معرفی می شود در اصل این عدد وزن دستگاه نیست بلکه میزان باری است که لباسشویی شما قادر به شستشوی البسه است. پس شما می بایست قبل از خرید حتماً تعداد افراد خانواده خود را در نظر بگیرید و متناسب با آن ظرفیت مناسب را انتخاب کنید تا یک شستشوی بهینه با قدرت تمیز کنندگی بالا را برای خود به دنبال داشته باشید. باید در نظر داشته باشید که اگر میزان بار شما از ظرفیت دستگاه کمتر یا بیشتر باشد قطعاً نتیجه ای باب میل شما را نخواهد داشت. البته ال جی با ساخت مدل های بسیار متنوعی از لباسشویی توانسته نظر همه کاربران را با هر تعداد خانوار جلب کند. گفتنی است که افراد بسیاری قیمت ماشین لباسشویی ال جی را چندان به صرفه و ارزان نمی دانند اما اگر قابلیت ها و تنوع ظرفیت آن را که سبب شده برای هر خانواده مدل منحصر به فردی داشته باشد را در نظر بگیریم از رِنج قیمت بسیار مطلوبی برخوردار است.

هر کیلوگرم ماشین لباسشویی چند لباس را در خود جای می دهد ؟

بسیاری از افراد در انتخاب ظرفیت لباسشویی بسیار حساس هستند به نحوی که با وزن کردن البسه به صورت جداگانه سعی می کنند ماشین لباسشویی مناسب با وزن لباس های خود را خریداری کنند. البته شمردن تعداد لباس ها روش دیگری برای تخمین وزن البسه است. به عنوان مثال یک کیلوگرم لباس مساوی است با 5 پیراهن به اضافه 1 شلوار جین و یا اینکه 1 پیراهن به همراه 1 شلوار جین و 2 حوله حمام.
البته باید متذکر شویم این برآورد تقریبی است، اگر شما بتوانید به طور میانگین وزن لباس های نشسته خود را به دست آورید قطعاً مناسب ترین مدل ماشین لباسشویی را با وزن ایدئال برای خانواده خود انتخاب و خریداری خواهید کرد.

ماشین لباسشویی چند کیلو لباس را بارگیری می کند

انواع ماشین لباسشویی بر حسب کیلو

به طور معمول ماشین لباسشویی ها در دو نوع درب از بالا و درب از جلو در ظرفیت های متفاوتی در بازار وجود دارند. بسیاری از کاربران به دلیل قدرت بسیار بالایی که لباسشویی های درب از بالا هنگام شستشو دارند این مدل ها را انتخاب می کنند. ماشین لباسشویی های درب از بالا همانند مدل های درب از جلو در وزن های متفاوتی عرضه می شوند که مناسب با تعداد خانوار خود می توانید مدل منتخب خود را خریداری کنید. لازم به ذکر است این نوع از محصولات به دلیل امکان باز شدن درب از بالا یک شستشوی راحت را برای افراد به دنبال دارند، زیرا که نیازی به خم و راست شدن در هنگام درآوردن لباس ها نیست. البته این نوع از لباسشویی ها از قیمت کمتری هم به نسبت لباسشویی های درب از جلو برخوردار هستند که می تواند برای آن دسته از کاربران که دنبال خرید لباسشویی با هزینه کم هستند از بهترین پیشنهادها باشد.
درست نقطه مقابل این لباسشویی ها، مدل های درب از جلو است که در ظرفیت های بسیار متنوعی در بازار عرضه می شوند و از فناوری های شستشوی بسیار کاربردی برخوردار هستند که در تمیز شستن البسه بسیار تأثیر گذار است. اگر شما قصد خرید ماشین لباسشویی درب از جلو را دارید اما به دلیل مشکل هزینه انتخاب را به تعویق انداخته اید، ما به شما لباسشویی سامسونگ را پیشنهاد می کنیم. چرا که قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است و هم اینکه این برند برترین برنامه های شستشو را برای لباسشویی های خود در نظر گرفته است. در واقع می توان گفت به عنوان یکی از بهترین ماشین لباسشویی بر حسب کیلو می توان از آن نام برد.

بهترین برندهای ماشین لباسشویی بر حسب کیلوگرم

به نظر شما ماشین لباسشویی چند کیلویی خوبه از چه برندی باشه؟ برند از مهم ترین مواردی است که در انتخاب ماشین لباسشویی بسیار اساسی است. از جمله برندهای قدرتمند و معروفی که ماشین لباسشویی های خود را در ظرفیت های متنوعی تولید و عرضه کرده اند، بوش، ال جی و سامسونگ است که در 7، 8، 9، 10 کیلوگرم لباسشویی های خود را وارد بازار رقابتی کرده اند. در بین این برندهای اصلی، لباسشویی بوش به دلیل بهره مندی از برترین فناوری های روز بازدهی بسیار مطلوب و خوبی را در بین افراد داشته است. اما باید متذکر شویم که قیمت لباسشویی بوش به نسبت دیگر مارک های موجود هزینه بیشتری را می طلبد که در هنگام خرید حتماً باید به آن توجه داشته باشید.

انتخاب ماشین لباسشویی بر حسب کیلوگرم

بهترین ماشین لباسشویی بر حسب کیلویی

مسلماً زمانی شما می توانید مدلی را به عنوان بهترین ماشین لباسشویی بر حسب کیلو معرفی کنید که ظرفیت جای دادن لباس های کثیف و خشک شما را به بهترین شکل ممکن داشته باشد. به عنوان مثال یک ماشین لباسشویی 7 کیلویی می تواند بهترین شستشو را برای یک خانواده دو نفره رقم بزند. اما اگر قصد دارید تا در آینده تعداد افراد خانواده خود را افزایش دهید بی شک انتخاب لباسشویی با ظرفیت 8 کیلویی انتخاب بسیار بهتری خواهد بود.

بهترین ماشین لباسشویی را از کجا بخریم؟

حالا پس از بررسی هایی که انجام دادیم معیارهای انتخاب ماشین لباسشویی بر حسب کیلویی را بررسی کردیم

مطالب مشابه را ببینید!