مجله تاپ‌ناز‌

مانیتور گیمینگ ایسوس و گیگابایت

مانیتور گیمینگ ایسوس و گیگابایت

اگر قصد انجام گیم را دارید و به دنبال خرید تجهیزات آن هستید قطعا با نام مانیتور گیمینگ روبرو شده‌اید. این نمایشگرها به شما کمک می‌کنند تا در انجام گیم موفق‌تر عمل کنید و لذت بردن بازی‌ها را تجربه نمایید. علاوه بر این، مانیتورهای مخصوص بازی در مقایسه با مانیتورهای معمولی از چشمان شما مراقبت می‌کنند و به شما اجازه می‌دهند تا بتوانید برای ساعات طولانی به بازی بپردازید. مانیتور گیمینگ‌ از برند گیگابایت و ایسوس جزو معروف‌ترین و بهترین نمایشگرها هستند. با پرو استور همراه باشید تا با هر یک از آنها آشنا شوید.

مانیتور گیمینگ TUF ایسوس چیست؟

امروزه افراد زیادی به دنبال بازی و سرگرمی هستند تا خود را از دنیای پرمشغله دور کنند. اهمیت این موضوع از چشم برندهای مختلف دور نمانده است و اکثر آنها سعی کرده‌اند که لوازم سرگرمی افراد را تأمین نمایند. این برندها متوجه شده‌اند که سرمایه‌گذاری در این بخش سود زیادی را به کسب و کار آنها اعطا می‌کند؛ به همین دلیل تولیدکنندگان حوزه IT از برندهای مختلفی در این زمینه حمایت کرده‌اند. یکی از بهترین و موفق‌ترین برندهای حاضر در زمینه دیجیتال، ایسوس می‌باشد که برند TUF معرفی کرده و به صورت حرفه‌ای در زمینه گیمینگ به فعالیت می‌پردازد. از مهم‌ترین پارامترهایی که برای ایجاد یک تصویر باکیفیت نیاز است می‌توان به وضوح تصویر و رزولوشن اشاره کرد. از آنجایی که این دو پارامتر برای گیمینگ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند، باید در مانیتورهای مخصوص گیم به طور ویژه‌ای به آنها اهمیت داده شود. مانیتور ایسوس یکی از نمایشگرهایی می‌باشد که نیاز کاربران را مد نظر قرار داده و این دو ویژگی را در محصولات خود به کار برده است تا گیمرها از بازی کردن لذت ببرند.

مانیتور گیمینگ ایسوس و گیگابایت

گیمینگ به طور مستقیمی با اندازه مانیتور در ارتباط است. این که مانیتور یک گیمر از اندازه استانداردی برخوردار باشد، می‌تواند بر روی بازی آن تاثیر گذاشته و نتیجه بازی را تغییر دهد. معمولا بهترین سایز و اندازه برای یک Gaming Monitor بین ۲۱ تا ۲۷ اینچ می‌باشد که می‌تواند باعث جلب رضایت گیمرها شود. موضوع دیگری که حائز اهمیت است فاصله گیمر با نمایشگر می‌باشد. این فاصله باید به گونه‌ای باشد که سلامت چشمان او را به خطر نیندازد.

در گیمینگ مانیتورهای برند ایسوس به طراحی و ساخت توجه ویژه‌ای شده است. مانیتورهای خمیده این برند جزو خاص‌ترین و منحصربه‌فردترین طراحی‌ها هستند و برای گیمرهایی که دوست دارند خود را در میان بازی‌ها غرق کنند، گزینه مناسبی می‌باشند. چیزی که در رابطه با شکل ظاهری یک نمایشگر مهم است، زاویه دید آن می‌باشد. انحنای مانیتور ASUS TUF باعث شده است که زاویه دید بهتری در اختیار گیمر قرار بگیرد و عملکرد آن پیشرفت کند. در ساخت و طراحی این نمایشگرهای گیمینگ به فیزیک بدنی کاربر توجه ویژه‌ای شده است و گردن و کمر گیمر در صورت گیمینگ طولانی مدت، دچار آسیب نخواهند شد.

مانیتور گیمینگ ایسوس و گیگابایت

برند ایسوس در مانیتورهای TUF از نرخ تازه‌سازی فریم دقیق‌تری استفاده کرده است. منظور از نرخ تازه‌سازی سرعتی است که طول می‌کشد تا پیکسل‌های یک فریم با پیکسل‌های فریم بعدی جایگزین شوند. از آنجایی که برای بازی ویدئویی و گیمینگ به نرخ تازه‌سازی دقیقی نیاز است، باید از مانیتورهایی با سرعت بالا استفاده کنید. اگر در روند نمایش تصویر هر گونه قطعه قطعه شدن مشاهده شود، تجربه گیمینگ شما بسیار بد و آزاردهنده خواهد شد. در مانیتور مخصوص گیم TUF این مشکلات برطرف شده است و نرخ تازه‌سازی ارائه شده توسط آنها بسیار بالا می‌باشد.

مانیتور گیمینگ گیگابایت چیست؟

یکی از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده سخت‌افزار، شرکت گیگابایت است که شروع فعالیت آن به سال 1986 در شهر تایپه برمی‌گردد. موسس آن فردی به نام پی چنگ یه است که از آن زمان به تولید محصولات باکیفیتی پرداخت. محصولات تولید شده شرکت گیگابایت در سرتاسر جهان در حال استفاده هستند و این محصولات را در اکثر شرکت‌های بزرگ خواهید دید. تولید محصولات در حوزه بازی این شرکت توسط برند AORUS انجام می‌شود که به پرطرفدارترین تجهیزات در بین دوستداران گیم تبدیل شده‌اند. اگر در زمینه گیمینگ فعالیت می‌کنید، قطعا تا به حال با نام آئورس روبه‌رو شده‌اید. یکی از جدیدترین محصولاتی که این برند طراحی و عرضه کرده است، مانیتورهای گیمینگ می‌باشند که در انواع و اندازه‌های مختلف تولید شده‌اند. این نمایشگرها در چند سال گذشته به پرطرفدارترین مانیتورها در بین گیمرها تبدیل شده است. قیمت مانیتور گیگابایت با توجه به راحتی و سلامتی گیمرها و بهره‌مندی فناوری‌های جدیدی مانند Blue Light  Reduction و Flicker-Free، بسیار مطلوب است. وجود این دو فناوری در مانیتور گیمینگ باعث می‌شود که چشم کاربر دچار خستگی و صدمه در استفاده‌های طولانی مدت نشود.

مانیتور گیمینگ ایسوس و گیگابایت

گیمرها را افرادی بسیار سخت‌پسند می‌شناسند؛ بنابراین محصولاتی که برای آنها تولید می‌کنند باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا بتوانند رضایت آنها را جلب نمایند. برند آئورس این مورد را به خوبی مورد نظر قرار داده است؛ برای مثال گیمر برای بازی‌هایی مانند شوتر نیازمند سرعت و دقت بالایی می‌باشد و کاربران از تجهیزاتی که به این دو مورد اهمیت دهند استقبال می‌کنند. مانیتورهای گیمینگ باید دارای دو فناوری AIM STABILIZER و GAME ASSIST باشند تا در کیفیت بازی تاثیر مثبتی ایجاد کنند. فناوری AIM STABILIZER برای دقیق‌تر شدن نشانه‌گیری و فناوری GAME ASSIST برای اختصاصی‌تر شدن علامت ضربدر کاربرد دارند‌ که هر دوی آنها در مانیتور گیمینگ آئورس وجود دارند.

کاربرد دیگری که برای گیمرها حائز اهمیت است، قابلیت نشان دادن فعالیت سیستم می‌باشد. این مورد در بسیاری از مانیتورهای گیمینگ فراموش شده و کم اهمیت جلوه داده شده است. قابلیت DASHBOARD مانیتورهای آئورس این ویژگی را برای گیمرها فراهم کرده و به آنها اجازه می‌دهد تا به راحتی فعالیت سیستم خود را مورد بررسی قرار دهند. منظور از فعالیت سیستم، دمای CPU، مقدار فریم و سرعت فن می‌باشد که قابلیت شخصی‌سازی برای آنها فراهم شده است و شما می‌توانید انتخاب کنید که نمایش داده شوند یا خیر.

قیمت مانیتور گیگابایت و ایسوس

مانیتورهای گیمینگ 4k گیگابایت، جدیدترین نسل مانیتورها برای کنسول می‌باشند. این Gaming Monitor به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند به دستگاه‌های مختلف مانند رایانه شخصی، کنسول بازی و … متصل شوند. تصاویر ایجاد شده توسط این نمایشگرها از نوع شارپ است، دارای پیکسل بیشتری می‌باشد و همه جانبه خواهد بود. رزولوشن 4k در مانیتور گیمینگ گیگابایت باعث ایجاد تصاویر دقیق و استثنایی می‌شود که تجریه یک بازی بدون نقص را برای شما به ارمغان می‌آورد.
همچنین بازی‌های خود را می‌توانید کاملا روان و بدون قطعی انجام دهید. نرخ تازه‌سازی آنها 120+ هرتز است و زمان پاسخ‌گویی ارائه شده توسط آن را یک میلی‌ثانیه تخمین زده‌اند تا گیمینگ شما روان انجام شود. مانیتورهای AORUS که از فناوری 4K پشتیبانی می‌کنند همگی مجهز به HDMI 2.1 هستند. هر چقدر پهنای باند یک مانیتور بالاتر باشد، گیم پلی بهتر و باکیفیت‌تری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این HDMI  پهنایی در حدود 48 گیگابیت بر ثانیه ارائه می‌دهد که می‌توانید تنظیمات بازی را ارتقا دهید و از تمامی ویژگی‌های آن استفاده کنید.

مانیتور گیمینگ ایسوس و گیگابایت

هر چه یک مانیتور گیمینگ از رنگ‌های بیشتری پشتیبانی کند، تجربه گیمینگ بهتری در اختیار کاربر قرار می‌دهد. طیف رنگی مانیتورهای AORUS 4K به صورت 99 % Adobe RGB یا 150% sRGB است که عمق رنگی در حدود 10 بیتی دارد. این عمق رنگ باعث می‌شود که تصاویر ارائه شده، رنگ‌‌های بیشتری داشته باشند و پر جنب و جوش‌تر به نظر برسند. در خصوص مانیتور ASUS نیز همه‌ی این‌ها صادق است.

ویژگی‌های تاکتیکی منحصربه‌فرد و فوق‌العاده AORUS؛ علاوه بر ویژگی‌های سخت‌افزاری آن باعث شده است که این مانیتورها در مقایسه با هم رده‌های خود بسیار کاربردی‌تر باشند. همه این ویژگی‌های تاکتیکی باعث می‌شوند که گیمر به سطح بالایی از گیم دست یابد و سرگرمی بیشتری داشته باشد. علاوه بر این، مانیتورهای آئورس گیگابایت در سایزهای متفاوتی طراحی شده‌اند؛ برای مثال مانیتورهای 32 اینچ، مانیتورهای 43 اینچ و مانیتورهای 48 اینچ پرکاربردترین نمایشگرهای گیمینگ برای میز بازی و یا اتاق بازی هستند. در مقابل، asus gaming monitor نیز در ابعاد مختلف به دو صورت منحنی و تخت با رزولوشن‌های متفاوت موجود است. اینکه شما نسبت به خرید کدام مانیتور اقدام فرمایید بستگی به کاربری و محیط مورد نظرتان دارد. و البته قیمت مانیتور مورد نظر نیز حائز اهمیت است.

خرید مانیتور گیمینگ پرو استور

مانیتور گیمینگ یکی از تجهیزات ضروری برای بازی و گیم است که هر گیمر حرفه‌ای باید آن را تهیه کند. یکی از انواع مانیتورهای گیمینگ مدل TUF از برند ایسوس می‌باشد که نقطه قوت آن، منحنی بودن و زاویه دید مناسب است که باعث می‌شود چشم گیمرها دچار آسیب و خستگی نشود. نوع دیگری از مانیتورها مربوط به شرکت گیگابایت و برند آئورس است که با آن آشنا شدید. پرو استور مدل‌های مختلف مانیتور گیمینگ گیگابایت و ایسوس را برای علاقمندان به گیم فراهم نموده است تا گیمرها بتوانند به راحتی و بدون دردسر سفارشات خود را در منزل به ثبت برسانند. برای خرید مانیتور مناسب خود با شماره 88970214 تماس حاصل فرمایید.

مطالب مشابه را ببینید!