مجله تاپ‌ناز‌

متن تسلیت فوت فرزند | جملات رسمی و صمیمانه برای تسلیت گفتن فوت فرزند پسر و دختر

مجموعه ای از متن های ویژه تسلیت فوت فرزند پسر برای تسلیت گفتن صمیمانه و رسمی فوت فرزند و دختر برای دوست، آشنا و بازماندگان را در این مطلب تاپ ناز آماده کرده ایم.

جملات رسمی تسلیت فوت فرزند

سوگ فرزند مصیبت بسیار بزرگی است و زبان از بیان هر حرفی در این باره ناتوان است. امیدوارم خدای بزرگ صبری بسیار بزرگ‌تر از غمتان به شما بدهد. برای تو و خانواده گرامی‌ات صبر ،صبر، صبر و آرامش قلبی در برابر این غم آرزو می‌کنم.

—-

از شنیدن مصیبت بزرگ درگذشت فرزندتان که خانواده شما را سوگوار نموده، بسیار متأثر شدم. ان شاء الله که روح آن مرحوم قرین رحمت و آرامش الهی گردد.

—-

انا لله و انا الیه راجعون

در اینجا لازم است از طریق این رسانه این مصیبت دردناک را خدمت خانواده آن عزیز و دیگر بستگان تسلیت گفته

و آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحوم و صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت نماییم

روحش شاد و یادش گرامی باد

—-

بلبل نغمه خوان من پروازت به کدامین دیار بود،

که فریاد بغضم را شکست و سکوت بی تو بودن را در گسسته ترین خط پرواز بر بال نهاد،

وفراغت، زخمی بر قلب جریحه دارم فرو نشاند که تا انتهای لحظه بی تو بودن ماتم را به مهمانی آورد

متن تسلیت فوت فرزند

تحمل سوگ فقدان فرزند صبری الهی را می‌طلبد. این ضایعه تلخ را به شما و همسر گرامی‌تان تسلیت گفته و از خدا می‌خواهم به شما صبر و بردباری عطا کند.

—-

درگذشت فرزندت که در عمر کوتاهش بجز نیک‌کرداری از او ندیدیم، مایه حزن و اندوهمان شد. این ضایعه جبران ناپذیر را به شما و خانواده‌تان تسلیت عرض می‌کنم.

—-

مرگ هرموجود زنده بجزخالق یکتا و فنای دنیا

خاموش شدن این شمع نورانی خدمت خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کنم

ازخداوند یکتا رفع درجات آن بزرگوار دربهشت أعلا و مزید فضل ورحمت پروردگاربی همتا برایشان

وطول عمر بازمانگان آن مرحوم همراه با سلامتی و حسن عاقبت شان خواهانم

—-

همکار محترم؛ جناب آقای…./ سرکار خانم(…)مصیبت درگذشت فرزند بزرگوارتان را تسلیت عرض نموده، برای جنابعالی و خانواده محترم صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نماییم.

—-

سوگ فرزند مصیبت بسیار بزرگی است و زبان از بیان هر حرفی در این باره ناتوان است. امیدوارم خدای بزرگ صبری بسیار بزرگ‌تر از غمتان به شما بدهد. برای تو و خانواده گرامی‌ات صبر ،صبر، صبر و آرامش قلبی در برابر این غم آرزو می‌کنم.

—-

ضایعه در گذشت دختر گرامیتان را خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض نوده برای آن عزیر علو درجات الهی را مسئلت میداریم

متن تسلیت فوت فرزند

جناب آقای… / سرکار خانم(…) خاموش شدن فرزندتان(…). این شمع نورانی و نهال نو رسته را خدمت جنابعالی و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌نماییم. از خداوند یکتا رفع درجات آن بزرگوار در بهشت أعلا و مزید فضل و رحمت پروردگار بی همتا برایشان و طول عمر بازمانگان آن مرحوم همراه با سلامتی و حسن عاقبت‌شان خواهانیم. با تقدیم احترام،از طرف(…)

—-

جناب آقای…/ سرکارخانم(…) خبر درگذشت فرزند ارزشمندتان(…) این ایام را برای همه همکاران غم‌انگیز کرد و تأسف و تأثر بسیار زیاد ما را به همراه داشت. فقدان آن مرحوم را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال برای روح بلندش، غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان، صبر خواهانیم.

—-

جناب آقای… / سرکار خانم(…) در غم از دست دادن عزیزان به سوگ نشستن صبری عظیم می‌خواهد. برای شما و خانواده محترمتان صبر و شکیبایی و برای آن عزیز درگذشته غفران و رحمت از خداوند خواستارم.

متن دوستانه و صمیمی تسلیت فوت فرزند

تسلیت کلمه کوچکی برای این داغ بزرگه ، میدونم فرزندت چقدر برات عزیز بود و براش چه آرزوهایی داشتی ولی اون الان پیش خداست برای تو و همه بازماندگان آرزوی صبر و آرامش میکنم. من رو در غم خودت شریک بدون.

—-

این مصیبت را به ایشان و خانواده محترمشان تسلیت عرض می نماییم

و از خداوند متعال برای متوفی طلب مغفرت و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسئلت می نماییم

—-

با نهایت تاسف در گذشت پسر گرامیتان را تسلیت عرض نموده واز خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت وغفران وبرای شما طول عمر مسئلت دارم.

متن تسلیت فوت فرزند

کلمات اینجور وقت ها احساس عجز و ناتوانی میکنن چون هیچ کلمه ای نمیتونه برای این خبر تلخ و جانکار کافی باشه ، میدونم سخته و میدونم قلبت از این داغ شکسته ولی بدون ما همیشه کنار تو هستیم و برات دعا میکنیم.

—-

نمی توانم تصور کنم که اکنون چه احساسی داری اما هر زمان و هر کجا که حس کردی کاری از من ساخته است خوشحالم میکنی اگر با من تماس بگیری . تسلیت مرا پذیرا باش.

—-

تصویر شاداب و زیبای صورت او را از یاد نخواهم برد. خداوند او را به آغوش خودش برده و امیدوارم که روحش قرین رحمت باشد.

—-

مرگ پایان زندگی نیست. آغازی است بر پرواز مرغ جان بر گستره آسمان حق و رجعتی به محضر حضرت دوست؛ به ویژه مرگ آنان که در دوران کوتاه عمر قدم‌های بلندی برداشته‌اند. روان فرزند تازه درگذشته خیراندیش شما با اجداد طاهرینش محشور باد.

—-

تحمل سوگ فقدان پسر صبری الهی را میطلبد ما را در این غم سترگ و جانکاه شریک بدانید

متن تسلیت فوت فرزند

در این لحظات غمگین خداوند به تو و خانوادت صبر بدهد.

جملات و متن های تسلی فوت فرزند

من عمیقا بابت از دست دادن فرزند غمگینم. جای او واقعا در بین ما خالیست و ما براش حتما دعا می کنیم (او را مشمول دعا قرار می دهیم)

—-

کجا رفتی عزیز من

زمین معرفت خیز محبت جوش
عزیزم جان من همدرد گرم آغوش

همیشه خاطرم جاریست
مجبت از تو در دل یادگاریست

درودت باد ای فرزند من بدرود
وجود تو سرود زندگانی بود

پسرم دست اجل زود ترا پر پر کرد

مادرت گریه کنان خاک عزا بر سر کرد

دوستانت همگی از غم تو مایوسند

اشک چشم همگان خاک مزارت تر کرد

متن تسلیت فوت فرزند

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام ضایعه درگذشت مادر مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم خداوند متعال روح پاکش را با سرورش فاطمه زهراء محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید

—-

درگذشت فرزند برومندتان… را به شما و خانواده محترم تسلیت گفته، برای آن مرحوم رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند مسئلت می‌کنیم

—-

خوابیدی بدون لالایی و قصه
حالا آسوده بخواب بی درد و غصه

دیگه کابوس زمستون نمی‌بینی
توی خواب گلای حسرت نمی‌چینی

—-

باغ زندگی از لحن شیرین هزاردستان خانواده شما … (نام فرزند) تهی شد و دیگر صوت خوش او شنیده نمی‌شود. گرچه پرواز روح بلند نغمه‌پرداز گلشن آرزوهایتان ما را نیز که از آشنایان شما و ایشان بودیم به قدر شما تکیده کرد، اما چون او را ساکن شهر عشق و از طایقه عاشقان می‌دانیم، یاد سلوک انسانی‌اش را تسلی‌بخش جان می‌کنیم. شما نیز اندوهگین نباشید که مسیر خلد برین برای همه رهروان طریق دوست، روشن و نورانی است.

—-

درگذشت فرزند دلبندتان موجب تأسف و تاثر شد. این مصیبت را به جنابعالی تسلیت می‌گویم .برای آن عزیز سفر کرده رحمت و مغفرت و برای شما و خانواده محترمتان صبر و شکیبایی از خداوند تبارک و تعالی مسئلت دارم.

—-

ضایعه در گذشت دختر گرامیتان را خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض نوده برای آن عزیر علو درجات الهی را مسئلت میداریم

—-

خبردار شدیم که فرزند به رحمت خدا رفت

آرزو میکنیم که وسعت صبر خانواده ی این دوستان عزیز به اندازه ی دریای غمشان باشد

با هم دعا کنیم تا خداوند بزرگ روح عزیز از دست رفته را قرین رحمت کند

و خوب از این میهمان جدید پذیرایی کند

مطالب مشابه را ببینید!