مجله تاپ‌ناز‌

مدل آرایش چشم آبی رنگ + ترفند های خاص برای آرایش چشم های آبی

مدل آرایش چشم آبی رنگ

در این بخش مدل های آرایش چشم آبی را با متدها جدید مشاهده می کنید و امیدواریم که از تماشای این مدل های زیبا لذت ببرید.

آرایش چشم های آبی رنگ و سبز کمی مشکل تر از میکاپ چشم های قهوه ای و مشکی است و اگر جشم شما رنگی است باید ترفندهایی را در موقع میکاپ آنها رعایت کنید تا ظاهر شما متفاوت و زیبا باشد.

ترفندها و مدل های آرایش چشم های آبی و رنگی

چشم آبی زیبا است و اگر بدرستی میکاپ شود می تواند ظاهر شما را ایده آل کند و متفاوت به نظر برسید پس بهتر است در موقع میکاپ چشم ها به رنگ آبی حساسیت لازم را به خرج دهید.

آرایش چشم آبی

به منظور میکاپ چشم آبی در ابتدا روی پلک خود را با کمی کرم پودر مناسب بپوشانید و سپس از رنگ سایه مناسبی برای کشیدن سایه چشم استفاده کنید. سایه چشم با رنگ های قهوه ای، مسی، برنزی، هلویی، صورتی، مرجانی و نارنجی برای آرایش چشم های آبی مناسب هستند و این رنگ ها باعث می شوند تا چشم ها با رنگ آبی بسیار جذاب به نظر برسند.

پس از کشیدن سایه چشم نوبت به کشیدن خط چشم می رسد و باید توجه کنید که افراد با جشم آبی نباید خط چشم را از میکاپ چشم های خود حذف کنند زیرا چشم آبی با خط چشم بسیار جذاب می شود.

اگر مژه های کم پشتی دارید می توانید برای پرپشت نشان دادن آن از مژه های مصنوعی استفاده کنید. در صورتی که مژه های شما پرپشت هستند برای خوش فرم تر شدن چشم ها در ابتدا مژه هایتان را با فرمه فرم و حالت دهید و سپس از ریمل برای فرم دادن به مژه های خود استفاده کنید تا زیبایی میکاپ چشم های شما چند برابر شود.

مدل آرایش چشم آبی رنگ

زیباترین مدل آرایش چشم آبی

مدل آرایش چشم آبی رنگ

تکنیک های آرایش چشم رنگی

مطلب پیشنهادی: مدل آرایش مناسب با شکل چشم ها (چشم گود,درشت,ریز و …)

مدل آرایش چشم آبی رنگ

تصاویر آرایش چشم رنگی زیبا

مدل آرایش چشم آبی رنگ

عکس هایی از خط چشم چشمان آبی رنگ

مدل آرایش چشم آبی رنگ مدل آرایش چشم آبی رنگ مدل آرایش چشم آبی رنگ مدل آرایش چشم آبی رنگ مدل آرایش چشم آبی رنگ مدل آرایش چشم آبی رنگ مدل آرایش چشم آبی رنگ مدل آرایش چشم آبی رنگ مدل آرایش چشم آبی رنگ مدل آرایش چشم آبی رنگ مدل آرایش چشم آبی رنگ

 

بخوانید: اگر چشم گود دارید اینگونه آرایش کنید!

مطالب مشابه را ببینید!