مجله تاپ‌ناز‌

مدل آینه سرویس بهداشتی با طرح های شیک و جذاب

در این مطلب تصاویری از مدل های آینه سرویس بهداشتی شیک و زیبا را گردآوری کرده ایم. با دیدن این مدل های شیک آینه سرویس بهداشتی می توانید برای دکوراسیون سرویس بهداشتی خود ایده بگیرید و منزلی زیبا داشته باشید. آینه ها تنوع زیادی دارند که هر کدام بسته به اندازه، رنگ، طرح، ضخامت و … برای استفاده در مکان های مختلف استفاده می شوند. یکی از آنها مدل اینه سرویس بهداشتی است.

تصاویر از مدل آینه سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی یکی از مکان هایی است که بر خلاف باور بعضی باید به صورت ویژه به طراحی آن توجه شود و از انواع دکوراسیون سرویس بهداشتی در این زمینه استفاده گردد. یکی از وسایل کاربردی و زیبایی بخش آینه است که می توان متناسب با سلیقه فردی و همچنین متناسب با دیزاین و طراحی سرویس بهداشتی انتخاب شود. نبود آینه در قسمت سرویس بهداشتی به نوعی یک فقدان در طراحی منزل است. یکی از ویژگی های مثبت و تاثیرگذار آینه به عنوان یک وسیله دکوراتیو، موضوع روشنایی بخشی آن است.

مدل آینه سرویس بهداشتی

تزیین سرویس بهداشتی با آینه

تزیین دیوار بخشی از مراحل زیباسازی و دیزاین منزل به حساب می آید. این هنر یعنی تزیین دیوار برای طراحی سرویس بهداشتی هم کاربردی است که به روش های مختلف انجام می شود. ولی تنها یکی از کارایی های آینه می باشد. بازتاب نور و افزایش آن در محیط دیگر کارایی موثر آن است. به جز روشنایی بخشی و زیباسازی، این آینه ها برای انجام دادن کارهایی مانند اصلاح صورت و … هم استفاده می شوند.

مدل آینه سرویس بهداشتی

انواع آینه دستشویی

آینه های سرویس بهداشتی شامل مدل های مختلف مانند آینه بدون قاب، گرد، لمسی، دارای قاب، ضد بخار، ریموتی، آویزی، هالیوودی، بک لایت، دارای شلف، آینه حسگری، دارای ال ای دی، تمام آینه و آینه دوقلو می باشد که در ادامه می توانید بیشتر در مورد آنها بخوانید.

مدل آینه سرویس بهداشتی

مدل آینه
یکی از مواردی که باید به آن دقت کنید، مدل آینه است. آینه های گرد بر جذابیت دستشویی شما می افزاید. همچنین آینه های عمودی موجب می شوند تا اختلاف سطح کف زمین تا سقف زیادتر دیده شود که برای محیط های کوچک انتخابی عالی به شمار می رود.

مدل آینه سرویس بهداشتی

 سایز آینه
باید اندازه آینه با محل قرار گرفتن آینه و نیز اندازه روشویی هماهنگی داشته باشد. معمولا ابعاد و سایز آینه نباید بزرگتر از روشویی باشد. بهتر است برابر و یا کوچک تر باشد. در صورت تمایل و در صورت پهن بودن روشویی می تواند تعدادی آینه در کنار یکدیگر تعبیه گردد.

مدل آینه سرویس بهداشتی

رنگ آینه
آینه سرویس بهداشتی خوب است با رنگ کاشی و سرامیک های کف، و با رنگ روشویی هماهنگی داشته باشد. منظورمان رنگ قاب آینه است که رنگ سفید آن محبوبیت زیادی دارد.

مدل آینه سرویس بهداشتی

جنس آینه
آینه ها همانطور که در طرح و مدل و اندازه متفاوت هستند، در جنس ساخته شده نیز متفاوت می باشند. مواد اولیه ای مانند چوب، محصولات چوبی، استیل، آلومینیوم، پلاستیک، فلز، پی وی سی که بسته به استفاده هریک از این ها، نتیجه ی متفاوتی به دست می آید. بهترین آینه از این نظر را می توان آینه های ضد آب عنوان کرد.

مدل آینه سرویس بهداشتی

نورپردازی آینه
برخی از مدل های جدید آینه سرویس بهداشتی وجود دارند که نورپردازی پنهان دارند. به این صورت که موقع اصلاح صورت جهت دید خوب تر قابل استفاده می باشد.

مدل آینه سرویس بهداشتی

شلف آینه
یکی از آینه هایی که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، آینه شلف دار می باشد. در شلف های دیواری شیک  آینه دار می توانید از اکسسوری های مختلفی بهره ببرید.

مدل آینه سرویس بهداشتی

کمد آینه
با وجود افزوده شدن مدل های مختلف بر تمامی وسایل و متنوع شدن مدل های آنها از جمله روشویی و آینه می توانید هر یک از آنها را به عنوان مکمل یکدیگر مورد استفاده قرار دهید. به این صورت که اگر روشویی شما کمد ندارد، برای تعبیه یک کمد در این بخش از آینه کمد دار استفاده کنید.

 

مدل آینه سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی مدل آینه سرویس بهداشتی

مطالب مشابه را ببینید!