مجله تاپ‌ناز‌

مدل قفسه کتاب + تصاویر انواع مدل های قفسه کتاب خلاقانه و با طراحی کاربردی

عکس هایی از جدیدترین مدل های قفسه کتاب و کتابخانه های جالب خانگی را در این بخش مشاهده می کنید که بسیار خلاقانه طراحی شده اند و طراحی کاربردی دارند.

یکی از ضروریات در هر منزل و یا دفتر کاری، قفسه کتاب است. کتاب و مطالعه نقش مهمی در زندگی افراد یک جامعه دارد و می توانید محل قرار دادن کتاب را به یکی از مکان های زیبا در دکوراسیون خانه تبدیل کنید. انتخاب مدل های قفسه با توجه به طرح آنها اهمیت دارد. برای انتخاب معیارهای مهمی هم وجود دارد که در ادامه با این معیارها آشنا می شوید.

امروزه مدل های مختلف و متنوعی از قفسه کتاب طراحی شده است که هر کدام زیبایی و کارایی خاص خود را دارند و بیشتر ما مدل قفسه کتاب را با توجه به نوع کاربردهای آن، سایز و ابعاد، شکل ظاهری و … انتخاب می کنیم. باید توجه داشته باشید که برای داشتن بهترین و مناسب ترین قفسه کتاب، نیازمند توجه به تمام معیارها و نیازها هستید.

تصاویر انواع مدل قفسه کتاب بسیار زیبا و جذاب

نخستین معیار برای انتخاب قفسه کتاب که باید به آن توجه ویژه داشت، سایز و ابعاد قفسه است و بهتر است برای هر مکانی با توجه به ابعادی که دارد و مقدار استفاده ای که قرار است از قفسه شود، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بعضی از قفسه های کتاب می توانند مکانی مناسب برای نگهداری سیستم های کامپیوتری و انواع دکوری و … باشند. در صورت استفاده از این نوع قفسه ها می توانید بهترین کارایی و استفاده را از قفسه ببرید.

مدل های قفسه کتاب کودک

یکی از وسایل موجود در اتاق کودک، قفسه کتاب است که در طرح های فانتزی با رنگ های شاد و جذاب وجود دارد. برای اتاق کودک می توان از این قفسه های کتاب زیبا و بسیار جالب با شکل های عروسکی و حیوانات با نمک استفاده نمود که با فضای داخلی اتاق بچه ها هماهنگ است و می توانند نقش مهمی در دکوراسیون اتاق خواب کودک داشته باشند.

جنس انواع قفسه های کتاب می تواند چوبی، ام دی اف و یا فلزی باشد. امروزه انواع مدل های قفسه کتاب ام دی اف بسیار طرفدار دارند و می توانند گزینه ای مناسب برای خانه های شیک و مدرن باشند. انتخاب مدل ها و جنس قفسه کتاب مانند دیگر قفسه و انواع مدل جاکفشی و همچنین کابینت ها سلیقه ای است و شما می توانید با توجه به نیاز و خواست خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

مدل قفسه کتاب

مدل های جدیدتر قفسه کتاب برای نشیمن

امروزه انواع قفسه های کتاب و کتابخانه  خانگی در طراحی های شیک و زیبای چوبی، فلزی، ام دی اف، شیشه ای و … برای قسمت های مختلف منزل وجود دارند که استفاده از هر کدام از این قفسه ها می تواند دکوراسیون زیبا و چشم نوازی ایجاد کند و علاوه بر قرار دادن کتاب می توان از دکوری های زیبا، تابلوهای تزیینی و گلدان هایی شیک برای دیزاین این قفسه ها استفاده کنید، حالا در صورتی که قصد دارید برای فضای اتاق نشیمن منزل قفسه های کتاب شیک و دیدنی خریداری کنید، می توانید از میان انواع قفسه های مدرن که در ادامه وجود دارد، بهترین مدل را برگزینید و در بازار خریداری نمایید.

 

 

مدل قفسه کتاب

قفسه های کتاب مدرن مانند شلف های دیواری شیک در مدل های متنوع طراحی می شوند و می توانند دکوراسیون را زیبا کنند؛ در کنار کارایی این قفسه ها برای نگهداری وی چیدن کتاب ها، جنبه دکوری بودن آنها هم خیلی مهم است و به همین دلیل  استفاده از این قفسه ها با دیزاین و چیدمان شیک متناسب با فضای داخلی خانه قطعا دکوراسیون شیک و زیبایی ایجاد می کند.

 

مدل قفسه کتاب مدل قفسه کتاب

مدل قفسه کتاب

مدل قفسه کتاب

طراحی خلاقانه قفسه های کتاب

مدل قفسه کتاب مدل قفسه کتاب مدل قفسه کتاب

قفسه های کتاب کودکانه

مدل قفسه کتاب

مدل های زیبای طراحی قفسه کتاب

مدل قفسه کتاب مدل قفسه کتاب مدل قفسه کتاب مدل قفسه کتاب مدل قفسه کتاب

قفسه های کتاب زیبا

مدل قفسه کتاب

طراحی خلاقانه قفسه کتاب

مدل قفسه کتاب مدل قفسه کتاب مدل قفسه کتاب مدل قفسه کتاب مدل قفسه کتاب مدل قفسه کتاب مدل قفسه کتاب مدل قفسه کتاب مدل قفسه کتاب مدل قفسه کتاب مدل قفسه کتاب مدل قفسه کتاب مدل قفسه کتاب مدل قفسه کتاب مدل قفسه کتاب مدل قفسه کتاب مدل قفسه کتاب مدل قفسه کتاب مدل قفسه کتاب مدل قفسه کتاب مدل قفسه کتاب مدل قفسه کتاب مدل قفسه کتاب مدل قفسه کتاب مدل قفسه کتاب مدل قفسه کتاب مدل قفسه کتاب

 

مطالب مشابه را ببینید!